Geil.quote:
Jouw ouders zitten in Stockholm en jij bent thuis gebleven?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, ik wilde dat ik was meegegaan met mijn ouders. Wat ziet Stockholm er vet uit.
Nee, mijn ouders zijn de afgelopen week naar Ödeshög in Zweden geweest, want daar zit familie. Maar ik heb nu alleen nog de foto's van Stockholm gezien en dat zag er wel spang uit.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw ouders zitten in Stockholm en jij bent thuis gebleven?
Het is gewoon verwijderd.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
Lees de posts vanaf deze link eens.
Het bewijs dat jong schaapje-on iemand van 14 jaar wil palen.
Hoe zie je er nu uit? #32
Nee hoor maar een beetje eyeliner ziet er altijd wel mooi uit. Op deze foto lijkt het wel alsof er geen diepte in je gezicht zitten en je ogen dus gewoon een stuk verder naar voren zitten dan in de werkelijkheid zo isquote:
Wat stond er?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon verwijderd.![]()
Die pedo wordt altijd in bescherming genomen.
Ja, sowieso Zwedenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zijn de afgelopen week naar Ödeshög in Zweden geweest, want daar zit familie. Maar ik heb nu alleen nog de foto's van Stockholm gezien en dat zag er wel spang uit.
Niemand kijktquote:Op zondag 9 mei 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog wel prima ja
Dat youtube filmpje is eindelijk klaar, een hele chille beat met vunzige lyrics:
.
..
.
Ik verf alleen mijn bovenwimpers. Mensen die hun onderwimpers ook mascaraën zijn idioot. En eyeliner maakt mij gothic omdat ik een heel lichte huid heb van mezelf.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor maar een beetje eyeliner ziet er altijd wel mooi uit. Op deze foto lijkt het wel alsof er geen diepte in je gezicht zitten en je ogen dus gewoon een stuk verder naar voren zitten dan in de werkelijkheid zo is
Mijn broertje zei dat er alleen in Stockholm fijn spul rondliep. Maar aangezien ik volgend weekend lang weekend heb, kijk ik nog even of ik iemand mee kan krijgen voor een paar dagen Stockholm.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, sowieso ZwedenWat een chicks lopen daar ook rond
Not good enough.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben jullie persoonlijke Zweedse hoor.
Er is beter Zweeds.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben jullie persoonlijke Zweedse hoor.
Ja, je wimpers zien er op die foto wel prima uitquote:Op zondag 9 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik verf alleen mijn bovenwimpers. Mensen die hun onderwimpers ook mascaraën zijn idioot. En eyeliner maakt mij gothic omdat ik een heel lichte huid heb van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |