Buh buh wel grappig maar niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
Dit kreeg ik als tip om te luisteren. Wat vinden jullie hiervan?
Ik zie de appeal niet. Een groepje idioten met flesjes staan te zwaaien en stoer lopen te doen. Terwijl ze op hun leeftijd allemaal naar een goede school kunnen, maar nee, ze zijn van de straat man.quote:
Slecht onderbuikgevoel als ze nummers van pac remixen. Er zijn wel 1 of 2 leuke maar ik vind deze niets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
Dit kreeg ik als tip om te luisteren. Wat vinden jullie hiervan?
Het is niet echt een remix..meer een laatste eerbetuiging aan Pacquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Slecht onderbuikgevoel als ze nummers van pac remixen. Er zijn wel 1 of 2 leuke maar ik vind deze niets.
Nou, ik zou eerder iets zoals dit kiezen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:50 schreef ems. het volgende:
Als we toch iets met bone erin moeten luisteren dan maar deze:
Ik ben dan wel geen PaRo, maar ik zeg ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:46 schreef cosmick het volgende:
Zeg Paro weer 's een Hiphop top honderdje doen?
Ik vermoed dan ook dat je de Italiaanse straattaal ('rualana') niet machtig bent.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie de appeal niet. Een groepje idioten met flesjes staan te zwaaien en stoer lopen te doen. Terwijl ze op hun leeftijd allemaal naar een goede school kunnen, maar nee, ze zijn van de straat man.Daarnaast klinkt het gewoon kut.
Neee dat meen je nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:35 schreef Metaan het volgende:
De laatste plaat die door mij werd aangehaald was overigens een Italiaanse.
Yepquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:47 schreef Mirel het volgende:
deep thinkers - kiss the sky < vette instrumental
Ik vind het leuk, maar ik heb echt geen tijd om te tellen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:46 schreef cosmick het volgende:
Zeg Paro weer 's een Hiphop top honderdje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |