Dat soort dingen heb ik ook altijd des avonds laatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik krijg ineens de neiging om de was te gaan doen
Waarom heb ik dat nou nooitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook altijd des avonds laat
maar ze probeert me te misbruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet over na te denken, HET IS ST
Ik ben al een aantal keer in de vakantie alleen geweest en het maar gedaan omdat ik anders geen schoon ondergoed en sokken hadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op jezelf woont broertje
Wth?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
KOmt wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer in de vakantie alleen geweest en het maar gedaan omdat ik anders geen schoon ondergoed en sokken had
Doen jullie mannen nooit hequote:
Ok.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, zoiets doet ze niet,vertrouw mij maar
Iets met broekies en ouwe sokkenquote:
Het zit er alleen wel in om te kijken of er 's avonds genoeg is om de machine te vullen en aan te slingeren, lang leve mijn maquote:
Ik dacht dat je dat neit uitmaakte?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer in de vakantie alleen geweest en het maar gedaan omdat ik anders geen schoon ondergoed en sokken had
Ouders FTWquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zit er alleen wel in om te kijken of er 's avonds genoeg is om de machine te vullen en aan te slingeren, lang leve mijn ma
nou fout gedachtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat neit uitmaakte?
Als jij nou de was wilde doen dan mocht jij ook hier komen wonenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet over na te denken, HET IS ST
Nou ens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met broekies en ouwe sokken
soms wel en soms nietquote:
en lukt het een beetje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Mijne zijn helaas verhuisd en nu moet ik ook zelf koken
Hebben ze je verlaten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Jij bleef in hun huis wonen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Ik zit ook gewoon nog op de bank hoorquote:
Ow ja ik kan het wel, alleen leuk is andersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
soms wel en soms niet![]()
[..]
en lukt het een beetje?
En dan jou als ma?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij nou de was wilde doen dan mocht jij ook hier komen wonen
Joah! Nais!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze je verlaten?
Arme jongen...zal ik je adopteren?
Zie de PI.quote:
Gelukkig maar. Ik kom wel tegen je aan liggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon nog op de bank hoor
Ik heb er niet zo veel moeite mee, ik vind het op zich nog wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja ik kan het wel, alleen leuk is anders
Nee woon al 3 jaar op mezelfquote:
Is het ook welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel moeite mee, ik vind het op zich nog wel leuk om te doen
Ja, als ik je broertje adopteer dan krijg ik jou er vast bij ook he?quote:
Zal ik bij je komen wonen dan ga ik voor je kokenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee woon al 3 jaar op mezelfmaar mn ouders mooi dichtbij dus vond het onzin om voor mezelf alleen eenzaam te koken als ik daar ook kon zijn paar straten verder. Nu dus niet meer!
Jeuj!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik kom wel tegen je aan liggen
altijd schrikken als jij die gebruiktquote:
Ik ken het, is wel makkelijk met aardappels dat je ze de volgende dag kunt bakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is het ook wel
Maar niet voor jezelf alleen eenzaam, waardoor je altijd teveel maakt e.d.
Dan moet je hier ook komen wonen, want ik adopteer 'mquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik bij je komen wonen dan ga ik voor je koken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik je broertje adopteer dan krijg ik jou er vast bij ook he?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
altijd schrikken als jij die gebruikt
Das waar!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, is wel makkelijk met aardappels dat je ze de volgende dag kunt bakken
Heel weinigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan ook weinig problemen met pc's en laptops
Zullen we dan samen koken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook komen wonen, want ik adopteer 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Creatief zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Graseter het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat moet ik dan doen
Iets met PHP, maar wat
ik weet wat je bedoelt, oh ja een tip een pak taco's kan je in een keer op eten maar is geen suc6quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, oh ja een tip een pak taco's kan je in een keer op eten maar is geen suc6
Zonder jou is dat ook al zo hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan ook weinig problemen met pc's en laptops
Even geld inzamelen om een villa te kopen, dan past ;t wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we dan samen koken?Dat is goed, maar mijn man was ooit kok, dus anders laten we dat lekker aan hem over en gaan wij in de zandbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Opera/FireFox/Chrome/Whatever ipv Internet Explorer en je bent al klaar zo ongquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon overal een ww op drukken en al het goed is gebeurt er dan ook weinig mee
En je begint ook meteen met de goedequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Opera/FireFox/Chrome/Whatever ipv Internet Explorer en je bent al klaar zo ong
Ja maar c0n!quote:
Ik zat net te denken, ineens is een huis met 4 slaapkamers toch wat aan de krappe kant danquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is goed, maar mijn man was ooit kok, dus anders laten we dat lekker aan hem over en gaan wij in de zandbak
Oh dat kan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
c0n en ik slapen wel samen, vinden we niet erg hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, ineens is een huis met 4 slaapkamers toch wat aan de krappe kant dan
Ja, ik heb hem al. Daarom zei ik dus flauwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het antwoord bevind zich nogal op de achtergrond
Jij bent toch niet ook Opera fan?!?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En je begint ook meteen met de goede, iets van een virusskan wil ook wel handig zijn
Stapelen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c0n en ik slapen wel samen, vinden we niet erg hoor
Je bent alverloofd met Ezquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent toch niet ook Opera fan?!?!
Het is dat je niet met familie mag trouwen!
Opera FTWquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent toch niet ook Opera fan?!?!
Het is dat je niet met familie mag trouwen!
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Opera FTW![]()
Haast wel en het is ook een probleem dat niet een van ons 2 een meid is
/jaloersquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh dat kan ook!Jaaaaa, OF afspoelen met de tuinslang en dan in het zwembadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Voor?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef justmattie het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig als een klein kind voor sinterklaas is
Waarom? Krijg je een nieuwe turkenbak?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef justmattie het volgende:
Wat dan wat dan wat dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef justmattie het volgende:
Hoezo dat dan mattie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef justmattie het volgende:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa, OF afspoelen met de tuinslang en dan in het zwembad
Morgen Cambuur, er moet met 3 goals verschil gewonnen worden om mee te doen in de finale voor promotiequote:
EN ik hoop dus dat dit luktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen Cambuur, er moet met 3 goals verschil gewonnen worden om mee te doen in de finale voor promotie
Jawel, want ik wil jullie beide. Jou iets meer.quote:
Wel jammer dat ze tegen de eagels moeten, ik had beide wel willen zien promoverenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen Cambuur, er moet met 3 goals verschil gewonnen worden om mee te doen in de finale voor promotie
hihiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, want ik wil jullie beide. Jou iets meer.
Na 27 mei welquote:
Wanneer neem je mij eens mee naar noord?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Eagles is nog erger dan Zwollequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze tegen de eagels moeten, ik had beide wel willen zien promoveren
Niet. Vrouwen horen niet bij het voetbal. Waarom denk je dat mn vriendin nooit mee magquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer neem je mij eens mee naar noord?
Voetbalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet. Vrouwen horen niet bij het voetbal. Waarom denk je dat mn vriendin nooit mee mag
In mijn ouwe sok zitten wel wat gaten, maar die zijn noodzakelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef Stoeprand het volgende:
Ik hou van ouwe sokken.
Behalve als er gaten in zitten. Dan blijven m'n hielen aan de plavuizen plakken.
Waarom niet? Ik ben niet zo vrouwelijk. En dan kan ik je pijpen tijdens ;t kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet. Vrouwen horen niet bij het voetbal. Waarom denk je dat mn vriendin nooit mee mag
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In mijn ouwe sok zitten wel wat gaten, maar die zijn noodzakelijk
OI!quote:
DTC is op zich geen rare club, netjes hun 1e plek behaald. Maar Eaglesquote:
Op de familietribune mag het wel, maar daar sta ik nietquote:
Hoezo, kom jij ook uit Deventer danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OI!
Met twee posts mij tegen je krijgen is erg, erg knap jongeman
Hoezo, wat heb je geverfd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat ik morgen stoned wakker word van de verflucht
Verfluchtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef c0nd0r het volgende:
Wij gaan mooi wel naar noordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op de familietribune mag het wel, maar daar sta ik niet
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef c0nd0r het volgende:
Dat is lekker handigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Deurpost van de WCen ja, die zit aan m'n slaapkamer vast
Ja dies af, alleen de glazuur nog maken, maar dat doe ik morgen...quote:
Is je WC bril nu wit?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Deurpost van de WCen ja, die zit aan m'n slaapkamer vast
Wat voor een soort glazuur komt er dan op?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dies af, alleen de glazuur nog maken, maar dat doe ik morgen...
Heb net de dvd van new kids gekeken
Ja. Epic boobs en epic booty!quote:
Citroen glazuurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
Wat voor een soort glazuur komt er dan op?
Die is wel leuk, een aantal dan
DW komt bij mij het WK volgenquote:
Lol, heb vandaag op het werk nog cake met citroen glazuur gehadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Citroen glazuur
Ik heb me rot gelachen
Niemand die nog op de wedstrijd let danquote:
fan en ramen open werkt niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dacht dat de geur wel op tijd weg zou trekken maar dat blijkt tegen te vallen
Nou dan hoef je ook geen stukkie van mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
Lol, heb vandaag op het werk nog cake met citroen glazuur gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |