quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan hebben we dankzij jullie een grote FOK!meet in de gevangenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang er minder dan 5.00 op de teller staat![]()
fiets is gratisderquote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ja op marktplaats per halve liter aanbieden.![]()
Ik wou bijna zeggen dat als je op de fiets ging tanken het helemaal niets kost maar met de auto is het natuurlijk ook gratis
Ik zal er ook zijn dan neem ik monopoly mee met kans op verlaat de gevangenis zonder te betalen kaartquote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef Joosterd het volgende:
Ben nog nooit op een fok meet geweest dus dit is een mooie kans![]()
Dankjewel , die kreeg ik vroeger nooit toen ik in de gevangenis zatquote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik zal er ook zijn dan neem ik monopoly mee met kans op verlaat de gevangenis zonder te betalen kaart
Oke met de fiets it is. Heb je een tandem kunnen we samen mag jij trappen hou ik de flesjes vast.quote:
Zou ik voor 2 fietsen kiezen want dan mag je 2x tankenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Oke met de fiets it is. Heb je een tandem kunnen we samen mag jij trappen hou ik de flesjes vast.
Per vervoersmiddel zie ik op google. Dus idd twee fietsenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zou ik voor 2 fietsen kiezen want dan mag je 2x tanken![]()
Ik weet niet of dat met een tandem mag?
Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Dit dus.. Waarom niet gewoon dat ding met de autosleutel openmaken? Dat is toch veel logischer dan ergens een knopje verstoppenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Thanks.
Stiekem vond ik het vooral grappig omdat de klunzigheid zo herkenbaar is.Ik heb ooit 5 minuten staan zoeken naar de plek waar überhaupt de tankdop zat.
Op hoeveel plekken kon dat ding in godsnaam zitten?
Wist ik veel dat die in het busje waar ik in reed bij de bestuurdersdeur zat...
Succes, ik zal aan je denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef Joosterd het volgende:
Iedereen een fijne avond nog , ik ben echt weg voordat ik de mist in ga met mijn auto rij lessen.
2 fietsen is 2x tanken en dan gewoon een jerrycan in de fietstas doen en dan gewoon heelnonchelant je fiets volgooienquote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Oke met de fiets it is. Heb je een tandem kunnen we samen mag jij trappen hou ik de flesjes vast.
Nu moet ik toegeven dat ik niet weet waar de dop op mijn fiets zitquote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 fietsen is 2x tanken en dan gewoon een jerrycan in de fietstas doen en dan gewoon heelnonchelant je fiets volgooien
instant win
bij je wiel, steekt uit de velg, wordt ook wel ventiel genoemdquote:Op maandag 10 mei 2010 00:23 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven dat ik niet weet waar de dop op mijn fiets zit
En dan mij durven uitlachenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:23 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven dat ik niet weet waar de dop op mijn fiets zit
Ik bedoel dus niet dat ik de knop aan het zoeken was om de tankdop te openen, maar letterlijk de vulopening zelf.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit dus.. Waarom niet gewoon dat ding met de autosleutel openmaken? Dat is toch veel logischer dan ergens een knopje verstoppen
whehequote:Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet dat ik de knop aan het zoeken was om de tankdop te openen, maar letterlijk de vulopening zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik ga het meteen proberen ik laat het morgen(vandaag) wel even weten hoe het gegaan is.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij je wiel, steekt uit de velg, wordt ook wel ventiel genoemd
Die bestaan ook, maar die zitten dan op wagens waar de tankklep niet te vergrendelen is.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef kwiwi het volgende:
Dit dus.. Waarom niet gewoon dat ding met de autosleutel openmaken? Dat is toch veel logischer dan ergens een knopje verstoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |