Ik ben toch veuls te oud voor dat groene blaadjequote:Op zondag 9 mei 2010 03:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wil jij niet dan?
Jij wil toch wel??????????????
Met een beetje olijfolie moet het lukken.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben toch veuls te oud voor dat groene blaadje
Heb je mijn lieve SMSje nog gehad ?quote:Op zondag 9 mei 2010 03:49 schreef Myraela het volgende:
Ik zal dit even verduidelijken. FOK!kers schijnen tussen de seks door zelfs nog te kunnen fok!ken. Dat leek me wel handig.
quote:Op zondag 9 mei 2010 03:54 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Met een beetje olijfolie moet het lukken.
Op zijn hondjes en de laptop op de rug.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:49 schreef Myraela het volgende:
Ik zal dit even verduidelijken. FOK!kers schijnen tussen de seks door zelfs nog te kunnen fok!ken. Dat leek me wel handig.
Hij wees me af.quote:Op zondag 9 mei 2010 04:00 schreef Alexxxxx het volgende:
bij zien van TT icm TS dacht ik dat Myraela met TS naar bed was geweest
Kreeg ie m niet omhoog dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 04:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij wees me af.Stuurde me door naar andere.
ik mezelf al voorgesteld..quote:Op zondag 9 mei 2010 03:47 schreef remlof het volgende:
Ze wil een leuke FOK!ker.
Maar die kan ze niet vinden.
Dus leef hier met haar mee
Een beetje vrouw kan zonder probleem 17" hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 04:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
omfgOk, zo'n minilaptopje is ook niet zo zwaar op je rug, moet kunnen
![]()
multitasken ftw
quote:Op zondag 9 mei 2010 04:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje vrouw kan zonder probleem 17" hebben.
quote:
Ben je gay ofzo?quote:
Mwah, zomaar een vraag. Je weet maar nooit tegenwoordig.quote:
Moet ze zelf eens achter haar scherm weggaanquote:Op zondag 9 mei 2010 04:52 schreef Madridista het volgende:
Ik citeer: "ik hou van echte mannen. Geen fok nerds"
Vrouwenquote:Op zondag 9 mei 2010 04:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel een beetje dom dan om juist op FOK! te gaan kijken.
Ik ben heul geen nerdquote:Op zondag 9 mei 2010 04:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Moet ze zelf eens achter haar scherm weggaan
Hier zijn nerds idd, ik geef het maar toe
Pas maar op.. het is een slet.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:00 schreef Snaavel het volgende:
Jongens, breaking news.. myraela gaat al met mij..
Dacht al, wilde net een reactie plaatsen, kon opeens niet meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:07 schreef remlof het volgende:
Topic "Myraela wil echte mannen" in dit topic gemerged.
picsquote:Op zondag 9 mei 2010 05:13 schreef Madridista het volgende:
Waneer zien jullie in dat myraela geen lekker wijf is
Zing jij de tekst van Michael Jackson, dan doe ik Paul McCartney:quote:Op zondag 9 mei 2010 06:13 schreef Schenkstroop het volgende:
"the girl is mine, no shes mine, mine mine la-la-la"
Myraela zal ik jouw teentjes kussen
goh wat raarquote:Op zondag 9 mei 2010 07:55 schreef Paul het volgende:
Myraela heeft mij ook es gedumpt
het lag vast aan haar!quote:
Ik weet ook niet meer, maar in haar fotoboek stond een gedichtje van mijquote:Op zondag 9 mei 2010 07:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het lag vast aan haar!
Is altijd zo met die wijven
quote:
belachelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 07:55 schreef Paul het volgende:
Myraela heeft mij ook es gedumpt
Aardig van je ed, heel genereusquote:Op zondag 9 mei 2010 09:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik doe het wel weer..
Ik zeg. doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 06:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zing jij de tekst van Michael Jackson, dan doe ik Paul McCartney:
Dumpte ze je op zn minst op iets zachts (gras ofzo) ?quote:
Paul en ik zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dumpte ze je op zn minst op iets zachts (gras ofzo) ?
vertel! of wil je het liever vergeten?quote:
Ik ben het al vergeten.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vertel! of wil je het liever vergeten?
Schone slaapster!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gemeet. Ik had me verslapen.
Wat wil je precies voor een man?quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gemeet. Ik had me verslapen.
hoezo weer?quote:
Wanneer hadden wij iets danquote:Op zondag 9 mei 2010 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paul en ik zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan.
aah nu weet ik ook weer waarom ik hier wasquote:
Heuj, ze moet eerst mij dumpenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
En wanneer kom je naar mij toe zodat je me daarna kunt dumpen, schone slaapster?
HOERquote:Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadat we hebben gefok!t tijdens de seks.
Oellalalaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
En wanneer kom je naar mij toe zodat je me daarna kunt dumpen, schone slaapster?
pitjequote:
Echt hequote:Op maandag 10 mei 2010 00:20 schreef Chowi het volgende:
Kijk haar even aandachtgeil zijn.
Tegelijk gaat lastig met de laptop op je rug.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadat we hebben gefok!t tijdens de seks.
Dat is vast wel op te lossen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegelijk gaat lastig met de laptop op je rug.
Hihi, jij bent jaloers!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:42 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hey! Misschien dat hij die laptop op die oversized neus van je kan zetten? Is dat geen idee?
Hoe zie je dat voor je tijdens het neuken?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:42 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hey! Misschien dat hij die laptop op jou oversized neus kan zetten? Is dat geen idee?
Mwah.. Myraela's 'neus' kan het wel hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je tijdens het neuken?
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast. Ga ergens anders een gefrustreerd pubertje uithangen.
In welk standje wil je dan op dat ding tiepen?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mwah.. Myraela's 'neus' kan het wel hebben
Ik haat haar niet. Integendeel.quote:Op maandag 10 mei 2010 03:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ok ik wil alle gossip weten, de 411, waarom haat Madridista op Myraela? En waarom hebben ze allebei zo'n ongelooflijke kutnaam om te typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |