Nou dat dus! Voor veel mensen zou kcal tellen een eye opener zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nuttige les van een tijdje kcals tellen: er is op zich niets mis met snoep. Mits je het niet per zak eet
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat Steer zegt ben ik het gewoon mee eens. Weinig mensen hebben door dat energiehuishouden en de hoeveelheid voorraadopslag (lees: vet) louter en alleen afhankelijk is van energie in en energie uit. That's it. Geen rare fratsen of magische dieten.
Hoe weet je dat ik op neuzen van vrouwen val?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Nu overdrijf je, Steer. Mijn zus heeft een heel leuke neus![]()
Alles ken kapot.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 9 mei 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou dat dus! Voor veel mensen zou kcal tellen een eye opener zijn![]()
Jaaaaren geleden was ik eens aan het lijnen (jaja) en wilde 's avonds een keertje patat! Nou, de hele dag echt amper gegeten (ontbijten met magere yoghurt, dat idee) en toen kon ik aan de patatMan man, ik had zoveel kcal 'opgespaard' dat ik wel 3 borden patat kon eten
Onzinnig dus.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik op neuzen van vrouwen val?Heb ik dat hier een keer gezegd?
Ik vertel jullie ook veel te veel.
[..]
1, 14 , 16, 24 en 25 wat mij betreftquote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Leiden. Niet alles is helemaal gelukt zoals ik wilde, maar er zitten een paar leuke plaatjes bij..
Ik wou dat ik net zulke mooie foto's kon maken als jij en P. en T.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Leiden. Niet alles is helemaal gelukt zoals ik wilde, maar er zitten een paar leuke plaatjes bij..
Je zus heeft scary eyes en helemaal met eyeliner opquote:Op zondag 9 mei 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeMaar dat is gewoon zo; als ik ons vergelijk, denk ik dat ik mooiere ogen heb, maar mijn zus heeft echt een veel leukere neus.
Ja, pics dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn tieten zien er vandaag weer perfect uit in mn nieuwe marliesje al zeg ik t zelf
Nou, waarom deel je het ons mede dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wat jullie met die info moeten verder weet ik ook niet hoor
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn tieten zien er vandaag weer perfect uit in mn nieuwe marliesje al zeg ik t zelf
Balenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn vlucht voor morgenochtend is gecancelled
oh klote en nu?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik er blij van wordt als mn tieten er goed uitzien in een leuk shirtje ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou, waarom deel je het ons mede dan?
Jij niet alleenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ik er blij van wordt als mn tieten er goed uitzien in een leuk shirtje ofzo
Ach gossiequote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wat jullie met die info moeten verder weet ik ook niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auto denk ik maar. Trein is best leuk maar ben toch meer van de auto. maar ja, ik mag vanavond niet meer rijden. morgen ligt er zo uit als werkdag.quote:
is dat vanwege de aswolk? Waar moet u heen?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Munchen weer.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is dat vanwege de aswolk? Waar moet u heen?
waar moet je heen dan? Ah, München dus, dat is wel een roteind rijden ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
auto denk ik maar. Trein is best leuk maar ben toch meer van de auto. maar ja, ik mag vanavond niet meer rijden. morgen ligt er zo uit als werkdag.
Vrees voor mijn hemelvaartsdag en tweede pinksterdag.
ik dacht.. ik woon bij de grens, dan valt het wel mee.. is het nog 700 kmquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oef das wel een flink eindje tuffen, 600 km ofzo?
Ik dacht meer aan 800 ofzo toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wou al zeggen, ik heb redelijk vaak naar Mannheim gereden en dan ga je al richting 500 ofzo, en dan ben je er echt nog lang niet.quote:
Erg saai inderdaad, ook in een hele snelle auto. Sowieso: zodra de teller de 200 over gaat rij ik echt niet meer lekker omdat de snelheidsverschillen dan wel erg groot worden. Eigenlijk vind ik 160 wel prima.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En saaibehalve als je een hele snelle auto hebt
Hehe vond dat bordje erg grappig ja van dat nest. Alleen heb ik het hele nest nooit gezienquote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker![]()
Dat scherp stellen op een plantje, blaadje bloemetje is goed gelukt en dat "rustig varen, vogelnest" is erg leuk gevangen. Leiden is leuk zo aan het water, lekker oud![]()
Nu nog 3 weken denk ikquote:
800km ongeveer vanuit DHquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
200 is toch de minimum snelheid?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg saai inderdaad, ook in een hele snelle auto. Sowieso: zodra de teller de 200 over gaat rij ik echt niet meer lekker omdat de snelheidsverschillen dan wel erg groot worden. Eigenlijk vind ik 160 wel prima.
als je een paar uur 200+ rijd ben je ook gaar.quote:
ze komen nu pas thuis.quote:
Machoquote:
Ik heb een periode heel veel zakjes ijsbergsla leeggegeten! Gewoon zo'n k&k zakje openen en dan maar knabbelen als ware het chips. Eigenlijk was dat heel erg lekker. Of ben ik nou een beetje raar?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
HerkenbaarOf andersom: dat ik, tijdens het nachten doorhalen voor mijn afstudeerscriptie, van narigheid maar rauwe wortels ging eten. Da's echt zo'n moment dat je álles wat langskomt in je mond stopt; ik at rustig een grote zak engelse drop leeg. Dan maar een kilo wortels, dat scheelt ruim 1000 kcal
Nee hoor! Ik eet rauwe spinazie als snack....quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een periode heel veel zakjes ijsbergsla leeggegeten! Gewoon zo'n k&k zakje openen en dan maar knabbelen als ware het chips. Eigenlijk was dat heel erg lekker. Of ben ik nou een beetje raar?
Welk tooltje gebruik je danquote:Op zondag 9 mei 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het voornamelijk leuk vind omdat ik het bij kan houden op m'n PDA. Lekker pielen.
klopt tis leuk maar vermoeiend.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef golfer het volgende:
200+ km per uur rijden geeft 5 minuten een kick, maar is daarna heel vermoeiend. Je kunt beter de cruisecontrol op 150-160 zetten. Rijdt een stuk meer relaxt.
Wij doen ook niet echt iets speciaals aan Moederdag. Nou ja, mijn dochter wel natuurlijk. Zij vindt het een hele speciale dag, waardoor ik er ook van geniet.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
IJsbergsla is heerlijk, vooral met een blikje tonijn in olie/met de olie erdoor, goeie vetten goeie visch![]()
Leuke moederdag tezzIk ben verwend met 2 telefoontjes
Mijn eigen moedertje nog niet gesproken maar die doet niet aan dat soort dingen, bel haar van de week wel gewoon
klinkt goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Super moederdag gehad!Gewekt met ontbijt op bed (er lag peterselie op mijn boterham met kaas
), tot 13.00 uur in mijn pyama rondgelopen, met mijn babyneefje geknuffeld en asperges gegeten bij mama.
![]()
Hoe was jullie dag? Nog moeders verwend?
die hebben het goed bekekenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij doen ook niet echt iets speciaals aan Moederdag. Nou ja, mijn dochter wel natuurlijk. Zij vindt het een hele speciale dag, waardoor ik er ook van geniet.
Maar met mijn eigen moeder vier ik gewoon iedere dag moederdag.
En in de keuken stonden vandaag drie moeders (mijn moeder, ik en mijn schoonzusje) aardappels te schillen en peterselie te hakken, terwijl alle niet-moeders aan tafel zaten te luieren met een biertje.
hey hey,quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef Aure het volgende:
Helloo!
Ik heb mijn mama verschillende zeepjes van sabon gegevenmaar dat doe ik eigenlijk ook wel es als t geen moederdag is
gelukkig was ze er wel weer helemaal blij mee
Geen steen geverfd of versje opgezegd????quote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hey hey,
Ik heb helemaal niks met moederdag gedaan
Maken ze geen werkjes meer voor moederdag bij defensie tegenwoordigquote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hey hey,
Ik heb helemaal niks met moederdag gedaan
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maken ze geen werkjes meer voor moederdag bij defensie tegenwoordig
Ach een van mn broers was t 'vergeten' en de ander had geen zin om iets aan moederdag te doen, dus je bent niet de enige die er niks aan heeft gedaanquote:
Troost je....ik doe ook niet aan die commerciele onzinquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Ach een van mn broers was t 'vergeten' en de ander had geen zin om iets aan moederdag te doen, dus je bent niet de enige die er niks aan heeft gedaan
Trusten DE!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed. Morgen weer eens bloedprikken. (hoezee) en t kastje afmaken!(nou ja op t oliën van t blad na dan, morgen eens olie kopen). Weltrusten allemaal
Ik krijg nog een antwoord van jequote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed. Morgen weer eens bloedprikken. (hoezee) en t kastje afmaken!(nou ja op t oliën van t blad na dan, morgen eens olie kopen). Weltrusten allemaal
wat dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg nog een antwoord van je
Dat kind bij The Phone
quote:
sorry had t niet gezien en ik antwoord morgen idd. Mijn luikjes vallen dichtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe het nou met je gaat lately met oog op eten en zuks
Maar ga lekker naar bed en vertel morgen maar over het bld prikkenProbeer ik tussen mijn werk door te lezen
WB rooiequote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
![]()
Graag even de highlights, mocht ik iets gemist hebben.
Niet bijgelezen, dus excuus als ik ergens niet naar vraag od.![]()
In de laatste uurtjes eiland toch nog fiks weten te verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |