LULLIGquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef Limey het volgende:
[..]
Ik zou er nooit voor betalen. Ik geloof niet, dat een hoer bepaalt. Ja, een smerig persoon, daar zou ik in mee kunnen gaan, maar jij gaat veel te ver. Je moet er wel heel erg goed uitzien, een zeer brede kennis bezitten (opleiding begin ik niet eens over) om ook maar in de buurt te komen, van wat jij wilt. Je komt over als een VMBO/hooguit MBO meisje, die denkt makkelijk en prettig geld te kunnen verdienen.
quote:
ze is helemaal wanhopig
dit verdiend ze echt niet!
ik heb toen 6000 euro(meer heb ik amper als student) overgemaak
Epic.quote:toen in elkaars nek kussen enzo.
en toen zei ik "kunnen we nu even vooruitspoelen naar neuken"
en dat deed ze toen wel, maar denk toch niet echt dat dat op die manier dan onbetaald hoort
quote:
na afloop ook zo van nare ingesleten gewoontes, ik zo van " dankjewel", en hand schudden (ECHT WTF! toen ik dat deed, dacht ik meteen van : KUT wat doe ik nou)
Hij vraagt nog net niet om een bonnetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:46 schreef kittkat het volgende:
[..]
![]()
daar zou ik me totaal geen hoer van voelen
OMGquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef kittkat het volgende:
genoeg leesplezier te vinden op hookers.nl
Ik trap af met http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 05:31 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb wel een paar keer aan "pay dates" gedaan en dat ja beviel me wel goed maar aan de andere kant ook weer niet haha. Het was iig een paar ervaringen rijker (letterlijk en figuurlijk hehe). Maar ik zou het nooit meer doen, ik doe liever alleen aan sex met een man waarmee je echte intieme gevoelens mee deelt. Op dit moment ben ik vrijgezellig, maar mis het soms best wel een vaste relatie. Heb toch liever een vaste relatie met al die heerlijke romantiek![]()
![]()
![]()
Meer heb ik amper als student, teringquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef kittkat het volgende:
genoeg leesplezier te vinden op hookers.nl
Ik trap af met http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef rednitro het volgende:
1 x naar de hoeren geweest toen ik 16 was, vond er echt geen zak aan.
Die blonde griet was opzich best lekker maar dat ga maar liggen en dan geld uit je zak moeten trekken voordat je bezig ben bezorgde me spontaan een slappe.
ben na 10 minuten slap neuken ook weer zo naar buiten gelopen.
Toen ik een jaar of 17/18 was leerde ik een wat oudere vrouw kennen, zij was zo rond de 38.
op een goede dag vertelde ze me dat ze spontaan nat werd bij de gedachte om het nog eens met een jonge knaap te doen, zo één die 4 x op een avond kon zeg maar.
heb daar toen wat nachtjes door gebracht en iedere keer als ik kwam gaf ze me geld, niet direct voor de sex maar ze wist natuurlijk ook wel dat als ze me cadeautjes gaf ik weer terug zou komen.
Indirect heb ik me dus laten betalen voor sex.
[..]
Ligt aan de andere persoon, maar ja ik zou het doen zonder enig gevoel maar wel veilig sinds ik nog een vriendin heb.
quote:Op maandag 24 mei 2010 03:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik ga even iets raar zeggen en later toelichten: maar ik denk dat de hoer spelen het toppunt van feminisme is voor vrouwen. Het geeft een vrouw, mits je er als vrouw mentaal 100% voor gaat zonder nagatieve achtergronden, macht.
quote:Maar mischien is dat ook niet waar. Ik vind het onvoorstelbaar dat hoeren achter de ramen de meest vreselike mannen (waaonder ik straks) binnen kunnen laten voor een kwartier. Dan zou je toch echt een knop om moeten zetten.
Ik vind jou echt een hele rare dudequote:Op maandag 24 mei 2010 03:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik ga even iets raar zeggen en later toelichten: maar ik denk dat de hoer spelen het toppunt van feminisme is voor vrouwen. Het geeft een vrouw, mits je er als vrouw mentaal 100% voor gaat zonder nagatieve achtergronden, macht.
Maar mischien is dat ook niet waar. Ik vind het onvoorstelbaar dat hoeren achter de ramen de meest vreselike mannen (waaonder ik straks) binnen kunnen laten voor een kwartier. Dan zou je toch echt een knop om moeten zetten.
Alsof ze jou binnenlaten, zelfs hoeren hebben nog een beetje ruimte om te kiezen.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar mischien is dat ook niet waar. Ik vind het onvoorstelbaar dat hoeren achter de ramen de meest vreselike mannen (waaonder ik straks) binnen kunnen laten voor een kwartier. Dan zou je toch echt een knop om moeten zetten.
Het is Schenkstroopquote:Op maandag 24 mei 2010 11:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een hele rare dudeKeer op keer weer als ik reacties van je lees!
Wat is er mis met een bevrediging van lust?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:06 schreef Flashwin het volgende:
Allereerst: Ik ben nooit naar de hoeren gegaan.
Sex voor geld...het wordt sociaal toch geaccepteerd. In die zin dat niemand er van op kijkt dat het gebeurt. Een vrouw die haar kut geeft in ruil voor geld. Dan kun je het, die vrouw zijnde, nog wel voor jezelf enigszins proberen acceptabeler te maken door te stellen dat je van sex geniet en dat je bijv alleen met leuke/lekkere mannen zou neuken.
Maar dan nog, ergens wringt het. Het komt er op neer hoe je tegen sex aankijkt. Zie je het als iets intiems/persoonlijks wat je alleen met iemand zou willen doen die je vertrouwt en die om je geeft en bla bla. Of zie je het als bevrediging van lust?
Dat trouwens het merendeel van de mannen hun lul achterna lopen is een zielig gegeven. Dat mag ook nooit zomaar goed gepraat worden. Dat heeft ook heel die vraag/aanbod setting gecreerd waar veel vrouwen maar al te graag gebruik van maken.
Iemand zei in dit topic ook nog iets over het scheiden van emotie/liefde en sex/lust. Ik denk dat alleen een echte hoer dat probleemloos zou kunnen.
Helemaal niks. Heb er ook niets negatiefs over gezegd...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef Dwab het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bevrediging van lust?
Het wringt dat er vrouwen zijn die stellen van sex te genieten en alleen met knappe mooie mannen zou willen sexen en TOCH geld er voor vragen..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Dwab het volgende:
Het gaat wringen zeg je, en vrouwen die seks en liefde kunnen loskoppelen zijn echte hoeren... uhm? Speak for yourself...
1) niks voor mij, maar ik heb er ook niets op tegen verder. moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Playyy het volgende:
Eens kijken hoe jullie hier over denken.![]()
Wat vind je ervan?
Ooit naar de hoeren geweest? Hoe was dat?
Of je ooit laten betalen voor een beurt?
En eigenlijk mijn belangrijkste vraag: Zou je als iemand je 500 euro biedt om met je te neuken, dat doen?
Ach ja, aangesproken, dat valt wel mee hoor. Het is gewoon foutief te stellen dat het kunnen scheiden van seks en liefde een eigenschap is die enkel voorkomt bij hoeren (en mannen).quote:Op maandag 24 mei 2010 18:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het wringt dat er vrouwen zijn die stellen van sex te genieten en alleen met knappe mooie mannen zou willen sexen en TOCH geld er voor vragen..
Ik zie nu dat jij degene was die die opmerking over scheiden van lust en liefde had gemaakt. Sorry als je je aangesproken voelt.
Duuudequote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef rednitro het volgende:
1 x naar de hoeren geweest toen ik 16 was, vond er echt geen zak aan.
Die blonde griet was opzich best lekker maar dat ga maar liggen en dan geld uit je zak moeten trekken voordat je bezig ben bezorgde me spontaan een slappe.
ben na 10 minuten slap neuken ook weer zo naar buiten gelopen.
Toen ik een jaar of 17/18 was leerde ik een wat oudere vrouw kennen, zij was zo rond de 38.
op een goede dag vertelde ze me dat ze spontaan nat werd bij de gedachte om het nog eens met een jonge knaap te doen, zo één die 4 x op een avond kon zeg maar.
heb daar toen wat nachtjes door gebracht en iedere keer als ik kwam gaf ze me geld, niet direct voor de sex maar ze wist natuurlijk ook wel dat als ze me cadeautjes gaf ik weer terug zou komen.
Indirect heb ik me dus laten betalen voor sex.
[..]
Ligt aan de andere persoon, maar ja ik zou het doen zonder enig gevoel maar wel veilig sinds ik nog een vriendin heb.
Nog een nulletje erachter?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
Als je er een nulletje achter zet en hij is heel knap, dan zou ik het wel overwegen.
- kanquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Playyy het volgende:
Wat vind je ervan?
Ooit naar de hoeren geweest? Hoe was dat?
Of je ooit laten betalen voor een beurt?
En eigenlijk mijn belangrijkste vraag: Zou je als iemand je 500 euro biedt om met je te neuken, dat doen?
Ik wil er nog wel 2 nullen achter zetten.quote:
Dus jij bent alleen een hele dure hoer?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
Als je er een nulletje achter zet en hij is heel knap, dan zou ik het wel overwegen.
Ik zie het heel simpel, ik verdien met mijn huidige beroep meer geld dan een gemiddelde hoer en hoef daarvoor niet uit de kleren.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef Playyy het volgende:
O dit had ik niet verwachtZit het bij jullie er zo geïndoctrineerd dat seks voor geld kut is waardoor je niet meer kan bedenken dat het eigenlijk niet eens zoveel uit zou maken als je het echt zou doen?
Het is niet dat je wordt gedwongen. Je weet wie je bent, en wat je doet. Halfuurtje en je hebt chill veel geld.
En ik heb het ook niet over elke dag, maar eens per maand ofzo.
En nee, ik ben geen meisje van de nacht. Maaar misschien binnenkort wel....?
Ligt eraan wie.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Playyy het volgende:
Geen idee wat een femiddelde hoer kost, maar 50 euro per uur lijkt me misschien wat laag?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie het heel simpel, ik verdien met mijn huidige beroep meer geld dan een gemiddelde hoer en hoef daarvoor niet uit de kleren.
Heb goede seks met mijn man dus waarom zou ik met een ander naar bed gaan?
ik heb niks tegen hoeren, ook niks tegen hoerenlopers, maar ik heb het niet nodig.
Ik ben freelance fotografe, werk zo'n 15 tot 20 uur in de week, verdien meer dan 50 euro p/uquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
Geen idee wat een femiddelde hoer kost, maar 50 euro per uur lijkt me misschien wat laag?
Maar stel dat ze dat net als jij 40 uur in de week doet, dan krijgt ze 2000 per week = 8000 per maand.
Ik ben benieuwd wat voor werk jij doet!
ok.. jij wint!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben freelance fotografe, werk zo'n 15 tot 20 uur in de week, verdien meer dan 50 euro p/u
Kinky hey een hele knappe en een nul:quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |