quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat je iemands mening kan respecteren, ook al is die mening niet sympathiek en de persoon met die mening wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#gaatnietspoilerenwelhashtaggen![]()
Ik dacht dat jij de uitspraak zo deed, de Spaanse Vquote:
quote:
Joah, net als de Venga Boysquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de uitspraak zo deed, de Spaanse V
Eh mag ik ook? Of Erikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie kennen de beleefde versie
Daarom zei ik dat ik mijn échte mening wel even bewaar tot na het weekend, tot na de meet.
Qua sfeer lijkt me dat handigerMaar jij bent niet die handeling. Ik ken niemand in mijn vriendenkring die altijd nooit iets heeft gedaan waar ik zelf niet achter staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat betekent niet dat de hele persoon slecht is of minder is. Ik kan iemand keuzes best respecteren zonder dat ik ze per se zelf zo zou willen maken (en dan nog kan ik niets zeggen over de eventuele omstandigheden, het leven kan soms gek lopen en dan sta je ergens wel leuk met je principes en gedoe, maar je weet niet hoe je gaat reageren als de omstandigheden net even anders zullen zijn).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja, jij ook!quote:
I want you in my roomquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I want you in my room [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En in de ESF sfeer: my heart goes shalala
Olequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was dat nou vandaag over die gespierde wielrenmannen, ik wacht nog op caps
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik iets aan de TT doen? Ik ben lichtelijk beschonken dus ik volg de helft maar, en zelfs dat doe ik tollend.
b moet v worden, graag (hoewel ML ook al zei dat ze het wel wilde doen)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik iets aan de TT doen? Ik ben lichtelijk beschonken dus ik volg de helft maar, en zelfs dat doe ik tollend.
Huh? Ben ik het nou met jou eens?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij bent niet die handeling. Ik ken niemand in mijn vriendenkring die altijd nooit iets heeft gedaan waar ik zelf niet achter sta. Dat betekent niet dat de hele persoon slecht is of minder is. Ik kan iemand keuzes best respecteren zonder dat ik ze per se zelf zo zou willen maken (en dan nog kan ik niets zeggen over de eventuele omstandigheden, het leven kan soms gek lopen en dan sta je ergens wel leuk met je principes en gedoe, maar je weet niet hoe je gaat reageren als de omstandigheden net even anders zullen zijn).
Wil best helpen maar iets met gastmodden enquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ole
De Giro begon vandaag in Amsterdam toch?
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil best helpen maar iets met gastmodden en
Oh bah. Blame it on the wine!quote:
En ik ookquote:
Erik St.Clairequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
De regels zijn vrij streng, je mag niet zomaar modden buiten je subforum (tenzij ranzigheid en spam en dat soort overtredingen). Maar ik heb het al duidelijk gemaakt in de TT.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij bent niet die handeling. Ik ken niemand in mijn vriendenkring die altijd nooit iets heeft gedaan waar ik zelf niet achter sta. Dat betekent niet dat de hele persoon slecht is of minder is. Ik kan iemand keuzes best respecteren zonder dat ik ze per se zelf zo zou willen maken (en dan nog kan ik niets zeggen over de eventuele omstandigheden, het leven kan soms gek lopen en dan sta je ergens wel leuk met je principes en gedoe, maar je weet niet hoe je gaat reageren als de omstandigheden net even anders zullen zijn).
Oh, ik had Erik's post gemist...quote:
Jawel maar zo min mogelijk en jullie zitten nu eenmaal niet in K&Wquote:
quote:
Ik kom graag buitenspelen!quote:
quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De regels zijn vrij streng, je mag niet zomaar modden buiten je subforum (tenzij ranzigheid en spam en dat soort overtredingen). Maar ik heb het al duidelijk gemaakt in de TT.
Uit de kast spelen noemen ze dat ook welquote:
dat wil niet zeggen dat het niet gedaan wordtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat wist ik niet
weer wat geleerd
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet vaker online gaan als ik wijn op heb! Dan zeg ik blijkbaar dingen waar men het mee eens is
.
Nee toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Is greys nou gevlucht? Ze zei niet eens weltrusten.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet vaker online gaan als ik wijn op heb! Dan zeg ik blijkbaar dingen waar men het mee eens is
.
Vast nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Is greys nou gevlucht? Ze zei niet eens weltrusten.
Nah. Het waren maar 4 glaasjes vanavond. Dat valt toch wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |