quote:
Ouch.quote:
Door wie?quote:
Da's hetzelfde als dat Belgische wijven voor 99% lelijk zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Chai het volgende:
Waarom zouden ze in Zweden eigenlijk zoveel lekkerder zijn? Hoe is dat te verklaren?
O daar lopen ook genoeg lelijke mormels maar het is wel zo dat zulke dingen ook genetisch verklaarbaar zijn. Zo krijg je in een dorp met lelijke mensen vooral lelijke kinderen en in een dorp met mooie mensen dus ook meer mooie kinderen.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Chai het volgende:
Waarom zouden ze in Zweden eigenlijk zoveel lekkerder zijn? Hoe is dat te verklaren?
Genetisch. Netzoals heel veel mensen in Engeland lelijke tanden hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Chai het volgende:
Ah wel Lamon dus. Ik wil best eens een foto in dat US topic plaatsen maar niet als Lamon daar constant moet gaan lopen postenquote:
En bleek zijn. En sproeten hebben. En Brits spreken.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genetisch. Netzoals heel veel mensen in Engeland lelijke tanden hebben.
Je kont voldoet al aan de eisen.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
Als WD de SC Zweedse is, mag ik dan de SC negerin zijn?
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een neger want hij is helemaal plat.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
Als WD de SC Zweedse is, mag ik dan de SC negerin zijn?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Speelt ze ook basgitaar?quote:
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een neger want hij is helemaal plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Als Chai zoiets post, weet ze gewoon dat ik een opmerking over haar kont ga maken.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een neger want hij is helemaal plat.Dat kun je juist net niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: haterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 19:14:12 ]
Waarom nou weer thumbsdownquote:
quote:
Omdat, derpquote:Op zondag 9 mei 2010 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom nou weer thumbsdown
[..]
[ afbeelding ]
Je snapt hem niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |