quote:
Wij falen inderdaad allemaal ziek hardquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
En sukkels die geen idee hebben van wat RC vliegen inhoudt:
Die foto ziet eruit of TS door een strontwolk is gevlogen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Die B52 crash was inderdaad behoorlijk tragisch24.000 dollar en bijna drie jaar bouwen naar de kloten door een stuurfout.
24.000 dollar voor een stuk speelgoedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Die B52 crash was inderdaad behoorlijk tragisch24.000 dollar en bijna drie jaar bouwen naar de kloten door een stuurfout.
lol, dat maakt mijn avond weer een beetje goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die foto ziet eruit of TS door een strontwolk is gevlogen.
Nou vlieg ik nooit model vliegtuigjes maar helemaal stabiel lijkt dat ding niet te vliegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Ik snap er inderdaad niks van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Werkelijk geen idee waarover je praat, huh. De eigenaar van deze kist rijdt in een auto die meer kost dan het huis waarin jij woont. En dat stuk 'speelgoed' heeft een spanwijdte van acht meter en dus heb je er een vliegbrevet voor nodig, En stalen zenuwen. Aan de andere kant, waarom leg ik dit uit aan iemand die van homofiele spelletjes houdtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
24.000 dollar voor een stuk speelgoed_!_!_!
Koop voor dat geld een auto, kankerpauper
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee waarover je praat, huh. De eigenaar van deze kist rijdt in een auto die meer kost dan het huis waarin jij woont. En dat stuk 'speelgoed' heeft een spanwijdte van acht meter en dus heb je er een vliegbrevet voor nodig, En stalen zenuwen. Aan de andere kant, waarom leg ik dit uit aan iemand die van homofiele spelletjes houdt
stoer man, wil je nou een ballon?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee waarover je praat, huh. De eigenaar van deze kist rijdt in een auto die meer kost dan het huis waarin jij woont. En dat stuk 'speelgoed' heeft een spanwijdte van acht meter en dus heb je er een vliegbrevet voor nodig, En stalen zenuwen. Aan de andere kant, waarom leg ik dit uit aan iemand die van homofiele spelletjes houdt
Zoek eens op de nasa website, zij doen er experimenten mee. Het amerikaanse leger ook trouwens. De software is vrij eenvoudig te krijgen (en vaak niet eens nodig, drie gyro's houden een toestel ook op koers en met een lego blok kun je stuurbewegingen voorprogrammeren) maar daar heb je wel flinke toestellen voor nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou vlieg ik nooit model vliegtuigjes maar helemaal stabiel lijkt dat ding niet te vliegen.
Ik zou graag nog eens modelvliegtuig met camera's en sensoren uitrusten en dan proberen de computer te laten vliegen. Lijkt me enorm leuke uitdaging. Vooral de software die alles moet besturen.
Oh tering, daar heb je die jood uit klein-marokko weer. Is het feestje van je trieste clubje al afgelopen, jochie? Mag je van mama even achter de pc? Maar nu moet je weer even stil zijn, er praten grote mensen.quote:
Hihi op koers houden? Ik wil geen V2 bouwen, ik wil met een webcam rondvliegen en dus tijdens het vliegen het vluchtplan kunnen wijzigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:19 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zoek eens op de nasa website, zij doen er experimenten mee. Het amerikaanse leger ook trouwens. De software is vrij eenvoudig te krijgen (en vaak niet eens nodig, drie gyro's houden een toestel ook op koers en met een lego blok kun je stuurbewegingen voorprogrammeren) maar daar heb je wel flinke toestellen voor nodig.
En je hebt gelijk, het toestel had last van een storing, daarom is het zo onstabiel.
Met een camera rondvliegen is geen probleem (first person video, dus camera zendt beelden naar de bril die je op hebt of een laptop) is redelijk betaalbaar. Maar dat kan prima met een zender in je handen, daar heb je geen ingewikkelde electronica en software voor nodigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hihi op koers houden? Ik wil geen V2 bouwen, ik wil met een webcam rondvliegen en dus tijdens het vliegen het vluchtplan kunnen wijzigen.
Epic!quote:
Je speelt met speelgoed vliegtuigjes, dat noem ik een homofiel spelletje voor iemand die ouder is dan 14quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Doet me denken aan een modelvliegtuig in Nederland een aantal jaar terug: het ding crashte in de duinen o.i.d., en diverse mensen belden de hulpdiensten dat er een vliegtuig was neergestort...quote:
Nee, dan heb je het over voetbal. Probeer even dingen uit elkaar te houden ondanks je beperkte intelligentiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef larry91 het volgende:
[..]
Je speelt met speelgoed vliegtuigjes, dat noem ik een homofiel spelletje voor iemand die ouder is dan 14
Niet een treinbaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
Stiekem ben ik best jaloers en wil ik ook zo'n vliegtuig.
Langs de A67 ergens in het boerenlandschap is er wel een boer die een echt gevechtsvliegtuig op het erf heeft staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
Stiekem ben ik best jaloers en wil ik ook zo'n vliegtuig.
Wat heeft voetbal hier nu weer mee te maken. En waarom associeer jij voetbal met domheid en het gebruik van speelgoed ter waarde van 24000 euro met (iig meer) intelligentiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het over voetbal. Probeer even dingen uit elkaar te houden ondanks je beperkte intelligentie
Dat heeft nog wel iets meer functionaliteit dan een RC vliegtuigje. Als TS zoveel geld heeft koopt ie toch een learjet of van mijn part een oude cessna. Dat is vliegen, niet zo een klote vliegtuigje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom zijn er hier mensen die speelgoed van 24000 euro raar vinden?
Er zijn genoeg Nederlanders die vele malen meer uitgeven aan hun speeltjes, varierend van motoren, auto's en jachten tot "secretaresses"...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat heeft nog wel iets meer functionaliteit dan een RC vliegtuigje. Als TS zoveel geld heeft koopt ie toch een learjet of van mijn part een oude cessna. Dat is vliegen, niet zo een klote vliegtuigje.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat heeft nog wel iets meer functionaliteit dan een RC vliegtuigje. Als TS zoveel geld heeft koopt ie toch een learjet of van mijn part een oude cessna. Dat is vliegen, niet zo een klote vliegtuigje.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef Penisbaard het volgende:
Paupers zonder een echt gevechtsvliegtuig
Je hebt helemaal gelijk. Je bent een enorme loser als je niet weet wat RC vliegen inhoud. Het is DE stoere hobby voor echte mannen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:19 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zoek eens op de nasa website, zij doen er experimenten mee. Het amerikaanse leger ook trouwens. De software is vrij eenvoudig te krijgen (en vaak niet eens nodig, drie gyro's houden een toestel ook op koers en met een lego blok kun je stuurbewegingen voorprogrammeren) maar daar heb je wel flinke toestellen voor nodig.
En je hebt gelijk, het toestel had last van een storing, daarom is het zo onstabiel.
dat is bij afslag someren/helmond, is een mig-21 , van een autohandelaar staat nu ook een heli langsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Langs de A67 ergens in het boerenlandschap is er wel een boer die een echt gevechtsvliegtuig op het erf heeft staan.
Klopt! Zijn die van hem zelf? Hij had toch ook een keer een locomotief daar staan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef kievit19 het volgende:
[..]
dat is bij afslag someren/helmond, is een mig-21 , van een autohandelaar staat nu ook een heli langs
ga huilen dat je vliegtuigje stuk is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Oh tering, daar heb je die jood uit klein-marokko weer. Is het feestje van je trieste clubje al afgelopen, jochie? Mag je van mama even achter de pc? Maar nu moet je weer even stil zijn, er praten grote mensen.
yep is van hemzelf, die loco , geen flauw idee wat daarmee gebeurt is, de rails liggen er nog wel (was trouowens ook een belachelijk grote locomotief)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt! Zijn die van hem zelf? Hij had toch ook een keer een locomotief daar staan?
Jouw bleke huid en je rubberen horlogebandje zegt wel veel over jou.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Echt een monster inderdaad, hij had er ook kerstverlichting op gehangen, misschien doet hij dat dit jaar wel bij de MiG-21?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef kievit19 het volgende:
[..]
yep is van hemzelf, die loco , geen flauw idee wat daarmee gebeurt is, de rails liggen er nog wel (was trouowens ook een belachelijk grote locomotief)
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jouw bleke huid en je rubberen horlogebandje zegt wel veel over jou.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jouw bleke huid en je rubberen horlogebandje zegt wel veel over jou.
wtfquote:
Alle infoquote:Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef First het volgende:
[..]
wtfhoeveel mensen zullen daar wel niet ingezeten hebben
Gave filmpjes!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:31 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Met een camera rondvliegen is geen probleem (first person video, dus camera zendt beelden naar de bril die je op hebt of een laptop) is redelijk betaalbaar. Maar dat kan prima met een zender in je handen, daar heb je geen ingewikkelde electronica en software voor nodig
Met een funjet boven de wolken vliegen:
Bij nacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |