Waarom wilde je het eerst wel en waarom nu niet meer?quote:
Ahw, lief ja!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh, maar je ziet altijd bij vogeltjes een spiegeltje! En ze verkopen ook standaard spiegeltjes bij dierenwinkels.. Ik dacht dat ze zich minder eenzaam voelden doordat ze dachten dat er nog een parkietje was.
[..]
Ja lief he! En mwoah, het verschilt. Er zijn hier heeel veel vogels buiten, en als die beginnen te fluiten (liefst lekker vroeg 's morgens) dan gaat Bambi meefluiten, en soms praat 'ie volgens mij zelfs met vogels buiten
of hij reageert op hun in ieder geval.. En dan kan ie echt schreeuwen.
Maar verder is 'ie wel redelijk stil, soms een licht gefluit in zichzelfdat is superschattig.
Ja, dat denken ze ook. En daar worden ze verliefd op, terwijl dat dus hun spiegelbeeld is.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
Smart_ass de zelfbenoemde vogelexpert kan zeggen wat ze wil, maar ik geloof ook dat ze door zo'n spiegel denken dat er nog een ander vogeltje is.
Omdat toen nog helemaal niemand de kleur had op een enkeling na, dus ik wilde ook wel een oranjekleur. Maar toen ik eenmaal die kleur had, bleek hij spuuglelijk te zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wilde je het eerst wel en waarom nu niet meer?
Hm, nou ik heb 'm eruit gehaald. Het zekere voor het onzekere dan maarquote:Op zondag 9 mei 2010 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahw, lief ja!Ja klopt, je ziet inderdaad heel veel spiegeltjes, maar toch schijnt het niet goed te zijn. Ze kunnen er redelijk obsessed van worden geloof ik.
Maargoed als die van jou er verder geen last van heeft kun je 'm gerust laten hangen denk ik. Verder geen ervaring mee, want wij hebben er nooit 1 gehad.
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt besloten toch maar voor Duitsland te juichen dit jaar?
Die beesten zijn zo geil als de tiefus, die willen alles bespringen ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
Ze hoeven toch niet altijd verlíéfd te worden op de ander (lees: hun spiegelbeeld)?
Wat zat je Otis dan/nou te dissen?
Ja echt hèquote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Die gast in het Mystery Land topic vindt Mystery Land kut omdat er een Marokkaan komt. Wat een mongol.
Bambi niet hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die beesten zijn zo geil als de tiefus, die willen alles bespringen ja.
En er is zogenaamd geen hardere muziek. Waarom is die Q-Dance Stage er dan? Voor de Harder Styles hoor. Klaphark.quote:
Heb je zijn zitstok al gemaakt?quote:
Jajaquote:
Inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En er is zogenaamd geen hardere muziek. Waarom is die Q-Dance Stage er dan? Voor de Harder Styles hoor. Klaphark.
quote:
Ja, ga gewoon weer niet, probleem opgelost. En zelfs ik vind die shit niet om aan te horen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja
[..]
InderdaadEn sowieso als je er al 8 jaar niet heengaat, waarom moet je er dan nu ineens over gaan zeiken
[..]
Dwightquote:
Jij moet je mond houden en mij accepteren op hyves.quote:
Nou ik las iets over dat je zijn zitstok gemold had, oidquote:
waars mijn inv dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden en mij accepteren op hyves.
Heb ik helemaaaaaal nietquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik las iets over dat je zijn zitstok gemold had, oid![]()
Blijkbaar sla ik zulke informatie op.
Dit is pure terrorquote:
Dat klinkt al een stuk minder erg maar wat een verkrachting van het origineel zegquote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ga gewoon weer niet, probleem opgelost. En zelfs ik vind die shit niet om aan te horen.
Dit is sowieso beter dan die kanker die hij post.
nice chicks dit dat erbijquote:
Ja volgens mij dus wel. Maar ik ben ook geen expert. Waar ik mijn valkparkiet heb gekocht hebben ze gezegd dat je dat niet moest doen (spiegel in hok hangen) en ik heb dat vaker mensen horen zeggen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
Ze hoeven toch niet altijd verlíéfd te worden op de ander (lees: hun spiegelbeeld)?
Wat zat je Otis dan/nou te dissen?
True.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is pure terror
[..]
Dat klinkt al een stuk minder erg maar wat een verkrachting van het origineel zeg
Oh die van ons wel soms.quote:
Lijkt ie op een dildo?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik helemaaaaaal niet! Ik heb wel een nieuwe zitstok voor 'm gekocht, plastic schijnt slecht te zijn voor z'n pootjes dus nu heeft 'ie er eentje van roze lavasteen
!
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik helemaaaaaal niet! Ik heb wel een nieuwe zitstok voor 'm gekocht, plastic schijnt slecht te zijn voor z'n pootjes dus nu heeft 'ie er eentje van roze lavasteen
!
quote:
quote:
Die fa2's tussen Jim en Dwightquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |