En al die miljoenen investeringenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Real Madrid, de Ajax van Spanje maar dan zonder beker
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Blistering het volgende:
Barca! Barca! Barca!
* Blistering clublied met kippenvel bekijken doet
Jullie hebben nog ergens een paar honderd miljoen gevonden?quote:
Team zit prima in elkaarquote:Op zondag 9 mei 2010 04:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog ergens een paar honderd miljoen gevonden?
Ronaldo zit prima in elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ronaldo zit prima in elkaar.
De verdediging van Madrid is stront.
Lastig he, de waarheid onderkennen.quote:
Nee over zoveel onzin lach ik slechtsquote:
Goeie kijk op voetbal heb jij dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee over zoveel onzin lach ik slechts
Dat de verdediging van Madrid bagger is, lijkt me geen onzin.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee over zoveel onzin lach ik slechts
Ja das onzin maar daarvoor moet je wel voetbal kijken en niet je info halen van Fokquote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat de verdediging van Madrid bagger is, lijkt me geen onzin.
Oh is dat zo? Nou laat ik maar een keer naar voetbal gaan kijken dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja das onzin maar daarvoor moet je wel voetbal kijken en niet je info halen van Fok
Dat lijkt me slimquote:Op zondag 9 mei 2010 13:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Nou laat ik maar een keer naar voetbal gaan kijken dan.
Hilarisch ventje ben je, simpelweg de discussie ook niet waardig. Ga 'ns realistisch voetbal kijken is de enige tip die ik je kan geven, dan zul je zien hoe slecht de verdediging is van Real.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja das onzin maar daarvoor moet je wel voetbal kijken en niet je info halen van Fok
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hilarisch ventje ben je, simpelweg de discussie ook niet waardig. Ga 'ns realistisch voetbal kijken is de enige tip die ik je kan geven, dan zul je zien hoe slecht de verdediging is van Real.
Ja en dus?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
DAM, jij zag toch gisteren ook wel die speler van Bilbao kinderlijk eenvoudig zich door de verdediging van Real manouvreren en de 1-1 maken?
Te weinig intelligentie dus om je posting te kunnen onderbouwen, was te verwachten van een neusquote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed, troll. Ik ga er niet meer op in.
Ik vind het wel belachelijk. Puntquote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
Helemaal niet belachelijk. Er gebeurt precies hetzelfde wat er ook gebeurde toen Perez zijn eerste presidents termijn uitzat. Een veld vol individualisten die niet samen kunnen spelen. Dan win je niks, tenzij de andere ploegen echt grove fouten maken. Punt.
Op de laatste speeldag toch wel ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:05 schreef Torrio het volgende:
Toch vreemd dat niet alle wedstrijden tegelijk beginnen.
Ja maar ook voor de andere clubs, de Europese plaatsen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Barca en Real spelen toch wel gelijk
Barca oogt nogal zenuwachtig inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef YazooW het volgende:
Scheelde niet veel of Barca had met 0-1 achter gestaan
Gelukkig gooide Puyol zich perfect voor de bal.....quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef YazooW het volgende:
Scheelde niet veel of Barca had met 0-1 achter gestaan
Welke ?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een geweldige goal echt niet normaal wat een schoonheid
Okquote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
die van barca zojuist, de opbouw van messi was zo mooi he
Op het dak ?quote:
Was een knappe goal uit een moeilijke situatiequote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Ebbao het volgende:
Was de goal mooi? Hoorde het de presentator zeggen, op z'n engels
edit. ik zie de goal net. zeer aardige goal!
Hij luisterd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef MoneyTalks het volgende:
Hopelijk schiet Messi er nog een paar in
dat zou inderdaad mooi zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Luisterd.
Nog 3 goals voor de 100 trouwens.
Jawel, een speler die ze uit de selectie wouden gooien die even goed voetbalt als de rest.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
prachtig, real geeft 250 miljoen uit en heeft helemaal niks
Ik hoop dat Higuain naar een mooie club gaat waar hij wel gewaardeerd wordt, goede spelerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Espex het volgende:
[..]
Jawel, een speler die ze uit de selectie wouden gooien die even goed voetbalt als de rest.
Grapjes, dat geld voor veel spelers die naar Real gaan. Sneijder en Robben deden er goed aan weg te gaan. Van der Vaart bleef maar als hij slim is gaat hij ook opzoek naar een club met veel minder afhankelijkheid van het budget dat op het veld staat want dan kon hij ook nog wel een paar superseizoenen draaien.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik hoop dat Higuain naar een mooie club gaat waar hij wel gewaardeerd wordt, goede speler
Tuurlijk, maar Higuain speelt al 3,5 seizoen voor Madrid en het is gewoon misselijk hoe ze met hem omgaan. Schijtclub dat het is.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Espex het volgende:
[..]
Grapjes, dat geld voor veel spelers die naar Real gaan. Sneijder en Robben deden er goed aan weg te gaan. Van der Vaart bleef maar als hij slim is gaat hij ook opzoek naar een club met veel minder afhankelijkheid van het budget dat op het veld staat want dan kon hij ook nog wel een paar superseizoenen draaien.
Een speler die naar Real gaat is gewoon gek of wil het geld hebben, je doet het niet voor plezier.
zit daar niet al 2 seizoenen een Feyenoord-talentquote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Espex het volgende:
[..]
Grapjes, dat geld voor veel spelers die naar Real gaan. Sneijder en Robben deden er goed aan weg te gaan. Van der Vaart bleef maar als hij slim is gaat hij ook opzoek naar een club met veel minder afhankelijkheid van het budget dat op het veld staat want dan kon hij ook nog wel een paar superseizoenen draaien.
Een speler die naar Real gaat is gewoon gek of wil het geld hebben, je doet het niet voor plezier.
Ik denk dat barcelona messi moet verkopen aan real voor 250 miljoen euro. Jaar laten kunnen ze hem wel weer ophalen voor een goede 75 miljoen terwijl real nog steeds zonder prijzen zal zitten.quote:
En toch weet Mourinho hem totaal uit het spel te halen. Is Mourinho dan nog beter?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Torrio het volgende:
Messi is onaards goed, wat een genot is het om hem te zien spelen
beetje jammer dat ie vrijwel altijd onzichtbaar is op de cruciale momenten zoals bijv tegen Inter en in het nationale elftalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Torrio het volgende:
Messi is onaards goed, wat een genot is het om hem te zien spelen
Messi heeft in Europa vaak genoeg laten zien waar hij toe in staat is, tegen Inter stonden er altijd 2 of 3 man om hem heen, en eerlijk is eerlijk, Inter heeft niet de slechtste verdediging. Dat hij meer voor Argentinie had kunnen doen ben ik met je eens, maar we hebben nog een WK in zichtquote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
beetje jammer dat ie vrijwel altijd onzichtbaar is op de cruciale momenten zoals bijv tegen Inter en in het nationale elftal![]()
zonder hem was dit barca ook wel kampioen geworden.
xavi en iniesta zijn natuurlijk de echte toppers van dit barca
Eensch!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
Messi heeft in Europa vaak genoeg laten zien waar hij toe in staat is, tegen Inter stonden er altijd 2 of 3 man om hem heen, en eerlijk is eerlijk, Inter heeft niet de slechtste verdediging. Dat hij meer voor Argentinie had kunnen doen ben ik met je eens, maar we hebben nog een WK in zicht
En trouwens, dat hij minder laat zien in het shirt van Argentinie mag je Maradona ook aanrekenen, die mafkees heeft al meer dan 100 mensen laten spelen sinds hij daar zit.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Torrio het volgende:
Barça kampioenen!!!!!!! De mooiste club van de wereld!![]()
![]()
Daar komt het kwaliteitsverschil om de hoek, dat is bij Ajax een tikkeltje (understatement van de eeuw) minder.quote:
Nou Spaans, meer Catalaans zou ik maar zeggenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hoop Spaans geleuter.
Ik begrijp dat Laporta opstapt trouwens? Wie gaat hem opvolgen?
Is nog niet bekend, wordt op 13 juni bekend gemaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hoop Spaans geleuter.
Ik begrijp dat Laporta opstapt trouwens? Wie gaat hem opvolgen?
Sport 1 Extra.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef SuperFokker het volgende:
Waar kan ik de huldiging zien?????
Nouja zeg...ik heb die wedstrijd bestelt daarbij voor 4 euro.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nouja zeg...ik heb die wedstrijd bestelt daarbij voor 4 euro.
Komt er nu opeens basketbal op! Slaat nergens op!!! Kan het nu helemaal niet meer volgen!!
ben je mooi genaaid.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nouja zeg...ik heb die wedstrijd bestelt daarbij voor 4 euro.
Komt er nu opeens basketbal op! Slaat nergens op!!! Kan het nu helemaal niet meer volgen!!
Nou Barcelona was ook niet geheel tevreden met Zlatan, dus wat dat betreft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Trystar het volgende:
Zal Ibrahimovic blij mee zijn...
Maar wat een voorhoede; Pedro - Villa - Messi
Villa is de perfecte leermeester voor Bojanquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Trystar het volgende:
Zal Ibrahimovic blij mee zijn...
Maar wat een voorhoede; Pedro - Villa - Messi
Inderdaad, maar ik neem aan dat Zlatan dan wel weg zal willen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou Barcelona was ook niet geheel tevreden met Zlatan, dus wat dat betreft.
Nou dat kan je glad vergetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:28 schreef Madridista het volgende:
Nee he... Ik hoop dat Villa naar ManU gaat ipv Barca
Lees ergens dat ze dat eind juli / begin augustus pas bekend maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:45 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe programma bekend wordt?handig voor boeken enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |