Ja ik klikte iets verkeerdquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef RickoKun het volgende:
wtf loop jij nou weer te falen (technisch dan hé, inhoudelijk niet)
Ja nouja, ik ben daar gewoon geen voorstander van. Plemp je hem er zo in en dan zie je telkens die lippen als een kameel eromheen hangen
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik klikte iets verkeerd.. En nee, maar ik kan als vrouw natuurlijk niet zeggen dat ik het met je eens ben
! Dan moedig ik aan dat vrouwen in hun poes moeten laten snijden om aan een ideaalbeeld te voldoen.
KIEZEN, BT, KIEZENquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik klikte iets verkeerd.. En nee, maar ik kan als vrouw natuurlijk niet zeggen dat ik het met je eens ben
! Dan moedig ik aan dat vrouwen in hun poes moeten laten snijden om aan een ideaalbeeld te voldoen.
Dag dagquote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ja dat weet ik maar wij mogen onze meningen hier wel verkondigen!
Maar ik ga nu even tv checken en misschien nog even fappen en dan maar weer de nieuwe week in slapenDoei geslachtsorganen!
Die kont lijkt een beetje ja.quote:
Ik zou ook voor 6 of 10 gaan ja, maar ik vind ze allemaal niet echt prachtig.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2, 6, 10, 13, 14, 17, 20, 21, 22, 24, 25, 29.
Ik heb zelf een 10quote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou ook voor 6 of 10 gaan ja, maar ik vind ze allemaal niet echt prachtig.
Op dumpert ofzo wel eens een filmpje gezien met een kleine camera in een kut die geneukt wordt, echt wtf goorquote:Op zondag 9 mei 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 10en kutten zijn ook niet 'mooi'. En bovendien, bij deze buitenkant weet je nog niets, misschien is het 'van binnen' wel lelijk.
Ja met die inside webcam. En nee dat was helemaal niet goor.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op dumpert ofzo wel eens een filmpje gezien met een kleine camera in een kut die geneukt wordt, echt wtf goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |