Nou dat dus! Voor veel mensen zou kcal tellen een eye opener zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nuttige les van een tijdje kcals tellen: er is op zich niets mis met snoep. Mits je het niet per zak eet
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat Steer zegt ben ik het gewoon mee eens. Weinig mensen hebben door dat energiehuishouden en de hoeveelheid voorraadopslag (lees: vet) louter en alleen afhankelijk is van energie in en energie uit. That's it. Geen rare fratsen of magische dieten.
Hoe weet je dat ik op neuzen van vrouwen val?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Nu overdrijf je, Steer. Mijn zus heeft een heel leuke neus![]()
Alles ken kapot.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 9 mei 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou dat dus! Voor veel mensen zou kcal tellen een eye opener zijn![]()
Jaaaaren geleden was ik eens aan het lijnen (jaja) en wilde 's avonds een keertje patat! Nou, de hele dag echt amper gegeten (ontbijten met magere yoghurt, dat idee) en toen kon ik aan de patatMan man, ik had zoveel kcal 'opgespaard' dat ik wel 3 borden patat kon eten
Onzinnig dus.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik op neuzen van vrouwen val?Heb ik dat hier een keer gezegd?
Ik vertel jullie ook veel te veel.
[..]
1, 14 , 16, 24 en 25 wat mij betreftquote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Leiden. Niet alles is helemaal gelukt zoals ik wilde, maar er zitten een paar leuke plaatjes bij..
Ik wou dat ik net zulke mooie foto's kon maken als jij en P. en T.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Leiden. Niet alles is helemaal gelukt zoals ik wilde, maar er zitten een paar leuke plaatjes bij..
Je zus heeft scary eyes en helemaal met eyeliner opquote:Op zondag 9 mei 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeMaar dat is gewoon zo; als ik ons vergelijk, denk ik dat ik mooiere ogen heb, maar mijn zus heeft echt een veel leukere neus.
Ja, pics dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn tieten zien er vandaag weer perfect uit in mn nieuwe marliesje al zeg ik t zelf
Nou, waarom deel je het ons mede dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wat jullie met die info moeten verder weet ik ook niet hoor
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn tieten zien er vandaag weer perfect uit in mn nieuwe marliesje al zeg ik t zelf
Balenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn vlucht voor morgenochtend is gecancelled
oh klote en nu?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik er blij van wordt als mn tieten er goed uitzien in een leuk shirtje ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou, waarom deel je het ons mede dan?
Jij niet alleenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ik er blij van wordt als mn tieten er goed uitzien in een leuk shirtje ofzo
Ach gossiequote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wat jullie met die info moeten verder weet ik ook niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auto denk ik maar. Trein is best leuk maar ben toch meer van de auto. maar ja, ik mag vanavond niet meer rijden. morgen ligt er zo uit als werkdag.quote:
is dat vanwege de aswolk? Waar moet u heen?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Munchen weer.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is dat vanwege de aswolk? Waar moet u heen?
waar moet je heen dan? Ah, München dus, dat is wel een roteind rijden ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
auto denk ik maar. Trein is best leuk maar ben toch meer van de auto. maar ja, ik mag vanavond niet meer rijden. morgen ligt er zo uit als werkdag.
Vrees voor mijn hemelvaartsdag en tweede pinksterdag.
ik dacht.. ik woon bij de grens, dan valt het wel mee.. is het nog 700 kmquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oef das wel een flink eindje tuffen, 600 km ofzo?
Ik dacht meer aan 800 ofzo toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wou al zeggen, ik heb redelijk vaak naar Mannheim gereden en dan ga je al richting 500 ofzo, en dan ben je er echt nog lang niet.quote:
Erg saai inderdaad, ook in een hele snelle auto. Sowieso: zodra de teller de 200 over gaat rij ik echt niet meer lekker omdat de snelheidsverschillen dan wel erg groot worden. Eigenlijk vind ik 160 wel prima.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En saaibehalve als je een hele snelle auto hebt
Hehe vond dat bordje erg grappig ja van dat nest. Alleen heb ik het hele nest nooit gezienquote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker![]()
Dat scherp stellen op een plantje, blaadje bloemetje is goed gelukt en dat "rustig varen, vogelnest" is erg leuk gevangen. Leiden is leuk zo aan het water, lekker oud![]()
Nu nog 3 weken denk ikquote:
800km ongeveer vanuit DHquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
200 is toch de minimum snelheid?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg saai inderdaad, ook in een hele snelle auto. Sowieso: zodra de teller de 200 over gaat rij ik echt niet meer lekker omdat de snelheidsverschillen dan wel erg groot worden. Eigenlijk vind ik 160 wel prima.
als je een paar uur 200+ rijd ben je ook gaar.quote:
ze komen nu pas thuis.quote:
Machoquote:
Ik heb een periode heel veel zakjes ijsbergsla leeggegeten! Gewoon zo'n k&k zakje openen en dan maar knabbelen als ware het chips. Eigenlijk was dat heel erg lekker. Of ben ik nou een beetje raar?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
HerkenbaarOf andersom: dat ik, tijdens het nachten doorhalen voor mijn afstudeerscriptie, van narigheid maar rauwe wortels ging eten. Da's echt zo'n moment dat je álles wat langskomt in je mond stopt; ik at rustig een grote zak engelse drop leeg. Dan maar een kilo wortels, dat scheelt ruim 1000 kcal
Nee hoor! Ik eet rauwe spinazie als snack....quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een periode heel veel zakjes ijsbergsla leeggegeten! Gewoon zo'n k&k zakje openen en dan maar knabbelen als ware het chips. Eigenlijk was dat heel erg lekker. Of ben ik nou een beetje raar?
Welk tooltje gebruik je danquote:Op zondag 9 mei 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het voornamelijk leuk vind omdat ik het bij kan houden op m'n PDA. Lekker pielen.
klopt tis leuk maar vermoeiend.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef golfer het volgende:
200+ km per uur rijden geeft 5 minuten een kick, maar is daarna heel vermoeiend. Je kunt beter de cruisecontrol op 150-160 zetten. Rijdt een stuk meer relaxt.
Wij doen ook niet echt iets speciaals aan Moederdag. Nou ja, mijn dochter wel natuurlijk. Zij vindt het een hele speciale dag, waardoor ik er ook van geniet.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
IJsbergsla is heerlijk, vooral met een blikje tonijn in olie/met de olie erdoor, goeie vetten goeie visch![]()
Leuke moederdag tezzIk ben verwend met 2 telefoontjes
Mijn eigen moedertje nog niet gesproken maar die doet niet aan dat soort dingen, bel haar van de week wel gewoon
klinkt goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Super moederdag gehad!Gewekt met ontbijt op bed (er lag peterselie op mijn boterham met kaas
), tot 13.00 uur in mijn pyama rondgelopen, met mijn babyneefje geknuffeld en asperges gegeten bij mama.
![]()
Hoe was jullie dag? Nog moeders verwend?
die hebben het goed bekekenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij doen ook niet echt iets speciaals aan Moederdag. Nou ja, mijn dochter wel natuurlijk. Zij vindt het een hele speciale dag, waardoor ik er ook van geniet.
Maar met mijn eigen moeder vier ik gewoon iedere dag moederdag.
En in de keuken stonden vandaag drie moeders (mijn moeder, ik en mijn schoonzusje) aardappels te schillen en peterselie te hakken, terwijl alle niet-moeders aan tafel zaten te luieren met een biertje.
hey hey,quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef Aure het volgende:
Helloo!
Ik heb mijn mama verschillende zeepjes van sabon gegevenmaar dat doe ik eigenlijk ook wel es als t geen moederdag is
gelukkig was ze er wel weer helemaal blij mee
Geen steen geverfd of versje opgezegd????quote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hey hey,
Ik heb helemaal niks met moederdag gedaan
Maken ze geen werkjes meer voor moederdag bij defensie tegenwoordigquote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hey hey,
Ik heb helemaal niks met moederdag gedaan
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maken ze geen werkjes meer voor moederdag bij defensie tegenwoordig
Ach een van mn broers was t 'vergeten' en de ander had geen zin om iets aan moederdag te doen, dus je bent niet de enige die er niks aan heeft gedaanquote:
Troost je....ik doe ook niet aan die commerciele onzinquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Ach een van mn broers was t 'vergeten' en de ander had geen zin om iets aan moederdag te doen, dus je bent niet de enige die er niks aan heeft gedaan
Trusten DE!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed. Morgen weer eens bloedprikken. (hoezee) en t kastje afmaken!(nou ja op t oliën van t blad na dan, morgen eens olie kopen). Weltrusten allemaal
Ik krijg nog een antwoord van jequote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed. Morgen weer eens bloedprikken. (hoezee) en t kastje afmaken!(nou ja op t oliën van t blad na dan, morgen eens olie kopen). Weltrusten allemaal
wat dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg nog een antwoord van je
Dat kind bij The Phone
quote:
sorry had t niet gezien en ik antwoord morgen idd. Mijn luikjes vallen dichtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe het nou met je gaat lately met oog op eten en zuks
Maar ga lekker naar bed en vertel morgen maar over het bld prikkenProbeer ik tussen mijn werk door te lezen
WB rooiequote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
![]()
Graag even de highlights, mocht ik iets gemist hebben.
Niet bijgelezen, dus excuus als ik ergens niet naar vraag od.![]()
In de laatste uurtjes eiland toch nog fiks weten te verbranden.
Helaas kan ik je niet helpen. Ik heb de computer pas net aangezet....quote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
Troost je....ik doe ook niet aan die commerciele onzinMijn ma weet al dat ik haar een toffe meid vind en ze krijgt gewoon een veel toffer verjaardagscadeau
Vorig jaar zijn we naar de japanner geweest met mijn zus en zonder mijn pa. Had ze nog nooit gedaan dus dat was wel tof. En in 2006 heb ik haar een weekend mee naar Londen genomen. Ik heb me rot gelachen daar
Ik aan het engelse ontbijt, compleet met ei, worst, champignons, rosti en alles wat je maar kon krijgen en zij ging bijna over haar nek
Welkom terug Dude.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:![]()
Nee, sorry. Jouw posts sla ik standaard altijd over.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom terug Dude.
En je hebt niet echt iets belangrijks gemist,
Steer is nog steeds zich aan het voorbereiden op het plegen van een telefoontje.
MeMo heeft weer nieuwe tietenhouder van Dekker aangedaan.
DarkElf gaat moeizaam vooruit en moet de alcohol laten staan.
Sunny en Tav hebben de afgelopen nacht samen met B. via MSN doorgezakt, nadat Tav foto's van Hairy Bikers heeft genomen in het dorpshuis van Wierden.
FT is net terug uit Italia.
Een aantal mensen hebben wat aan moederdag gedaan en een aantal ook niet.
De CUL-SC lijkt soms verdacht veel op een afval-LIFtopic.
D_H kan morgen vanwege een aswolk niet naar München vliegen, dus gaat met meer dan 200 km. per uur met de auto macho daar naartoe rijden.
En Braamyo is Braamyo.
Dawas het wel zo'n beetje, geloof ik.
En geef jij ff een samenvatting van je Eilandweekend voor het slapen gaan?quote:
Zo'n schatje !quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En geef jij ff een samenvatting van je Eilandweekend voor het slapen gaan?
Krijg jij als toetje een heule nieuwe ervaring van Babi J.
Even zoekenVoila.
Regen - winkelen (keukenspulliequote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een knappert!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijg jij als toetje een heule nieuwe ervaring van Babi J.
Even zoekenVoila.
Gezien het aantal positieve smilieys lijkt het me een week waarin je genoten hebt!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Regen - winkelen (keukenspullie) - lunchen - géén wijntje - haring
- slapen op het eiland
- regen - lezen - lunchen - weer géén wijntje - uit eten (géén wijn, géén cocktails) - weer heerlijk slapen
- zon - verbranden - lezen
- bootje varen - thuis - poetjes.
![]()
Was hartstikke fijn!
En kon me nog behoorlijk goed redden, dieettechnisch, ook. Super!
Nou en of, al was het maar een weekendje (het leek wel een week.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezien het aantal positieve smilieys lijkt het me een week waarin je genoten hebt!
De baby of die moeder daarvan?quote:
Oh, hopelijk heb ik die ervaring ook later deze week! (hotel op de Veluwe geboekt voor 1 nachtje).quote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou en of, al was het maar een weekendje (het leek wel een week.![]()
)
Klinkt super. Mocht Arty ook mee of was je een weekendje allen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Regen - winkelen (keukenspullie) - lunchen - géén wijntje - haring
- slapen op het eiland
- regen - lezen - lunchen - weer géén wijntje - uit eten (géén wijn, géén cocktails) - weer heerlijk slapen
- zon - verbranden - lezen
- bootje varen - thuis - poetjes.
![]()
Was hartstikke fijn!
En kon me nog behoorlijk goed redden, dieettechnisch, ook. Super!
Oh wwwwwwwwwwwauwwwwwwwwwwwquote:
Nee, ik doe alles meestal 'alles of niets'.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
HeerlijkMaar je mag toch gewoon wel een wijntje mens, ik val ook af mét wijn qua lowcarbness
Wat voor keukenspullie![]()
![]()
Ok ik snap.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Duderella het volgende:
Nee, ik doe alles meestal 'alles of niets'.Voel ik me beter bij en het maakt het overzichtelijker en eenvoudiger voor me (geen beslissingen hoeven nemen). En ik vind het ook geen enkel probleem hoor. Bovendien vliegt alcohol hier altijd meteen naar mijn buik. Ik ben echt een vent wat dát betreft.
En ik voel me gewoon erg goed zonder snelle suikers, dus ik laat de wijntjes lekker achterwege voor een paar weken. Daarna weer eens eentje in het weekend of zo. Maar nu voel ik me zo goed, ik sta er weer helemaal verbaasd van wat dat toch met me doet, die suikers eruit.
![]()
Maar ik begreep dat het hier net een LIF-topic werd, dus ik hou er over op.
Keukenspullie: Een heule goede (vlees)thermometer en nog wat ijsblokjespret voor in cocktails (...).
@ golfer: ja Arty mocht ook mee. We waren bij zijn moeder en stiefvader, dus ik vond het oké.![]()
Excuses bordo di fromagio.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ook niet hoor, alsjeblieft zeg parbleu
Wat fijn! De Veluwequote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, hopelijk heb ik die ervaring ook later deze week! (hotel op de Veluwe geboekt voor 1 nachtje).
Ik heb het toilet schoongemaaktquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Excuses bordo di fromagio.![]()
Wat had jij ook alweer voor belangwekkends gedaan dit weekend?
Ja maar onderschat dat niet zeg!quote:
Hopelijk zonder je hele kleding met chloor vol te hebben gespat.quote:
Landgoed Avegoor in Ellecom. Ik ben er vroeger ooit zakelijk geweest, en het was het eerste hotel wat in me opkwam toen ik een overnachtingsplek zocht in die regio. Een mooi landgoedje midden in het groen.... (tenminste wat ik me er van kan herinneren).quote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat fijn! De Veluwe![]()
Welk hotel (als je het kwijt wilt)?
Goh. Joh. Wat briljant bedacht.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef Jason__ het volgende:
Hoe noem je een Cinderella die een jongen is?
Een duderella![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik heb ook een spijkerbroek met witte vlekken! Dus nu trek ik gewoon iedere vrijdag-poetsdag dezelfde spijkerbroek aan...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hopelijk zonder je hele kleding met chloor vol te hebben gespat.
Zoals moi een paar keerIk heb de chloor in de ban gedaan
Daar zijn B. en ik ook een keer een lang weekend geweest. Leuk klein zwembad erbij en een sauna.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Tezz het volgende:
Landgoed Avegoor in Ellecom. Ik ben er vroeger ooit zakelijk geweest, en het was het eerste hotel wat in me opkwam toen ik een overnachtingsplek zocht in die regio. Een mooi landgoedje midden in het groen.... (tenminste wat ik me er van kan herinneren).
Lekker wandelen, uit eten, zwemmen en de dag erna naar Burgers Zoo.
Ik heb een tafel gereserveerd in restaurant Max in het hotel. Dat leek me (met het oog op een zevenjarig kind wat misschien net drie gangen uit kan zitten) de beste keuze.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn B. en ik ook een keer een lang weekend geweest. Leuk klein zwembad erbij en een sauna.
Best ook wel goed eten.
Hoe noem je iemand die golf speelt?quote:
Wow. Alweer zo'n ontzettend originele post.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:00 schreef Jason__ het volgende:
Hoe noem je iemand die golf speelt?
een golfer![]()
![]()
En maar klagen die studenten over dat zo zware bestaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:01 schreef borisz het volgende:
Vandaag het laatste college van het collegejaar 2009/2010. Heb nog wel tentamens maar omdat ik scriptie nu nog niet doe is het collegejaar redelijk vroeg ten einde.
Eind meiquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En maar klagen die studenten over dat zo zware bestaan.
Gewoon begin mei al klaar zijn en vakantie hebben.
Klinkt heerlijk! Gezien kind heb ik het Burgers Zoo arrangement geboekt....quote:
Daar moest je even over na denken he!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:00 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die golf speelt?
een golfer![]()
![]()
O dat ken ik ja! Leuk. Geniet ervan.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Landgoed Avegoor in Ellecom. Ik ben er vroeger ooit zakelijk geweest, en het was het eerste hotel wat in me opkwam toen ik een overnachtingsplek zocht in die regio. Een mooi landgoedje midden in het groen.... (tenminste wat ik me er van kan herinneren).
Lekker wandelen, uit eten, zwemmen en de dag erna naar Burgers Zoo.
Relax en unwindt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik zit even te 'unwinden' met een glas Chianti na mijn laatste werkdag op mijn afdeling. Vanaf woensdag heb ik léuke collega's en een léuk teamhoofdOp een afdeling waar veel structuur
is
![]()
Maar ik ben hyperrrrrrrrrr
Mijn kaasplankje is altijd schimmel en kopkaasvrij godenzijdank. Maar hij ligt nu al te pitten, want morgen vroeg op. Gister avond was ik ook hyper en toen wilde ik stoeien. Maar hij wilde nietquote:Op maandag 10 mei 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
Relax en unwindt.
En gebruik je energie op die schimmel/kopkaas.
Ben blij voor je dat je woensdag op die andere etage kan gaan werken.
+1 vannacht 4 uur geslapenquote:Op maandag 10 mei 2010 07:21 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen. Ik ben nog niet uitgeslapen en heb een ochtendhumeurtje.
Ja, had ik ook last van. Ik ging tegen half 1 naar boven, maar volgens mij heb ik nog zeker een uur liggen lezen (Dean Koontz...quote:Op maandag 10 mei 2010 07:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
+1 vannacht 4 uur geslapen
Moest gewoon het boek waar ik mee bezig was uitlezenwat een einde !
Dean koontz ken ik dan weer nietquote:Op maandag 10 mei 2010 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, had ik ook last van. Ik ging tegen half 1 naar boven, maar volgens mij heb ik nog zeker een uur liggen lezen (Dean Koontz...). Wat las jij Braam?
Nope, nooit van gehoord...quote:Op maandag 10 mei 2010 07:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dean koontz ken ik dan weer niet![]()
Ik las van Nathan Long het 3e deel uit de 'blackhearts' trilogie, genaamd 'tainted blood'. Maar ik denk dat je er nog nooit van gehoord hebt
edit: anyways, ochtend apél![]()
Nice, klinkt goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 07:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord...
Dean Koontz is een van de grootste thriller/horror schrijvers van de wereld! Sinds 1968 produceert hij jaarlijks 3 boeken zo ongeveer, dus ik kan nog even vooruit met mijn favo-schrijver...
werk ze !quote:Op maandag 10 mei 2010 08:01 schreef Tezz het volgende:
Ik ga maar eens verder praten over boeken op mijn werk......
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 10 mei 2010 07:21 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen. Ik ben nog niet uitgeslapen en heb een ochtendhumeurtje.
Ik heb geen idee, verrijk mijn kennisquote:
waar ging je naartoe dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:10 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!
Was helemaal klaar om te gaan en toen smste iemand dat we een uurtje later beginnen![]()
Gisteren weer héérlijk gegeten bij paps en mams
En nog twee daagjes en dan gaan we naar Italië! Kan echt niet wachten
Gewoon naar school.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
waar ging je naartoe dan?
En ITALTIE !!!!!!!!!
ow schoolquote:
bij het waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:42 schreef LieLie het volgende:
Het is trouwens slecht weer bij het lago maggiore
Ja, verder was het érg gezelligquote:Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
FC dingesWat fijn dat jullie het allemaal gezellig gehad hebben
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
FF![]()
Je bent terug uit la bella Italia en dit gebeurt!
![]()
![]()
Niet meer doen hoor
Gewoon iedereen naakt voorstellen zeggen ze dan, dan ben je niet meer zenuwachtigquote:Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:Mogge.
Hier ook iemand die niet kon slapen. Heb tot 3 uur liggen lezen..![]()
Maar goed, zo meteen ff sporten en vanmiddag solliciterenbah.. eng..
Oh en deze week maar een half dagje werkenheul niet vervelend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat??quote:Op maandag 10 mei 2010 08:51 schreef freecell het volgende:
Gisteren hier een feestje gehad, Florian opdragen en alvast mijn verjaardag
beter toch? have a safe flightquote:Op maandag 10 mei 2010 07:31 schreef Den_Haag het volgende:
en nu vliegen ze wel weer
11u vertrek ik nu maar.
Heb het net gegoogeld omdat ik het ook niet wist. Maar omdat FC het gebruikt dacht ik wel al in de goede richtingquote:Op maandag 10 mei 2010 09:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat is dat??![]()
Oh en heb je nog leuke cadeautjes gehad en zo??
.quote:Opdracht of opdragen: In kerken waar men geen kinderdoop kent worden de kinderen meestal opgedragen tijdens een kerkdienst aan God. Het kind wordt aan de gemeente voorgesteld en er wordt een zegen gevraagd over het leven van het kind. Het kind wordt zo in het midden van de gemeente opgedragen aan God en er wordt aan de gemeente gevraagd om mede zorg te dragen voor het kind en waar nodig te helpen bij de opvoeding van het kind
Ik denk het niet, want dat lieg ikquote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Braamyo het volgende:
En met de laatste zin scoor je meteen 100 punten
ja helaas, er vallen af en toe buien. maar de zon schijnt ook hoor!quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gewoon iedereen naakt voorstellen zeggen ze dan, dan ben je niet meer zenuwachtig![]()
Alleen heeft de BBC dat ontkracht door tests te doen met solicitanten waarbij de 'bazen' tot aan hun onderbroek naakt warenWat bleek? De solicitant werd zenuwachtiger
![]()
Dus eigenlijk wil ik zeggen dat je gewoon heel zenuwachtig moet zijn, en dat ook meteen moet aangeven.
*Sun loopt binnen*
Baas: goeie morgen/middag
Sun: Goeie morgen/middag
Baas: alles goed?
Sun: Ja prima, ben alleen enorm zenuwachtig...
Baas: Hoeft niet hoor, ontspan, wil je kopje koffie
Sun: Ja graag (of niet)
Sun: Ik weet ook wel dat ik niet gespannen hoef te zijn, maar wil zo graag weer werken...
En met de laatste zin scoor je meteen 100 puntensun werkt toch al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook wel in een richting jaquote:Op maandag 10 mei 2010 09:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb het net gegoogeld omdat ik het ook niet wist. Maar omdat FC het gebruikt dacht ik wel al in de goede richting
LayDquote:Op maandag 10 mei 2010 09:03 schreef Laydina het volgende:
FF![]()
![]()
Hoe was je vakantie?
![]()
![]()
Ow en goedemorgen allen
jij zat in rome toch? wij net onder de alpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja helaas, er vallen af en toe buien. maar de zon schijnt ook hoor!
Klinkt goed manquote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
LayDHoe gaat ieee?
![]()
Vakantie was super, heel inspannend, heerlijk gegeten. Af en toe een bui, verder veel zon. Veel gezien en geschiedenis geleerd. Al met al een leuke culturele vakantie![]()
Heb je een leuke week gehad?
oja daar is het helaas nog iets koeler.. hopelijk warmt het gauw op voor je!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
jij zat in rome toch? wij net onder de alpen.
mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klinkt goed manDus ondanks dat je er in het begin toch wel een beetje tegenop keek, was het super?
![]()
zo hoor ik het graag.
Mijn week was wel oke
Haha, luxeproblemen zijn ook zo irritantquote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
mooi![]()
ik keek er niet zo tegenop maar ik had nog niet echt 'behoefte' aan vakantie, mede doordat ik in maart terugkwam van Egypte. een luxe probleem dus.
Maar had het niet willen missen nee. Rome, Capri, Sorrento, Napels, Pompeï.. allemaal top!
Goed bezigquote:Op maandag 10 mei 2010 09:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenhier op zich goed geslapen op wat gekuch na. Net al de laatjes van t kastje in de grondverf gezet. Na de huisarts eens t kastje schilderen, misschien de laatste keer
Ik ben volledig onschuldig en neutraalquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Pee was ook bij de doorzak msn sessie van vannacht
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik zit even te 'unwinden' met een glas Chianti na mijn laatste werkdag op mijn afdeling. Vanaf woensdag heb ik léuke collega's en een léuk teamhoofdOp een afdeling waar veel structuur
is
![]()
Maar ik ben hyperrrrrrrrrr
Oh ja....."nee, ik moet echt op tijd naar bed hoor.......". Ik zie het je nog tikken gisteravondquote:Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.
Hier ook iemand die niet kon slapen. Heb tot 3 uur liggen lezen..![]()
Je hebt Sunny meegenomen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik heb een zonnestralen op mijn bureau
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben volledig onschuldig en neutraalmaar het was wel gezellig
![]()
slimme meid als jij verzint daat vast wel wat opquote:Op maandag 10 mei 2010 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dat lieg ikIk werk namelijk gewoon momenteel
Niet?quote:
Moet je maar sneller zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...iemand zit hier door mijn 4-op-een-rij te postenWillen jullie dat wel eens laten
Sorryquote:
au ff wachten tot ie rijp isquote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Laydina het volgende:
Ik heb een dikke puist in wording in m'n nek.. hij doet zeer![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:43 schreef Bluezz het volgende:
Het regent alweer klachten en ik kan er niks aan doen en ik schakel ze lekker door naar de ZM![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef Laydina het volgende:
Gezellig, ons programma waar we eigenlijk alles mee moeten doen ligt eruit.. gezellig
quote:
Dat schiet dus ook lekker opquote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bij jullie ook al
Ik heb hier nu probleemgeval nr. 2. Server dood
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Werk en privé moet je strikt gescheiden houden
Landelijke staking van de servers? bij mijn werk ligt de password server op zijn gat. kan niet in de mail komenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bij jullie ook al
Ik heb hier nu probleemgeval nr. 2. Server dood
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Landelijke staking van de servers? bij mijn werk ligt de password server op zijn gat. kan niet in de mail komen
ook gezelligquote:Op maandag 10 mei 2010 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Landelijke staking van de servers? bij mijn werk ligt de password server op zijn gat. kan niet in de mail komen
heb zelfs geen stoel voor mij straksquote:Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef cybermans het volgende:
In de trein.... Duitse trein 2e klas maar wel de comfort versie... Beenruimte ftw
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef cybermans het volgende:
In de trein.... Duitse trein 2e klas maar wel de comfort versie... Beenruimte ftw
Ik heb een keer Stuttgart gedaan met de ICE. Was ook nog wel te doen, maar idd net iets te lang.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
Frankfurt is idd goed te doen met de ICE.
Verder dan dat zou ik toch gaan vliegen
Ikheb echt een gronische hekel aan treinenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
Relaxt die treinen
Reizen met de trein is sowieso fijn
hoe lang?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ikheb echt een gronische hekel aan treinen![]()
Wss omdat ik er twee maal weeks in zit mijn tijd te verdoen
lekker toch, muziekie luisteren, evt lezen. niet zelf te hoeven rijden..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ikheb echt een gronische hekel aan treinen![]()
Wss omdat ik er twee maal weeks in zit mijn tijd te verdoen
Try Munchenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een keer Stuttgart gedaan met de ICE. Was ook nog wel te doen, maar idd net iets te lang.
Beetje om het milieu denken, lieve DH!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
Frankfurt is idd goed te doen met de ICE.
Verder dan dat zou ik toch gaan vliegen
per km/persoon stoot een vliegtuig minder uit Nynkjequote:Op maandag 10 mei 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Beetje om het milieu denken, lieve DH!
Ik vlieg wat af hoor, daar niet van. Ik kan me niet eens herinneren hoeveel vluchten ik gemaakt heb het laatste half jaar...Maar zodra ik de tijd heb, ga ik met de trein. Ik vind het heerlijk, lange afstanden in de trein. In juni ga ik ook weer Zweden-Bremen doen. Filmpje kijken, wat slapen, wat eten...Ideaal!
nee gewoon de normale intercity trein vanuit Duitsland naar Amsterdam. Voordeel van die is dat ik vanuit Deventer aan een stuk naar duivendrecht kan en niet hoef over te stappen. Maar idd wel met laptopjequote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ICE?
Als wij naar Frankfurt moeten voor overleg / werk / whatever dan boeken ze standaard de ICE 1e klas voor ons. Echt heerlijk reizen datMet de auto naar Utrecht. Fijn in het Transferium dumpen daar en dan vanaf Utrecht CS in 3.5 uur naar Frankfurt
Met veel beenruimte en lekkere stoelen en een laptop zodat ik onderweg film kan kijken
maar stopt niet op Deventer en is financieel niet aantrekkelijk om te doen ivm reiskosten constructie die ik hebquote:
Klinkt goed zegquote:Op maandag 10 mei 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
zo thuis van de huisarts en zo weer eens verder verven. Maar eerst bluezz antwoorden: met mij gaat het steeds beter gelukkigheb meer energie, voel mij beter in mijn lichaam. Heb wel nog soms enorme moeheidsaanvallen maar dat herstellen kost veel energie voor je lichaam, en heb natuurlijk ook een flinke narcose gehad en wat roesjes hier en daar. Dus dat zal normaal zijn. Heb minder snel spierpijn in mijn buik maar doe wel meer dus t trekt soms best flink. Logisch ze hebben over de hele breedte alle spieren doorgesneden. Ik til nog steeds niets zwaars om t te ontlasten. Mijn litteken geneest goed maar trekt soms wel erg, dat kan best pijn doen trouwens maar hoort bij het genezen
. Eten gaat stukken beter, zijn nog steeds wel dingen die ik mijd maar dat is niet erg hoor. Buik kan nog flink van streek raken maar zolang de pancreas onrustig is (en ze verwachten dus dat dat zo blijft eigenlijk) steekt dat af en toe de kop op. Schijnt erbij te horen. Gewicht is hetzelfde als toen ik thuiskwam ondanks meer eten dus neem niet aan dat ik zomaar ga aankomen. Heb als streefdatum om te gaan hardlopen (heel voorzichtig opbouwen en heus goed luisteren naar wat kan en niet kan) 7 juni staan. Das ok volgens mijn artsen dus hoop dat t een beetje lukt dan. Heb geen illusies dat t allemaal gaat zoals ik plan dus ik zie gewoon wel. En bovenal ben ik heel blij dat ik er nog ben
hoewel ik de engste dingen niet meer weet door de morfine besef ik mij heel goed dat ik een paar keer flink op t randje gehangen heb (zie dat ook door de mr die echt enorm geschrokken is van alles )en ben heel gelukkig dat t zo goed gaat nu
zo das een lang antwoord! En dat allemaal op mijn telefoon getikt
bleh! Het is ook een vervelende verkoudheid die nu rondspooktquote:Op maandag 10 mei 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
M'n verkoudheid slaat op m'n ogenDoet er net iets boven gewoon zeer bij 1 oog
Heb jij er ook last van?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
bleh! Het is ook een vervelende verkoudheid die nu rondspookt
Nee, week of wat geleden welquote:
Kortjakjequote:Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar gisteren in de kerk wel wat mensen tegengekomen die een tintje witter waren dan normaal
heb toch nog 4 gevondenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef cybermans het volgende:
Voor de kookboeken verslaafden... bij bol.com 3 halen 2 betalen
http://www.bol.com/nl/m/n(...)29%2B8293/index.html
de selectie waar je uit kan kiezen is dan wel erg![]()
Lekker naar huis!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
en toen ging de les van vanmiddag ook niet door.
minuten reistijd: 300
minuten les: 0
Succes straksquote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, flink gesport![]()
Zou nu eigenlijk wat moeten eten, maar heb een knoop in mijn maagdenk dat ik dan maar eet als ik terug kom..
die waaier is nog niet eens een slecht idee voor in de weekenden dat ik thuis ben. alhoewel ik juist in de weekenden normaal eet zodat er weinig patroon in roestquote:Op maandag 10 mei 2010 12:56 schreef LieLie het volgende:
succes sun!
cyber, een waaier over koolhydraatarme recepten. en drie van 'da's pas koken', bbq, gezond, en toscaans.
hij leek me wel leukquote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
die waaier is nog niet eens een slecht idee voor in de weekenden dat ik thuis ben. alhoewel ik juist in de weekenden normaal eet zodat er weinig patroon in roest
Dat is best nog wel een dingetje als je het eenmaalt weet wat je bij je draagtquote:Op maandag 10 mei 2010 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
En best eng om te weten dat je op het randje hebt gelegen
nee hoor valt helemaal niet tegenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Ok Elf, je bent je er iig bewust van dat het niet best wasEn dat je voorzichtig aan moet doen
Maar het valt niet 'tegen' nu toch?
Druk geworden hier, geen tijd om te fokken![]()
daar moet ik idd niet bij stilstaanquote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is best nog wel een dingetje als je het eenmaalt weet wat je bij je draagt![]()
ben ik blij om! ik duim ook voor jouquote:Op maandag 10 mei 2010 13:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor valt helemaal niet tegenben heel blij zoals mijn herstel gaat! Werk ze!
Dat was een rare zin, te snel getypt maar je snapt hemquote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef DarkElf het volgende:
daar moet ik idd niet bij stilstaandoe ik verder ook niet, buiten de dingen waar ik rekening mee hou omdat dat moet
tuurlijk!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was een rare zin, te snel getypt maar je snapt hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |