Scherpe vraag.quote:
Dat zal wel moeten anders kun je de TomTom niet meenemen... tenzij de TomTom natuurlijk niet helemaal eerlijk is maar dat zou de TS nooit doen aangezien dat niet mag op Fok!quote:
Bod staat genoteerd, maar hier gaat hij natuurlijk niet voor wegquote:
IMEI nummer is het registratie nummer van de iPhone. De aankoopbon is enkel de garantie van de winkel zelf (maar 2 weken o.i.d., ligt aan de winkel) Van Apple zelf heb je sowieso 2 jaar garantie, maar dit word dus berekent via het registratie nummer van het toestel.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef DTD het volgende:
en hoe werkt dat met de garantie via Imei als je geen aankoopbon kunt overleggen?
TomTom is legaal, maar ik kan dus niet met zekerheid zeggen of ik de licentie kan overbrengen op een andere iTunes account, omdat ik mijn eigen iTunes account zelf wil houden...quote:
Nee, je hebt ten eerste geen 2 jaar garantie op de iPhone en ten tweede is dat NIET bij Apple. In Nederland handelt T-Mobile alle garantie/reparatie kwesties van de iPhone af. Heb je je iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, heb je dus sowieso geen garantie.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:29 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
IMEI nummer is het registratie nummer van de iPhone. De aankoopbon is enkel de garantie van de winkel zelf (maar 2 weken o.i.d., ligt aan de winkel) Van Apple zelf heb je sowieso 2 jaar garantie, maar dit word dus berekent via het registratie nummer van het toestel.
dat was idd ook mijn gedachte (en wordt ook op diverse forums bevestigd). Zonder bon dus géén garantie.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, je hebt ten eerste geen 2 jaar garantie op de iPhone en ten tweede is dat NIET bij Apple. In Nederland handelt T-Mobile alle garantie/reparatie kwesties van de iPhone af. Heb je je iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, heb je dus sowieso geen garantie.
Zonder bon heb je overigens ook geen garantie. Een bon moet je altijd hebben in het geval van een iPhone.
Excuses, het is 2 jaar technische ondersteuning, en inderdaad 1 jaar garantie. Je hebt in principe dus nog maar 2 maanden garantie..quote:Op maandag 10 mei 2010 18:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, je hebt ten eerste geen 2 jaar garantie op de iPhone en ten tweede is dat NIET bij Apple. In Nederland handelt T-Mobile alle garantie/reparatie kwesties van de iPhone af. Heb je je iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, heb je dus sowieso geen garantie.
Zonder bon heb je overigens ook geen garantie. Een bon moet je altijd hebben in het geval van een iPhone.
Het is ook geen technische ondersteuning.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Excuses, het is 2 jaar technische ondersteuning, en inderdaad 1 jaar garantie. Je hebt in principe dus nog maar 2 maanden garantie..
Hou het er dus maar op dat je er geen garantie bij krijgt..![]()
Richtprijs verlaging naar 400 euro dan
http://www.iphoneclub.nl/(...)ische-ondersteuning/quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is ook geen technische ondersteuning.
edit: Die krijg je er nooit bij. Is er ook nooit bij gegeven ook.
In welke stad valt de telefoon te testen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef Dutchskill het volgende:
Boden van 300 euro etc. worden natuurlijk niet serieus genomen. Dit werd ook vermeld in de begin post, dus dat is natuurlijk vrij doelloos.
Verder is er van de week op Fok! nog een iPhone 3G 16GB voor 310 euro weg gegaan, die ook geen garantie had. (die dus minimaal een jaar ouder is dan dit toestel).
Voor minder dan 360 euro gaat het toestel dan ook echt niet weg..
@ Xdc
Ik ben de komende tijd niet in de mogelijkheid om naar Utrecht te reizen. Dus als er binnen die tijd hoger word geboden o.i.d. gaat dat bod helaas voor.
Ik zou eventueel volgend weekend op een zaterdag langs kunnen komen.
TomTom erop gaat dus niet tamme.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef xdc het volgende:
als je hem nou brengt naar utrecht cs voor 400 hebben we dan een deal?
contact info zoals eerder vermeld
xdc at xs4all
graag simlock vrij en oude firmware tomtom erop is een pre
Ik ga mijn best doen om te kunnen regelen dat ik voor zaterdag daar kan komen, maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken in verband met werk etc.. Als het gelukt is zal ik per mail even contact opnemen om het verder precies af te handelen, je hoort het dan van me!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef xdc het volgende:
als je hem nou brengt naar utrecht cs voor 400 hebben we dan een deal?
contact info zoals eerder vermeld
xdc at xs4all
graag simlock vrij en oude firmware tomtom erop is een pre
(overigens blijft dit geldig tot zaterdag) wil dan uiterlijk afhandelen
Ik hoor het graag van je dan. Geen interesse in iPod helaas.. Ben al voorzien van MP4 spelerquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik wil nog wel over die 380 heen gaan. Ik wacht even af of mijn iPod Touch morgen of overmorgen verkocht wordt, dan kan ik hem wel op Rotterdam Centraal ophalen.
Geen interesse in een iPod Touch 3G 64GB + bijbetaling zeker?
mijn bod van ¤360 excl. staat nog.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef FP128 het volgende:
Bestaat er een mogelijkheid dat de TS ook in Amsterdam aanwezig is?
Als dat zo is,wat was dan de laatste prijs die iemand bood?
Ik bied (gezien de komende release van de nieuwe iPhone en dus
hoeveelheid aan gedumpte iPhones 3GS die beschikbaar komen)
alvast ¤325,-
Nog een maandje tot de nieuwe iPhone ofzo?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef FP128 het volgende:
Bestaat er een mogelijkheid dat de TS ook in Amsterdam aanwezig is?
Als dat zo is,wat was dan de laatste prijs die iemand bood?
Ik bied (gezien de komende release van de nieuwe iPhone en dus
hoeveelheid aan gedumpte iPhones 3GS die beschikbaar komen)
alvast ¤325,-
2quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
Nog een maandje tot de nieuwe iPhone ofzo?
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:15 schreef WSquater het volgende:
Je hebt zoiezo twee jaar garantie, ook al geeft Apple maar standaard 1. Consumentenrecht.
Graag opheldering hierover van TS. Ik wil absoluut geen 3G.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef gohan16 het volgende:
De foto's zijn van een 3G. Er staat SMS in de sms-icon. Dat is niet meer vanaf 3.0 (ook niet in 4.0). De 3GS wordt alleen geleverd met 3.0 of hoger.
Of die foto's zijn niet van de iphone die je verkoopt (je verwijst er wel naar in je OP)of je probeert je 3G te verkopen als een 3GS.
Klopt. Letters achterop zijn ook in het grijs (= 3G), terwijl deze zilver moeten zijn (=3GS).quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef gohan16 het volgende:
De foto's zijn van een 3G. Er staat SMS in de sms-icon. Dat is niet meer vanaf 3.0 (ook niet in 4.0). De 3GS wordt alleen geleverd met 3.0 of hoger.
Of die foto's zijn niet van de iphone die je verkoopt (je verwijst er wel naar in je OP)of je probeert je 3G te verkopen als een 3GS.
Dit wilde ik nog achterhouden. Voor de volgende serie foto'squote:
quote:Scherm is kras-vrij (screen protector) en de achterkant is ook vrijwel kras-vrij. Enkel op het chrome apple logo zitten enkele lichte krasjes.
De foto's die erbij zitten zijn niet van de daadwerkelijke iPhone. Deze zijn gewoon van internet afgeplukt omdat ik even niet in de mogelijkheid was om foto's te maken. De staat van deze foto's en de iphone zijn wel vrijwel hetzelfde. Ik zal vanavond foto's maken van het toestel met de camera van een collega
Mijn bod van ¤400 excl. blijft staan als TS nu ook eens echte foto's van zijn iPhone laat zien, want ook op tweakers heb je ze nog steeds niet getoond.quote:En uiteraard wel een 3GS(met dus inderdaad de glimmende tekst op de achterkant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |