abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81252031
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:11 schreef SamEnMoos het volgende:

[..]

EN dat spetteren gebeurt bijna nooit dus het komt altijd als verrassing.
Je drukt zelf op de doorspoelknop hoor.
  maandag 10 mei 2010 @ 14:17:43 #77
265154 Ezio
Koekert
pi_81252045
Heeft nou echt niemand deze geplaatst?

Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81253228
WC's met een uitzwaai-plankje
  maandag 10 mei 2010 @ 15:19:41 #79
168739 Red_85
'echt wel'
pi_81254471
1 of 2 blaadjes papier in dat gat gooien. Spettert het minder..

Overigens is het nog leuker als je eerst heb zitten zeiken voor het schijten....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_81255416
Het interesseert me echt geen flikker of ik nou op een plateau of plons wc moet schijten, al moet ik in de wasbak, als ik maar kan schijten. Boeiend beetje water aan je kont, toetsenbord waar je nu op typt zitten waarschijnlijk meer bacterieën op dan in dat pleewater.

Wat mij dan weer wel opvalt is dat je bij een plonsplee vaker nog wat stukjes stront in het water ziet, dan bij een plateau wc. Vooral na de wat kleffere, dunnere maandagschijt zie je dat vaak. Heeft er denk ik mee te maken dat bij een plateau wc tijdens het doorspoelen de kak met een grotere snelheid het riool in gaat, dan bij een plons wc. Omdat de drol dan al in het water ligt en het water dan meer moeite heeft om het allemaal mee het riool in te sleuren.

Zo kan je hier op het werk vaak zien op maandag of er mensen gezopen hebben in het weekend of niet. Degene die zuipen kakken dunner, dus blijft er vaker nog wat in het water drijven, of op de bodem natuurlijk.

Altijd leuk die wc gesprekken ook;
"Gezopen van het weekend collega?"
"Eeeehr, Hoe weet jij dat nou?"
"Er drijven nog stukjes gele diarree in de plee"
"Oh ja, tuurlijk!"
pi_81255506
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Red_85 het volgende:
1 of 2 blaadjes papier in dat gat gooien. Spettert het minder..

Overigens is het nog leuker als je eerst heb zitten zeiken voor het schijten....
Dan spoel je toch even een beetje door? Of heb je zon plee die maar één keer doorspoelt? Die zijn helemaal erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')