Scherpe vraag.quote:
Dat zal wel moeten anders kun je de TomTom niet meenemen... tenzij de TomTom natuurlijk niet helemaal eerlijk is maar dat zou de TS nooit doen aangezien dat niet mag op Fok!quote:
Bod staat genoteerd, maar hier gaat hij natuurlijk niet voor wegquote:
IMEI nummer is het registratie nummer van de iPhone. De aankoopbon is enkel de garantie van de winkel zelf (maar 2 weken o.i.d., ligt aan de winkel) Van Apple zelf heb je sowieso 2 jaar garantie, maar dit word dus berekent via het registratie nummer van het toestel.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef DTD het volgende:
en hoe werkt dat met de garantie via Imei als je geen aankoopbon kunt overleggen?
TomTom is legaal, maar ik kan dus niet met zekerheid zeggen of ik de licentie kan overbrengen op een andere iTunes account, omdat ik mijn eigen iTunes account zelf wil houden...quote:
Nee, je hebt ten eerste geen 2 jaar garantie op de iPhone en ten tweede is dat NIET bij Apple. In Nederland handelt T-Mobile alle garantie/reparatie kwesties van de iPhone af. Heb je je iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, heb je dus sowieso geen garantie.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:29 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
IMEI nummer is het registratie nummer van de iPhone. De aankoopbon is enkel de garantie van de winkel zelf (maar 2 weken o.i.d., ligt aan de winkel) Van Apple zelf heb je sowieso 2 jaar garantie, maar dit word dus berekent via het registratie nummer van het toestel.
dat was idd ook mijn gedachte (en wordt ook op diverse forums bevestigd). Zonder bon dus géén garantie.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, je hebt ten eerste geen 2 jaar garantie op de iPhone en ten tweede is dat NIET bij Apple. In Nederland handelt T-Mobile alle garantie/reparatie kwesties van de iPhone af. Heb je je iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, heb je dus sowieso geen garantie.
Zonder bon heb je overigens ook geen garantie. Een bon moet je altijd hebben in het geval van een iPhone.
Excuses, het is 2 jaar technische ondersteuning, en inderdaad 1 jaar garantie. Je hebt in principe dus nog maar 2 maanden garantie..quote:Op maandag 10 mei 2010 18:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, je hebt ten eerste geen 2 jaar garantie op de iPhone en ten tweede is dat NIET bij Apple. In Nederland handelt T-Mobile alle garantie/reparatie kwesties van de iPhone af. Heb je je iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, heb je dus sowieso geen garantie.
Zonder bon heb je overigens ook geen garantie. Een bon moet je altijd hebben in het geval van een iPhone.
Het is ook geen technische ondersteuning.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Excuses, het is 2 jaar technische ondersteuning, en inderdaad 1 jaar garantie. Je hebt in principe dus nog maar 2 maanden garantie..
Hou het er dus maar op dat je er geen garantie bij krijgt..![]()
Richtprijs verlaging naar 400 euro dan
http://www.iphoneclub.nl/(...)ische-ondersteuning/quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is ook geen technische ondersteuning.
edit: Die krijg je er nooit bij. Is er ook nooit bij gegeven ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |