Nou dat dus! Voor veel mensen zou kcal tellen een eye opener zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nuttige les van een tijdje kcals tellen: er is op zich niets mis met snoep. Mits je het niet per zak eet
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat Steer zegt ben ik het gewoon mee eens. Weinig mensen hebben door dat energiehuishouden en de hoeveelheid voorraadopslag (lees: vet) louter en alleen afhankelijk is van energie in en energie uit. That's it. Geen rare fratsen of magische dieten.
Hoe weet je dat ik op neuzen van vrouwen val?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Nu overdrijf je, Steer. Mijn zus heeft een heel leuke neus![]()
Alles ken kapot.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 9 mei 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou dat dus! Voor veel mensen zou kcal tellen een eye opener zijn![]()
Jaaaaren geleden was ik eens aan het lijnen (jaja) en wilde 's avonds een keertje patat! Nou, de hele dag echt amper gegeten (ontbijten met magere yoghurt, dat idee) en toen kon ik aan de patatMan man, ik had zoveel kcal 'opgespaard' dat ik wel 3 borden patat kon eten
Onzinnig dus.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik op neuzen van vrouwen val?Heb ik dat hier een keer gezegd?
Ik vertel jullie ook veel te veel.
[..]
1, 14 , 16, 24 en 25 wat mij betreftquote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Leiden. Niet alles is helemaal gelukt zoals ik wilde, maar er zitten een paar leuke plaatjes bij..
Ik wou dat ik net zulke mooie foto's kon maken als jij en P. en T.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Leiden. Niet alles is helemaal gelukt zoals ik wilde, maar er zitten een paar leuke plaatjes bij..
Je zus heeft scary eyes en helemaal met eyeliner opquote:Op zondag 9 mei 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeMaar dat is gewoon zo; als ik ons vergelijk, denk ik dat ik mooiere ogen heb, maar mijn zus heeft echt een veel leukere neus.
Ja, pics dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn tieten zien er vandaag weer perfect uit in mn nieuwe marliesje al zeg ik t zelf
Nou, waarom deel je het ons mede dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wat jullie met die info moeten verder weet ik ook niet hoor
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn tieten zien er vandaag weer perfect uit in mn nieuwe marliesje al zeg ik t zelf
Balenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn vlucht voor morgenochtend is gecancelled
oh klote en nu?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik er blij van wordt als mn tieten er goed uitzien in een leuk shirtje ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou, waarom deel je het ons mede dan?
Jij niet alleenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ik er blij van wordt als mn tieten er goed uitzien in een leuk shirtje ofzo
Ach gossiequote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wat jullie met die info moeten verder weet ik ook niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auto denk ik maar. Trein is best leuk maar ben toch meer van de auto. maar ja, ik mag vanavond niet meer rijden. morgen ligt er zo uit als werkdag.quote:
is dat vanwege de aswolk? Waar moet u heen?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Munchen weer.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is dat vanwege de aswolk? Waar moet u heen?
waar moet je heen dan? Ah, München dus, dat is wel een roteind rijden ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
auto denk ik maar. Trein is best leuk maar ben toch meer van de auto. maar ja, ik mag vanavond niet meer rijden. morgen ligt er zo uit als werkdag.
Vrees voor mijn hemelvaartsdag en tweede pinksterdag.
ik dacht.. ik woon bij de grens, dan valt het wel mee.. is het nog 700 kmquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oef das wel een flink eindje tuffen, 600 km ofzo?
Ik dacht meer aan 800 ofzo toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oef das wel een flink eindje tuffen, 600 km ofzo?
Zekerquote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |