Ik kon er niet zoveel vinden.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef WillFerrell het volgende:
Smartje, niet foto's toe gaan voegen aan de OP. Is al erg genoeg.
dezequote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ja, zeer vrouwvriendelijk
Jammer dat er eigenlijk geen vrouwelijke Fok!kers zijn
Join ff: http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5quote:
Otis moet wel beseffen dat hij kansloos is, want ik doe mee met mijn superieure voetbalkennis.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Join ff: http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Hoeveel spelen we om?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb ook op "meedoen" geklikt, kan ik nu wat winnen?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, punten.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook op "meedoen" geklikt, kan ik nu wat winnen?
Goede grap!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het op een smart_ass lijken
quote:
FOK! gaat prijzen beschikbaar stellen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook op "meedoen" geklikt, kan ik nu wat winnen?
Wat moet ik eigenlijk doen?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
FOK! gaat prijzen beschikbaar stellen.
Ja I know. Maar als we onze eigen pool maken kunnen we toch net zo goed zelf prijzen maken. Iedereen legt 5 ekkie in ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
FOK! gaat prijzen beschikbaar stellen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef Tassiepassie het volgende:eindelijk wordt er eens aan de dames gedacht ipv altijd die eeuwige tieten
Eeuwige jesters, bestonden ze maar.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef Tassiepassie het volgende:eindelijk wordt er eens aan de dames gedacht ipv altijd die eeuwige tieten
wat zeg jij nou?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Otis moet wel beseffen dat hij kansloos is, want ik doe mee met mijn superieure voetbalkennis.
En je denkt dat je dat krijgt van iedereen?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja I know. Maar als we onze eigen pool maken kunnen we toch net zo goed zelf prijzen maken. Iedereen legt 5 ekkie in ofzo.
Ik heb gewoon vertrouwen in mensen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En je denkt dat je dat krijgt van iedereen?
Ja. En aantal kaarten.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
Maar wat is het eigenlijk? Gewon voetbaluitslagen voorspellen?
Gebeurt toch niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja I know. Maar als we onze eigen pool maken kunnen we toch net zo goed zelf prijzen maken. Iedereen legt 5 ekkie in ofzo.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
Maar wat is het eigenlijk? Gewoon voetbaluitslagen voorspellen?
Vadsig wijf.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet witte bolletjes van de bakker met ham en kaas, een plak cake, een schaaltje aardbeien en daarbij drink ik een glas verse jus d'orange.
Die chicks op 0:50 =$quote:
Wachten?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
maar ik ben nu lid van die subleague, en nu?
Nu ben je de manquote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
maar ik ben nu lid van die subleague, en nu?
Maak gewoon met je homies, zoals normale mensen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil wel nog meedoen met een pool waar echt wat monnie inzit. Iemand tips?
Zagen jullie dat? Het was een tip maar tegelijkertijd ook een verkapte diss.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maak gewoon met je homies, zoals normale mensen.
Noh man ik zei met monnie. Als je met vrienden doet moet de inzet veel hoger zijn omdat het groepje niet zo groot is.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maak gewoon met je homies, zoals normale mensen.
Ik ben voor het eerst gescheiden van mijn moeder op moederdagquote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is t niet wat vroeg voor al dat naakt?
Ik kreeg ontbijt op bed vanmorgen
Iemand nog plannen verder voor moederdag?
Nee. Ik zie mijn moeder vandaag de hele dag niet eens. Hihihihi.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is t niet wat vroeg voor al dat naakt?
Ik kreeg ontbijt op bed vanmorgen
Iemand nog plannen verder voor moederdag?
Ik heb er >9000.quote:
Hoax. Dat zegt ze. Maar ieder jaar weer ligt ze te huilen omdat die tyfus dochter van haar wéér geen ontbijt op bed heeft gebracht.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind moederdag overrated, m'n moeder zelf gelukkig ook.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw Laki ik was gisteren naar:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man ik zei met monnie. Als je met vrienden doet moet de inzet veel hoger zijn omdat het groepje niet zo groot is.
Is toch wel leuk elk jaar weerquote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb mijn mama wel ontbijt op bed gebracht en kadootjes.
Haha echt niet. Bovendien zijn m'n ouders naar Texel nu. Maar ik omdat ik zo lief ben neem ik wel een bloemetje voor haar mee als ik weer naar huis ga. Woensdag, of vrijdag ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax. Dat zegt ze. Maar ieder jaar weer ligt ze te huilen omdat die tyfus dochter van haar wéér geen ontbijt op bed heeft gebracht.
PS LIVEquote:Op zondag 9 mei 2010 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw Laki ik was gisteren naar:
[ afbeelding ]![]()
Hater na hater.quote:
30quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hater na hater.Alsof jullie meer dan 30 man kunnen vinden die mee willen doen aan een pool.
K.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er hadden nog een paars bij gemoeten.
kaolo man ik had net een almost UNBELIEVABLE SCREAMER. Zo'n stuiterende bal op de rand van de 16. Ik CHEST em en volley em net naast de paal.quote:
watwatquote:
Hij moet in de korf hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kaolo man ik had net een almost UNBELIEVABLE SCREAMER. Zo'n stuiterende bal op de rand van de 16. Ik CHEST em en volley em net naast de paal.!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kaolo man ik had net een almost UNBELIEVABLE SCREAMER. Zo'n stuiterende bal op de rand van de 16. Ik CHEST em en volley em net naast de paal.!
Voorspelbaar homie.quote:
Je ging zo?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
Wat irritant dat de supermarkt hier pas om 16.00u open is. Of ik moet helemaal naar de stad fietsen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
Wat irritant dat de supermarkt hier pas om 16.00u open is. Of ik moet helemaal naar de stad fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |