die meid is welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef GGMM het volgende:
Oh, en That 70 show?Ongelooflijk slechte serie is dat.
Jij hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef Holy_Goat het volgende:
ik mis cow en chicken, ed edd en eddy, i am weasel..... in het engels welteverstaan!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
Welke meid? Ik vind ze allemaal wel leuk
En ik mis Frasier
Klopt en met rare series als Fraiser , The Office etc. Vooral the office wat is dat nou voor rare serie mensen beginnen uit het niets tegen elkaar te schreeuwen beledigen elkaar alleen maar etc., Het lijkt wel Fok! in een kantoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Yreal het volgende:
ze moeten opkutten met die shit als Roast en al die kut stand up comedy acts![]()
![]()
CC is zaterdag van 9-12 sowieso vette bagger, altijd al geweest
Oh ik vind Frasier en The Office juist fantastisch. Al is de originele The Office wel beter dan The Office US, die laatste is een beetje over the top met die Dwight. Steve Carell is welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en met rare series als Fraiser , The Office etc. Vooral the office wat is dat nou voor rare serie mensen beginnen uit het niets tegen elkaar te schreeuwen beledigen elkaar alleen maar etc., Het lijkt wel Fok! in een kantoor.
Dexter , Johhny Bravo en Ren & Stimpy er bij en je hebt een geweldige zender.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef Holy_Goat het volgende:
ik mis cow en chicken, ed edd en eddy, i am weasel..... in het engels welteverstaan!
Waarom begrijpt niemand dat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dexter , Johhny Bravo en Ren & Stimpy er bij en je hebt een geweldige zender.
Dat is helemaaaaaaaaaaaal baggerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb hier COMEDY CENTRAL FAMILY op UPC digital via kanaal 28
ja en die!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Al tijden niet meer gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
Welke meid? Ik vind ze allemaal wel leuk
En ik mis Frasier
Inderdaad dat progamma is er nu op en ik ken van allemaal alleen Snoop Dogg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:59 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Waarom begrijpt niemand dat.
Wie de neuk denkt dat een paar van de amerikaanse B- en C-artiesten die grapjes maken over elkaar ons maar ook ene kut interesseert.
die van zaterdag jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:00 schreef Sinofiel het volgende:
Soms is de programmering wat minder ja, maar dat verandert ook wel weer.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad dat progamma is er nu op en ik ken van allemaal alleen Snoop Dogg.
Die Flav Flav nog nooit van gehoord maar zo als die gast er uitziet die moeten ze heel snel weg stoppen in een gesloten inrichting.
eenschquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Comedy Central wat een kut zender is dat toch geworden. Toen het net begon vond ik het een toffe zender omdat ze heel de avond steeds in drie luik achter elkaar het volgende uitzendende : Southpark, That 70 Show en Family guy, Altijd achter elkaar en als je het het eerste uur gemist had kon je het een uur later kijken. Tegenwoordig echter is het echt een kut zender geworden met alleen maar saaie series die voor een Comedy echt niet grappig zijn . Ze moeten gewoon weer terug naar hoe het in het begin was met elke avond Southpark , That 70's show en Family guy achter elkaar. Dat is tenminste tof om naar te kijken.
Nu is er steeds meer meuk waardoor er minder tijd is voor deze series.
Ik vind de Roasts meestal wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
die van zaterdag ja
Oh en Roast IS een apart topic waard
Dan kijk je niet genoeg Amerikaanse TV.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad dat progamma is er nu op en ik ken van allemaal alleen Snoop Dogg.
Ga weg joh, het is geen Cartoon Network.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veronica durft Ren & Stimpy anders niet overdag uit te zenden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Ga weg joh, het is geen Cartoon Network.
Cartoons voor volwassenen prima, maar niet die kindermeuk.
Toen ik 10 was kwam het elke middag op de publieke.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veronica durft Ren & Stimpy anders niet overdag uit te zenden.
Precies, mooie tijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Toen ik 10 was kwam het elke middag op de publieke.
Cartoon Network bijvoorbeeld? was al gezegd :|quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk hem filosofisch doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:59 schreef bas-beest het volgende:
@TS, van die drie vind ik alleen South Park het kijken waard.
Dat jij nou die andere twee series leuk vindt, wil nog niet zeggen dat anderen daar ook zo over denken
Sinds 2008 ergens denk ik..quote:Op zondag 9 mei 2010 02:36 schreef Chowi het volgende:
Hoe lang bestaat Comedy Central nou eigenlijk al in Nederland?
goed hè? Ging helemaal per ongelukquote:
Allebei topquote:Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef Evelien het volgende:
Becker vind ik ronduit vervelend... 8 Simple rules vind ik dan stiekem wel weer leuk.
Who loves Orange soda? Kel loves orange soda! You do? Uhu! I do i do i do-ho!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |