Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:28 |
Hier verder ![]() | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 14:28 |
Hamilton voor Vettel ![]() | |
Szura | zondag 9 mei 2010 @ 14:28 |
Vettel verliest een hoop tijd met die pitstop | |
Hoss | zondag 9 mei 2010 @ 14:29 |
Hamilton 2. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:29 |
Zo..we gaan lekker uit de pits. Schumacher voorbij Button, Hamilton voorbij Vettel | |
Atreidez | zondag 9 mei 2010 @ 14:29 |
Hamilton ![]() ![]() | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 14:29 |
waarom houd vettel niet gewoon zijn lijn ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:30 |
The backmarkers are very dangerous. | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 14:30 |
hij wilde geen schade denk ik | |
Szura | zondag 9 mei 2010 @ 14:30 |
Button gaat Schumi zo weer voorbij | |
Stiggie | zondag 9 mei 2010 @ 14:30 |
Waar schumi vecht ![]() | |
Atreidez | zondag 9 mei 2010 @ 14:31 |
Button achter Schumi gaat deze race nog redden qua entertainmentwaarde, das dan een voordeeltje nog ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:31 |
Zo...die McLaren loopt hard zeg | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 14:34 |
quote:Toch handig zo'n F-duct. Je kan ook gelijk goed zien hoeveel voordeel het oplevert. | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 14:34 |
Ah, gelukkig er valt een Sauber uit. Er miste al iets. ![]() | |
Trystar | zondag 9 mei 2010 @ 14:34 |
Jammer PDLR out. | |
Stiggie | zondag 9 mei 2010 @ 14:35 |
heerlijk dit zeg ![]() | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 14:35 |
dat doet schumi mooi bij die 1e bocht | |
UnoclaM | zondag 9 mei 2010 @ 14:35 |
mooi gevecht tussen jensen en schumi! | |
Sinister-D- | zondag 9 mei 2010 @ 14:35 |
quote: ![]() Er was iets teveel dus als je het zo ziet ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:37 |
Nou, die Jaime doet toch leuke dingen dit jaar. | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 14:37 |
nette actie van alg ![]() | |
Trystar | zondag 9 mei 2010 @ 14:39 |
Massa bijna in een HRT. | |
Dos37 | zondag 9 mei 2010 @ 14:39 |
Massa moet een nieuwe neus halen. | |
Sinister-D- | zondag 9 mei 2010 @ 14:40 |
quote:Kubica eigenlijk ook... | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 14:41 |
quote: ![]() | |
Bluurgh | zondag 9 mei 2010 @ 14:42 |
volgens Olav moeten coureurs naar iemands kont gaan en er iets uithalen? ![]() | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 14:43 |
quote: ![]() ![]() | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 14:43 |
quote:Ik denk dat Olav zijn slaapkamerverhalen maar beter privé kan houden. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:43 |
Olav wie? | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:44 |
En EJ: houd je smoel met je voor de hand liggende suggesties. | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 14:44 |
quote:Ik mis Coulthard. ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:44 |
Hahaha...die Massa en zijn engineer zijn gewoon geweldig om naar te luisteren. | |
D. | zondag 9 mei 2010 @ 14:45 |
Die opmerking tegen Massa ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 14:45 |
Chandhok had net een mooie crash..dat ging net te snel ut beeld. | |
Szura | zondag 9 mei 2010 @ 14:47 |
Sodeju ![]() | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 14:47 |
Hamilton en Alonso precies dezelfde rondetijd gereden. ![]() | |
Bruce117 | zondag 9 mei 2010 @ 14:47 |
Heerlijke opmerking ![]() | |
Hoss | zondag 9 mei 2010 @ 14:50 |
Sutil en Kubica komen ook aardig dichtbij Schumi, Button en Massa. Kan leuk worden. ![]() | |
Szura | zondag 9 mei 2010 @ 14:52 |
Drive through voor Jaime | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 14:53 |
beide toro rosso's drive through penalty gekregen | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 14:56 |
Webber is goed op dreef. Trulli is echt weer niks. Olaf zeikt over Schumie, maar die rijdt tenminste voor zijn teamgenoot. Massa en Button rijden daar ver achter. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:01 |
Olav snapt niet zo veel van F1: die herhaalt al jaren ongeveer hetzelfde riedeltje, wat ie tijdens de absurd lange reclameblokken van RTL verzint. | |
Szura | zondag 9 mei 2010 @ 15:01 |
Kut optocht | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:01 |
Die nieuwe teams hebben niets te zoeken in de koningsklasse van het racen, alsof de locale amateurclub hier zich inkoopt in de Champions league. | |
Gebraden_Wombat | zondag 9 mei 2010 @ 15:02 |
Ik zat naar Olav te kijken bij de start, en hij leverde gewoon geen commentaar. Allerlei mensen halen elkaar in, en hij zat er een beetje naar te kijken. | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:03 |
Alonso met de snelste ronde ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:05 |
quote:Nagenoeg altijd in Barcelona. En met die k.t-chicane ah end zijn inhaalmogelijkheden nog verder ingeperkt. Van mij mogen ze dat circuit schrappen. | |
Gebraden_Wombat | zondag 9 mei 2010 @ 15:06 |
Sjonge jonge, die Olav zit alleen maar Schumacher af te zeiken. Hij vergeet dat die updates de auto niet langzamer hebben gemaakt, maar alleen meer sneller voor Schumacher dan voor Rosberg. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:08 |
Vandaar: voor F1 kennis moet je Olav niet opzetten. Olav is voor F1 vermaak van RTL en SBS volk en voor mensen met een proefabonnement op Formule1.nl. | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 15:08 |
quote:zal wel maar het levert het team minder punten op edit: maar waarschijnlijk moet rosberg er gewoon weer ff inkomen en zal de volgende race weer in de punten rijden | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:09 |
quote:Schumacher heeft gewoon wat tijd nodig, Olaf is inderdaad waardeloos. Toenstraks riep hij dat Rosberg in de oude auto had moeten stappen ![]() Stilstand is achteruitgang. | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:11 |
Webber 1.25.3 Trulli 1.34.9 Elke ronde zo'n 8sec langzamer. | |
Weltschmerz | zondag 9 mei 2010 @ 15:11 |
Mol heeft zijn hele carriere gebouwd op met rare verzinsels afdoen op de prestaties van Schumacher. Jammer, als hij kijk op F1 had gehad en zijn privéwanen niet zo belangrijk had gevonden was het een leuke commentator geweest. | |
Gebraden_Wombat | zondag 9 mei 2010 @ 15:11 |
quote:Juist. Weinig keus, zit met mijn vader te kijken ![]() | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 15:12 |
quote:die nieuwe teams gaan gewoon veel te langzaam. ze moeten toch eens kijken wat ze er aan kunnen doen | |
#ANONIEM | zondag 9 mei 2010 @ 15:14 |
![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:16 |
Dus ook Rosberg krijgt, net als Massa, af en toe tips vanaf de pitwall. | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:16 |
quote:Dat weten ze eigenlijk al: volgend jaar die 107% regel terug. Maar om dat voor dit seizoen in te voeren moeten de teams dat unaniem goed keuren en dat doen die nieuwe teams natuurlijk nooit. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:16 |
En het werkt, zo'n tip. | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 15:21 |
quote:zullen de nieuwe teams idd niet doen. heb even opgezocht wat dat inhoud maar dat klinkt wel goed idd | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 15:22 |
vettel ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:22 |
Alonso op het podium? | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 15:22 |
vettel wat doe je ![]() | |
Glijdt_licht | zondag 9 mei 2010 @ 15:23 |
quote:Nog niet misschien. maar komt wel. Een auto die gebouwd is kun je echt niet 1,2,3 aanpassen. Daar is tijd voor nodig. Zeker nu alles veel technischer is qua aero dan 10/20 jaar terug toen de laatste echt nieuwe teams instapten. Nu ze weten waar de fouten in de huidige auto zitten, gaan ze daar mee bezig om die fouten eruit te halen. En dan voor volgend jaar een geheel nieuw pakket maken met betere aero end e grote fouten niet terug laten komen. Dat kun je duidelijk zien aan Lotus. Die hebben die jaar gewoon een supersimpele bak gemaakt om te leren. Nu kun je wel zeggen dat er ervaren mannen achter het ontwerp zitten zoals Gascoyne, Wirth en de Dallara engineers. Maar Dallara heeft al een tijdje niks gedaan met F1 en had niet alle moderne data beschikbaar. Gascoyne heeft duidelijk tot doel gesteld dat het een leerjaar werd met een simpele wagen. Wirth heeft wel een fout gemaakt, maar ook Virgin moet gewoon leren. [ Bericht 16% gewijzigd door Glijdt_licht op 09-05-2010 15:29:15 ] | |
FlorentijnH | zondag 9 mei 2010 @ 15:23 |
moet helaas weg, het is nog steeds moederdag ![]() | |
Gebraden_Wombat | zondag 9 mei 2010 @ 15:24 |
Advies van Olav Mol: nu Alonso binnenhalen. Want dat is handig. Ofzo. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:25 |
Vettel stopt ermee? | |
Slomy | zondag 9 mei 2010 @ 15:25 |
Die Olav is een hoop onzin aan het uitkramen. Soms vraag ik me af of hij naar een andere race aan het kijken is, misschien die van 3 weken geleden ofzo | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:25 |
quote:Idd: Alonso heeft benzine nodig en moet nog een keer naar de primes. Of zo. | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:25 |
Idd ![]() Vettel kan veilig nog een stop maken | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:25 |
quote:Inderdaad, want Vettel is nu toch wel zo'n 0,1 seconde sneller dan Alonso. ![]() | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:26 |
En Alonso zet de snelste ronde neer. Toptip van Olav zeg. ![]() | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:27 |
nee 22,5 s op Schumie heeft hij. En Vettel is sneller . | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:29 |
Your brakes are about to go... | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:29 |
Gelukkig heeft Twitter door wat een onbenul Olav Mol is: http://twitter.com/olavmol | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 15:29 |
zo'n bericht geeft altijd een lekker veilig gevoel ![]() | |
Stiggie | zondag 9 mei 2010 @ 15:33 |
Gaat vettel het halen of niet ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:33 |
Vettel doet Badoer na? | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:34 |
quote:Daar gaat hij alsnog te snel voor. | |
Stiggie | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
AI AI AI DAG HAMILTON HAHAHAHA | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
Herstel: linkervoorband; lutser! | |
Gebraden_Wombat | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
![]() | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
Hamilton ![]() | |
WARE_HEIDEN | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
alsnog podium whehe | |
Bruce117 | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
Hamilton ![]() | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
hamilton ![]() | |
wdn | zondag 9 mei 2010 @ 15:36 |
Hamilton ![]() | |
Bluurgh | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
wooow hamilton | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
Vettel zit er 35 sec. achter, Alonso 2de. | |
Doler12 | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
Oow wat erg ![]() | |
Gebraden_Wombat | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
Nou vooruit, hier kon hij niets aan doen | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
Ah, lekke band. Komt ie nog goed weg. | |
Hoss | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
Alonso nieuwe leider in het WK ![]() ![]() ![]() Edit: toch niet ![]() | |
Atreidez | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
De banden houden het wel, zon lange stint.. alleen de velgen niet ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:37 |
En een typisch Alonso podium: geen zak doen maar twee plekken winnen. Nepcoureur. | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:38 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Thas | zondag 9 mei 2010 @ 15:38 |
quote:Stuk of 3 snelste rondes ![]() Niets fout doen is ook iets doen ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:38 |
quote:Volgens mij gewoon Button hoor. | |
ElmarO | zondag 9 mei 2010 @ 15:40 |
En er is een Sauber die de race heeft uitgereden. ![]() | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 15:40 |
4e voor Schumie is ook leuk. Button stond 11 punten voor op Alonso. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:41 |
Doe niet zo blij, misselijke rat: je haalt gewoon weer punten omdat anderen voor je uitvallen. Ga racen, stinkmietje. ![]() | |
Hoss | zondag 9 mei 2010 @ 15:41 |
quote:Ja klopt, was iets te enthousiast. ![]() | |
Googolplexian | zondag 9 mei 2010 @ 15:41 |
Zag eruit als het stukje dat eerder van Webber's auto afvloog O_o Zonde hoor ... en Liuzzi ook nog eens stil. Kan net zo goed nokken met manager ![]() | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 15:41 |
quote: ![]() ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:42 |
Vreemd vd voorband van Lewis. Bij Red Bull zien ze zowat alles vd auto van Vettel en deze band zag McLaren niet aankomen? | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:47 |
Dus dit is het volkslied van Australie? Maar goed dat ze niet al te veel winnen. | |
Googolplexian | zondag 9 mei 2010 @ 15:51 |
quote:Was een puncture (kun je moeilijk voorspellen) ... Ham reed over iets heen op de track (Je kon het nog net weg zien vliegen ... was iets zwarts en rechthoekigs, leek wel). | |
Bluurgh | zondag 9 mei 2010 @ 15:51 |
gaat leuk worden volgende week in Monaco, met die langzame teams ![]() | |
Schunckelstar | zondag 9 mei 2010 @ 15:52 |
volgende week gelukkig vrij, dus dat word donderdag ook de trainingen kijken ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:53 |
quote:Aha, dat ontging me. Even herhaling afwachten dan. | |
Leatherface | zondag 9 mei 2010 @ 15:55 |
quote:Wacht de Olympische Spelen maar af. Daar pakken ze waarschijnlijk weer een stuk of 15 gouden plakken. On-topic: Webber. ![]() | |
Glijdt_licht | zondag 9 mei 2010 @ 15:55 |
quote:Kan ook zijn dat ze 't daar erg goed gaan doen zoals Moreno in de Andrea Moda. | |
Walter_Sobchak | zondag 9 mei 2010 @ 15:59 |
Volgende week alweer Monaco? Hmmm...dat wordt dus een beetje plannen. | |
Trystar | zondag 9 mei 2010 @ 16:03 |
Mooie tweede plaats voor Alonso ![]() | |
Automatic_Rock | zondag 9 mei 2010 @ 16:19 |
Beetje een saaie race ![]() | |
M.Melandri | zondag 9 mei 2010 @ 16:29 |
Zeer netjes gereden van schumi, vooral de actie buitenom bij button was super. Mooi van webber, nu hopen dat hij op de wat mindere circuits ook podiums kan scoren zodat hij mee kan doen voor het kampioenschap. | |
Fir3fly | zondag 9 mei 2010 @ 16:42 |
quote:Had iemand ook iets anders verwacht? Sterk van Webber, de Red Bulls zijn toch echt wel duidelijk de snelste. En ik begin toch echt een beetje zat te worden van die pech voor Vettel, zo wint hij het kampioenschap nooit ![]() Ferrari lijkt alweer te ver achter te zitten, misschien kunnen ze nog met McLaren strijden voor podiums. | |
M.Melandri | zondag 9 mei 2010 @ 16:50 |
Catalunya is echt een motorcircuits met al die lange doordraaiers. Ik heb de laatste jaren wel saaiere races op catalunya gezien, het viel me nog wel mee. | |
M.Melandri | zondag 9 mei 2010 @ 16:50 |
quote:In monaco zullen mclaren en ferrari dichter bij red bull zitten. [ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 09-05-2010 17:01:51 ] | |
northernlight81 | zondag 9 mei 2010 @ 17:44 |
quote:Hoezo dichter bij, de Ferrari en Mclaren zijn vooralsnog beter. Ze zijn iets langzamer, maar betrouwbaarder. Button en Alonso staan niet voor niets1e en 2e in het kampioenschap. | |
Fir3fly | zondag 9 mei 2010 @ 17:46 |
quote:Het kampioenschap is nogal door elkaar gehusseld door die regenraces. Kun je nog weinig van zeggen. De Red Bulls zijn duidelijk de snelste auto's. Maar inderdaad, qua betrouwbaarheid laat het nogal te wensen over. | |
Weltschmerz | zondag 9 mei 2010 @ 18:02 |
quote:Ik denk dat de F-duct auto's in Monaco niet in het voordeel zijn. | |
M.Melandri | zondag 9 mei 2010 @ 18:08 |
quote:Catalunya is aerodynamica de bepalende factor, in monaco komt het meer op mechanische grip aan. Red bull zal nog steeds het te kloppen team maar het verschil met de andere teams zal kleiner zijn. En misschien kan een monaco specialist als hamilton voor een verrassing zorgen. Wat een huilie is die button trouwens ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 09-05-2010 19:05:13 ] | |
M.Melandri | zondag 9 mei 2010 @ 18:10 |
quote:WK stand zegt niks over actuele pace Button is wk leider door 2 goede bandenkeuzes maar over het algemeen toch langzamer dan hamilton. | |
Tarado | zondag 9 mei 2010 @ 18:31 |
Leuk voor Webber, verder niet zo interessant vandaag | |
kepler | zondag 9 mei 2010 @ 19:56 |
Redelijke race. Niet erg saai, maar ook niet heel spannend ![]() Netjes dat de auto van Vettel heel is gebleven. Zag er ernstig uit uit bij het aanremmen, net voordat tie de pits in ging | |
TJDoornbos | zondag 9 mei 2010 @ 20:05 |
saaie boel, mooie crash van Hamilton en leuke gevechten om plaats 14 ofzo. | |
Googolplexian | zondag 9 mei 2010 @ 20:40 |
quote:Dat was alleen een ander probleem. Eerst de wheelnut die loskwam (doordat de beveiliging los schoot, geloof ik) en dus het wiel was los kwam te zitten. Probleem met de rem zal denk ik zijn gekomen doordat het wiel (dat dus niet meer helemaal recht zat bij het inrijden van de pits) de rem-partij iets uit het lood heeft gedrukt waardoor die rem een klein beetje aanliep. Z'n remmen zullen wel ERG heet zijn geworden. | |
xaban06 | zondag 9 mei 2010 @ 21:02 |
Wat is het Formula 1 Grand Prix toch saai geworden. Twee jaar terug vond ik het nog echt spannend en leuk om naar te kijken, dat wordt steeds minder zo met die regels. | |
ArcticBlizzard | zondag 9 mei 2010 @ 21:08 |
Ik denk eerder dat mclaren beter zal presteren dan ferrari in monaco, dit omdat de mclaren onwaarschijnlijk veel mechanishe grip heeft wanneer ze de bocht uitkomen. Renault maakt ook een goede kans. Rosberg viel erg tegen deze race, misschien dat ze toch maar met 2 verschillende chassis moeten werken bij mercedes ![]() | |
ColtZ40 | zondag 9 mei 2010 @ 21:11 |
quote:Dit is de eerste race die je dit jaar hebt gezien neem ik aan? | |
Glijdt_licht | zondag 9 mei 2010 @ 21:39 |
quote:Dat dus. Het is imo juist beter geworden. Zéker beter dan 2 jaar geleden. Vorig jaar was wel een mooi seizoen. | |
Fir3fly | zondag 9 mei 2010 @ 21:40 |
quote: ![]() Sorry, jou kan ik echt niet meer serieus nemen. | |
M.Melandri | zondag 9 mei 2010 @ 22:09 |
Vergeleken met de afgelopen 2 jaar op dit circuit vond ik het dit jaar ook leuker. Ik ben blij dat we niet meer die fake kwalificaties met racebrandstof hebben. Enige verschil in de race is dat je vroeger met een rondje langer doorrijden voordeel kon pakken, nu levert een rondje eerder stoppen profijt op omdat je dan op verse banden een snel rondje kan rijden zoals schumi dat vandaag deed bij button en hamilton vs vettel. Om het nog leuker te maken zouden de banden sneller moeten slijten zodat we nog meer spanning met de diverse strategieen krijgen. Want nu zit dus iedereen in het droog op een 1 stop omdat je met die harde band zelfs de hele race uit kan rijden. | |
Sally | maandag 10 mei 2010 @ 00:50 |
Volgens mij zegt het al heel wat dat er pas anderhalf topic is... Chandhok betreurt incident met Alguersuari quote: | |
Glijdt_licht | maandag 10 mei 2010 @ 01:26 |
quote:Zal mij aan m'n reet roesten ![]() | |
Schunckelstar | maandag 10 mei 2010 @ 07:03 |
quote:mee eens ![]() | |
#ANONIEM | maandag 10 mei 2010 @ 08:09 |
quote:Niet per se. Bij wielrennen zie je ook dat de topics minder snel volkomen. | |
Bigs | maandag 10 mei 2010 @ 08:29 |
Deze race was inderdaad vrij saai, maar dat wisten we vantevoren. De rest van het seizoen vond ik behoorlijk boeiend ![]() Het podium was wel een beetje een domper met die suffe volksliederen ![]() | |
sasquatsch | maandag 10 mei 2010 @ 10:37 |
quote:Moet je wel je banden sparen omdat ze anders te snel slijten. Dat is het probleem van deze (en de eerste race in Bahrein). Er wordt teveel banden gespaard zodat je niet extra naar de pit hoeft, waardoor de races saai blijven. Doordat je niet de hele race vol kan blijven rijden op een setje banden wordt er ook niet veel ingehaald. Dat is door de Tilke circuits en aerodynamica al moeilijk genoeg (al zag ik ze toch regelmatig dicht achter elkaar aanrijden), door de banden wordt het nog erger. | |
sasquatsch | maandag 10 mei 2010 @ 10:43 |
Red Bull asked Vettel to quit Spanish GPquote: | |
Tarado | maandag 10 mei 2010 @ 12:37 |
F1 - 2010 - Gran Premio de Espana Telefónica - Catalunya Teams suspect Barcelona stones caused problems GMMf1NET -- May 10th - 11:22am May 10 (GMM) The shattered remains of Lewis Hamilton's front left corner is being rushed back to Woking for analysis. Almost within sight of the chequered flag in Barcelona, the 2008 world champion's McLaren speared into a barrier after a sudden tyre failure, costing him second place both in the race and in the world championship standings. Team boss Martin Whitmarsh immediately speculated that "debris" probably caused the problem, while Bridgestone said its initial impression was that "this was not caused by a tyre issue". "We are working closely with McLaren to understand what happened," added the Japanese supplier's Hirohide Hamashima. As the sun rises again in Europe on Monday morning, the leading theory now is that a stone became stuck in the wheel rim. After qualifying, Rubens Barrichello took photos with his mobile phone camera of his FW32 and his helmet, so amazed was he about the damage caused by flying stones. And he told Germany's Auto Motor und Sport that he had to nurse his vibrating Williams to the chequered flag after feeling a "strong shock" on the left front. "We had to slow him down to ensure we didn't have a problem with the tyres," confirmed technical director Sam Michael. "We'll be looking into that for the next race." Barrichello suspects a stone got stuck in the wheel rim, and a similar cause was also not being ruled out to explain Sebastian Vettel's brake problem. After the Red Bull was inspected, Christian Horner revealed that the brake disc "was a bit damaged". "We will only know for sure in the factory," added the Briton. | |
M.Melandri | maandag 10 mei 2010 @ 15:40 |
quote:De race in china sleten de intermediates vrij snel, zo zou het ook met de slicks moeten zijn. Het zal het inhalen ook niet bevorderen maar je krijgt wel meer spanning met strategische keuzes, de 1e helft van de race van gisteren was best leuk met positiewisselingen door diverse pitstopstrategieen. | |
Tarado | maandag 10 mei 2010 @ 17:18 |
Webber's 'Torvill & Dean' moment By Martin Brundle BBC F1 analysti in Monaco quote:http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/8673237.stm |