waars mijn inv dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden en mij accepteren op hyves.
Heb ik helemaaaaaal nietquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik las iets over dat je zijn zitstok gemold had, oid![]()
Blijkbaar sla ik zulke informatie op.
Dit is pure terrorquote:
Dat klinkt al een stuk minder erg maar wat een verkrachting van het origineel zegquote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ga gewoon weer niet, probleem opgelost. En zelfs ik vind die shit niet om aan te horen.
Dit is sowieso beter dan die kanker die hij post.
nice chicks dit dat erbijquote:
Ja volgens mij dus wel. Maar ik ben ook geen expert. Waar ik mijn valkparkiet heb gekocht hebben ze gezegd dat je dat niet moest doen (spiegel in hok hangen) en ik heb dat vaker mensen horen zeggen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
Ze hoeven toch niet altijd verlíéfd te worden op de ander (lees: hun spiegelbeeld)?
Wat zat je Otis dan/nou te dissen?
True.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is pure terror
[..]
Dat klinkt al een stuk minder erg maar wat een verkrachting van het origineel zeg
Oh die van ons wel soms.quote:
Lijkt ie op een dildo?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik helemaaaaaal niet! Ik heb wel een nieuwe zitstok voor 'm gekocht, plastic schijnt slecht te zijn voor z'n pootjes dus nu heeft 'ie er eentje van roze lavasteen
!
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik helemaaaaaal niet! Ik heb wel een nieuwe zitstok voor 'm gekocht, plastic schijnt slecht te zijn voor z'n pootjes dus nu heeft 'ie er eentje van roze lavasteen
!
quote:
quote:
Die fa2's tussen Jim en Dwightquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |