Ja das waar, die is bijna vol, maar ik kon niet meer wachtenquote:
Sinds wanneer is het gebruikelijk om negatieve comments te geven op een zeer goed lopend topic. STFquote:Op zondag 9 mei 2010 18:22 schreef Chowi het volgende:
Sinds wanneer openen we nieuwe topics voordat het vorige deel gesloten is.. Faalhaas.
Welkom op FOK!.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Sappotje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het gebruikelijk om negatieve comments te geven op een zeer goed lopend topic. STF
Waar is je paint?quote:
Ik ben de topicstarter van de oude, dus het lijkt me een goede traditie dat ik ook deel 2 aanmaak, ennuh ja goed idee, al die rotzooi verwijderen hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:32 schreef Aestivate het volgende:
Baggert die het oude topic ook nog vol.Mods verwijder mijn reacties maar als dit het nieuwe topic wordt of iemand anders maakt wel een nieuwe als de oude echt vol is.
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:38 schreef GGMM het volgende:
Wie helpt mij de dagen door?
Dit topic heeft al 11 reacties, wordt het niet eens tijd om deel 2 aan te maken??
Maak nou maar gewoon kankerzieke paints.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:42 schreef Sappotje het volgende:
oke gooi maar op slot dit topic, ik maak volgende week wel deel 2 aan
Paul = een trol van dit topic, die had ook als eerste commentaar op het originele topicquote:
met behulp van jou en anderen, maar boeiend, komt wel goed allemaal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |