In m'n handen.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is toch wel wat te doen zodat je het wel durft
Niet tegelijkertijd. Los, typen, en weer vast.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En typen en tetten in je handen hebben, doe je goed
Ik dacht al, wat is die kerel goed maar dus toch nietquote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd. Los, typen, en weer vast.
ik gebruik zwitsal parfumquote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Lelieblaadje het volgende:
ja ik gebruik zwitsal altijd voor dat ik me foundation opdoe dat is echt fijn en soms was ik me haartjes ermee echt liefde zo(L)
Nee, mooi niet. Meeten zelf is al eng zat.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus gewoon een keertje doen en je bent er vanaf
Typen met m'n tenen. Zo eens proberen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is die kerel goed maar dus toch niet
Het kan vrij verslavend werken hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, mooi niet. Meeten zelf is al eng zat.
Veel suc6quote:Op zondag 9 mei 2010 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Typen met m'n tenen. Zo eens proberen.
Nee, niet jij,quote:
Hoe kan het nou verslavend zijn om bij vreemde mensen te slapenquote:
Gewoon gezellig bij elkaar zijn, kan ik er wat aan doen dat hier om 3 uur 's nachts geen treinen rijdenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe kan het nou verslavend zijn om bij vreemde mensen te slapen
mja dat ligt eraan wat je onder slapen verstaat en wie die vreemde mensen zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe kan het nou verslavend zijn om bij vreemde mensen te slapen
Nee.quote:
quote:
dan ga ik lekker in je ogen prikken de volgende keer als je douchedquote:
Kijk, en dat vind ik dus gewoon eng.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon gezellig bij elkaar zijn, kan ik er wat aan doen dat hier om 3 uur 's nachts geen treinen rijdendus daarom ook blijven slapen
Zwitsal prikt nietquote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
dan ga ik lekker in je ogen prikken de volgende keer als je douched
Is niets engs aan hoor. We bijten nietquote:
Heul niet.quote:
En anders gewoon een aparte kamerquote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is niets engs aan hoor. We bijten niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |