Ik vond die site wel veelbelovend, totdat ik dat nummer zag en luisterde, want het is gewoon pure verneuking van het origineelquote:Op zondag 9 mei 2010 15:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik luister nu deze mix: Metallica - Seek & Destroy (Bassnectar Remixxx).
Beetje dubsteppachtige mix van metallica
Iedereen zijn ding hequote:Op zondag 9 mei 2010 15:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vond die site wel veelbelovend, totdat ik dat nummer zag en luisterde, want het is gewoon pure verneuking van het origineelWalgelijk.
Stel je voor dat Lady GaGa The Beatles zou coveren, zo voel ik me door die remix van Seek & Destroy.quote:
Au.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Stel je voor dat Lady GaGa The Beatles zou coveren, zo voel ik me door die remix van Seek & Destroy.
Geen idee, misschien kan je gewoon op artiest zoekenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het er vrij onoverzichtelijk uitzien. Is er een manier om dingen op genres ofzo te sorteren, of zit er een andere logica in? Nu is het gewoon een opsomming aan nummers waarvan ik soms dus totaal niet weet in welke hoek het te zoeken, en ik ben niet altijd voor hetzelfde in de stemming.
Soort last.fm similar artistsquote:Op zondag 9 mei 2010 17:57 schreef vaasinbloem het volgende:
Tof, maar tags voor genres zou best wel chill zijn idd. Wat je wel kan doen is gewoon een lied zoeken dat je chill vind, en dan alle muziek van de blog afspelen. Meestal is het dan toch zelfde soort muziek dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |