Eensch!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
Messi heeft in Europa vaak genoeg laten zien waar hij toe in staat is, tegen Inter stonden er altijd 2 of 3 man om hem heen, en eerlijk is eerlijk, Inter heeft niet de slechtste verdediging. Dat hij meer voor Argentinie had kunnen doen ben ik met je eens, maar we hebben nog een WK in zicht
En trouwens, dat hij minder laat zien in het shirt van Argentinie mag je Maradona ook aanrekenen, die mafkees heeft al meer dan 100 mensen laten spelen sinds hij daar zit.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Torrio het volgende:
Barça kampioenen!!!!!!! De mooiste club van de wereld!![]()
![]()
Daar komt het kwaliteitsverschil om de hoek, dat is bij Ajax een tikkeltje (understatement van de eeuw) minder.quote:
Nou Spaans, meer Catalaans zou ik maar zeggenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hoop Spaans geleuter.
Ik begrijp dat Laporta opstapt trouwens? Wie gaat hem opvolgen?
Is nog niet bekend, wordt op 13 juni bekend gemaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hoop Spaans geleuter.
Ik begrijp dat Laporta opstapt trouwens? Wie gaat hem opvolgen?
Sport 1 Extra.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef SuperFokker het volgende:
Waar kan ik de huldiging zien?????
Nouja zeg...ik heb die wedstrijd bestelt daarbij voor 4 euro.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nouja zeg...ik heb die wedstrijd bestelt daarbij voor 4 euro.
Komt er nu opeens basketbal op! Slaat nergens op!!! Kan het nu helemaal niet meer volgen!!
ben je mooi genaaid.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nouja zeg...ik heb die wedstrijd bestelt daarbij voor 4 euro.
Komt er nu opeens basketbal op! Slaat nergens op!!! Kan het nu helemaal niet meer volgen!!
Nou Barcelona was ook niet geheel tevreden met Zlatan, dus wat dat betreft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Trystar het volgende:
Zal Ibrahimovic blij mee zijn...
Maar wat een voorhoede; Pedro - Villa - Messi
Villa is de perfecte leermeester voor Bojanquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Trystar het volgende:
Zal Ibrahimovic blij mee zijn...
Maar wat een voorhoede; Pedro - Villa - Messi
Inderdaad, maar ik neem aan dat Zlatan dan wel weg zal willen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou Barcelona was ook niet geheel tevreden met Zlatan, dus wat dat betreft.
Nou dat kan je glad vergetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:28 schreef Madridista het volgende:
Nee he... Ik hoop dat Villa naar ManU gaat ipv Barca
Lees ergens dat ze dat eind juli / begin augustus pas bekend maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:45 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe programma bekend wordt?handig voor boeken enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |