quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik wilde net zeggen... smeer jij donuts op je beeldschermquote:Op zondag 9 mei 2010 17:12 schreef IHVK het volgende:
Ik haat donuts waardoor je scherm plakkerig wordt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
inb4picsvanjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier foto van Je zus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Ik weet niet hoe je zus klinkt, heb het filmpje niet bekeken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 17:17:51 ]![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hier foto van Je zus:vetsaai.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja metro-Posts jeweet.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... smeer jij donuts op je beeldscherm? Maar jij bent dus op je mobiel?
![]()
Hallo, ik niet niet xminart, halloquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 17:20:24 ]![]()
Türkiye, seni seviyorum!
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu![]()
Ga weg, communistquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 17:26:40 ]![]()
Hallo allemaal, excuses dat ik niet eerder reageerde maar ik was aan het reizen op plekken waar er geen internet wasIk wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel![]()
Vertel.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:24 schreef siddha het volgende:
Hallo allemaal, excuses dat ik niet eerder reageerde maar ik was aan het reizen op plekken waar er geen internet was
![]()
![]()
Welkom terugquote:Op zondag 9 mei 2010 17:24 schreef siddha het volgende:
Hallo allemaal, excuses dat ik niet eerder reageerde maar ik was aan het reizen op plekken waar er geen internet was
! Wat Ayça zegt, vertel
.
![]()
Moet je maar geen iPhone hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:23 schreef IHVK het volgende:
Sorry Wik maar dat koppelteken is veel te veel moeite.Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: