Dat soort dingen heb ik ook altijd des avonds laatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik krijg ineens de neiging om de was te gaan doen
Waarom heb ik dat nou nooitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook altijd des avonds laat
maar ze probeert me te misbruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet over na te denken, HET IS ST
Ik ben al een aantal keer in de vakantie alleen geweest en het maar gedaan omdat ik anders geen schoon ondergoed en sokken hadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op jezelf woont broertje
Wth?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
KOmt wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer in de vakantie alleen geweest en het maar gedaan omdat ik anders geen schoon ondergoed en sokken had
Doen jullie mannen nooit hequote:
Ok.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, zoiets doet ze niet,vertrouw mij maar
Iets met broekies en ouwe sokkenquote:
Het zit er alleen wel in om te kijken of er 's avonds genoeg is om de machine te vullen en aan te slingeren, lang leve mijn maquote:
Ik dacht dat je dat neit uitmaakte?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer in de vakantie alleen geweest en het maar gedaan omdat ik anders geen schoon ondergoed en sokken had
Ouders FTWquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zit er alleen wel in om te kijken of er 's avonds genoeg is om de machine te vullen en aan te slingeren, lang leve mijn ma
nou fout gedachtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat neit uitmaakte?
Als jij nou de was wilde doen dan mocht jij ook hier komen wonenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet over na te denken, HET IS ST
Nou ens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met broekies en ouwe sokken
soms wel en soms nietquote:
en lukt het een beetje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Mijne zijn helaas verhuisd en nu moet ik ook zelf koken
Hebben ze je verlaten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Jij bleef in hun huis wonen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Ik zit ook gewoon nog op de bank hoorquote:
Ow ja ik kan het wel, alleen leuk is andersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
soms wel en soms niet![]()
[..]
en lukt het een beetje?
En dan jou als ma?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij nou de was wilde doen dan mocht jij ook hier komen wonen
Joah! Nais!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze je verlaten?
Arme jongen...zal ik je adopteren?
Zie de PI.quote:
Gelukkig maar. Ik kom wel tegen je aan liggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon nog op de bank hoor
Ik heb er niet zo veel moeite mee, ik vind het op zich nog wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja ik kan het wel, alleen leuk is anders
Nee woon al 3 jaar op mezelfquote:
Is het ook welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel moeite mee, ik vind het op zich nog wel leuk om te doen
Ja, als ik je broertje adopteer dan krijg ik jou er vast bij ook he?quote:
Zal ik bij je komen wonen dan ga ik voor je kokenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee woon al 3 jaar op mezelfmaar mn ouders mooi dichtbij dus vond het onzin om voor mezelf alleen eenzaam te koken als ik daar ook kon zijn paar straten verder. Nu dus niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |