Of in de kliko van de buren gooien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:41 schreef trui het volgende:
ah, zo. hier komen ze gewoon maar eens in de 14 dagen, dan zitten ze allemaal wel vol. en als je meer vuilnis kwijt moet kun je 't zelf naar 't stort brengen.
Hebben ze in belgie geen marktplaats dan? Waar je ze op kan zetten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef leonieke het volgende:
Hier liggen er al een eeuwigheid een paar betonnen palen in onze "tuin" (van afsluitingen die op onze grond stonden). Gisteren kwam er een man vragen of hij eventueel 2 van die palen mocht hebbenWel jammer dat hij er maar 2 nodig had
![]()
Ja, dat werkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef Stiemie het volgende:
Echt? Zou dat zelfs werken voor een zo goed als kapotte oude bakbeest tv? De kringloop komt hier trouwens alleen ophalen als je meerdere grote meubels hebt, anders niet. Zelf hebben we trouwens geen auto en om nou de greenwheels te huren om mijn tv weg te gaan brengen...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef moussy het volgende:
Ze stelen hier zelfs de oude binnendeuren uit je tuin..
ingegotenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Wat is die uitdrukking? Met de paplepel inge...
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ineens vond ik het zo gek staan. Je giet toch niet met een lepelquote:
slagenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Wat is die uitdrukking? Met de paplepel inge...
Kom maar brengen, op klaarlichte dag nemen ze die dingen meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Slecht!
Ik heb binnenkort nog 2 fugly binnendeuren voor de liefhebber, of zal ik ze bij jou in de tuin zetten?
dit vind ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef huuphuup het volgende:
Oeh, ik hoor net dat we weer voorzichtiger moeten rijden... er is een nieuwe flitsmethode, de flitsapparaten zijn tegenwoordig in de vangrail geplaatst ofzo.
is dat zo? Geen idee. Ik kreeg een excel bestand met de locaties van de flitsgevallen.quote:
Alles wat ik als mail krijg beschouw ik als hoaxquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat zo? Geen idee. Ik kreeg een excel bestand met de locaties van de flitsgevallen.
Ach, t zal me roesten ook. B. rijdt meestal dus boetes zijn voor hem
ja das waar, maar de meneer waar t van komt is van de pliesiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alles wat ik als mail krijg beschouw ik als hoax
Durfde Rene zelf niet op de man af te stappen dat hij zn stoere vrouw erbij moest halen??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Kom maar brengen, op klaarlichte dag nemen ze die dingen mee![]()
Serieus, ik was boven en ineens komt René schreeuwend op me af dat er een man de deuren uit de tuin haalde en in een bus gooide, nog voor ik beneden was, was ie wegHad het ff gevraagd denk ik dan...
Ik zou het wel doen ja! Als ze eenmaal in de box doorhebben hoe het moet..volgt in bed ook rapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das waar, maar de meneer waar t van komt is van de pliesiedus dan ga k toch weer twijfelen
in de purriebak dr mee!![]()
en nu baby op bed en uitvissen hoe ik die box omlaag krijg![]()
moet dan ook gelijk maar het bedje omlaag? Voor de seekuurietee?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Durfde Rene zelf niet op de man af te stappen dat hij zn stoere vrouw erbij moest halen??
Jouw vader werkt toch bij de politie? Weet hij het niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat zo? Geen idee. Ik kreeg een excel bestand met de locaties van de flitsgevallen.
Ach, t zal me roesten ook. B. rijdt meestal dus boetes zijn voor hem
Als je een foto van de box maakt dan kijk ik wel mee, hoe de box omlaag moet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das waar, maar de meneer waar t van komt is van de pliesiedus dan ga k toch weer twijfelen
in de purriebak dr mee!![]()
en nu baby op bed en uitvissen hoe ik die box omlaag krijg![]()
moet dan ook gelijk maar het bedje omlaag? Voor de seekuurietee?
Geen idee of mn pa het weet. Mn papa is erg van de euh. Hij lekt zulke dingen niet zeg maar áls het al waar zou zijn zou k het niet van hem hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jouw vader werkt toch bij de politie? Weet hij het niet?
(ik zou overigens wel willen, als ze je 'laseren' moet je dan staande worden gehouden of kun je ook achteraf een acceptgiro op de deurmat verwachten??)
Bwa waarschijnlijk wel, maar wie wil nu zo'n betonnen paal (behalve die meneer van gisteren dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hebben ze in belgie geen marktplaats dan? Waar je ze op kan zetten?
(soort van ebay)
Ja, maar een laserding registreert toch alleen de gemeten snelheid, en niet je kenteken. Dus dan kunnen ze toch achteraf nooit bewijzen dat ik daar heb gereden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geen idee of mn pa het weet. Mn papa is erg van de euh. Hij lekt zulke dingen niet zeg maar áls het al waar zou zijn zou k het niet van hem hebben
Je hoeft toch nooit staande gehouden te worden als je met een handflitser geflitst bent? Volgens mij krijg je gewoon post van je vrienden van t CJIB dan.
Goed, bedje ook omlaag dan dus als ze straks weer wakker is. T gaat zo hard
Zoals ik het heb begrepen moet je met een lasergun daarna staande gehouden worden. Een heterdaadje zeg maar. Omdat er verder geen bewijs van is (zoals met een foto van de flitsmasjien wel is)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar een laserding registreert toch alleen de gemeten snelheid, en niet je kenteken. Dus dan kunnen ze toch achteraf nooit bewijzen dat ik daar heb gereden?
Nou ja ik wacht rustig af, en hou mijn brievenbus in de gaten.
oh ja, klinkt best plausibel zo ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zoals ik het heb begrepen moet je met een lasergun daarna staande gehouden worden. Een heterdaadje zeg maar. Omdat er verder geen bewijs van is (zoals met een foto van de flitsmasjien wel is)
Dat is leuk zeg! motiverend ook!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
2 collega's van me zijn sinds deze week ook aan het Helleren!
Ik kreeg allemaal complimentjes vorige week en ze waren meteen om toen ik het uitlegde.![]()
Wel gezellig. Receptjes uitwisselen enzo.
oh das fijn zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
2 collega's van me zijn sinds deze week ook aan het Helleren!
Ik kreeg allemaal complimentjes vorige week en ze waren meteen om toen ik het uitlegde.![]()
Wel gezellig. Receptjes uitwisselen enzo.
Samen doen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das fijn zeg!
Ten eerste fijn dat je complimentjes krijgt![]()
en ten tweede, t werkt in elk geval motiverender dan collega's die dan beginnen van jaja... dat werkt toch nooit want bralbralblabla enzo
Ik moet ook weer een doorstart maken
geen idee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef trui het volgende:
huup, ik heb zelfs al eeuwen niet meer op gnorf gekeken. bestaat het nog?
goed zeg BE! misschien moet ik me er toch ook eens in verdiepen...
Mijn baas zei een paar weken terug 'Diets always work in the beginning...'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das fijn zeg!
Ten eerste fijn dat je complimentjes krijgt![]()
en ten tweede, t werkt in elk geval motiverender dan collega's die dan beginnen van jaja... dat werkt toch nooit want bralbralblabla enzo
Ik moet ook weer een doorstart maken
Ik ga dan met jullie naar K3 en regel voor R een oppasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Petje af BE! Dat is echt superknap, ga zo door!
Groof, wat doe jij in het weekend van 20 november![]()
![]()
K3 komt dan naar Eindhoven en ik denk dat ik voor mij en Eva wel een kaartje ga kopen
Nou je kunt ze bij het muziekcentrum kopen, maar ik kan uit die pagina niet opmaken of er uberhaubt nog wel kaartjes zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ga dan met jullie naar K3 en regel voor R een oppas.
Waar gaan we die kaartjes kopen?
We kunnen vrijdag wel ffkes kijken als we samen zijn. Is wat handiger dan nu alles via dit topic/mail.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou je kunt ze bij het muziekcentrum kopen, maar ik kan uit die pagina niet opmaken of er uberhaubt nog wel kaartjes zijn.
Ja ik zag het in het krantje staan, vandaar dat ik was gaan kijken wanneer k3 komt. Ik gebruik die tandpasta alleen nietquote:
Doen wequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
We kunnen vrijdag wel ffkes kijken als we samen zijn. Is wat handiger dan nu alles via dit topic/mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |