Als die dame achter mij mijn nek staat te masseren wil ik me niet rot schrikken omdat ik haar zie in de spiegeling van de monitor, daarom.quote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als die dame achter mij mijn nek staat te masseren wil ik me niet rot schrikken omdat ik haar zie in de spiegeling van de monitor, daarom.
Eenschquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
TS heeft een stijve nek én een stijve piemol.
Ieuwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
TS heeft een stijve nek én een stijve piemol.
Die gaat dan uit. Maar de stoel die bij de computertafel staat is wel comfortabel zeg maarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
gaan zitten te computeren tijdens een massage?!
geen wonder dat je last van je nek hebt...
Als ze maar grote neptieten heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Argo het volgende:
Moet de dame in kwestie levend of dood zijn ?
Goedgekeurd ! Wanneer heb je tijd ?quote:
Ik houd van dames met inhoud jaquote:
Dit ook goed?quote:
Hoe groot is de adder die onder het gras zit ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dit ook goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag jij bepalen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe groot is de adder die onder het gras zit ?
Enorm -> afgekeurd -> NEXT !quote:
Hoi, ik kan goed masseren. Nekken en ruggen zijn mijn specialiteit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Mag ik hier ook even een oproepje plaatsen voor een nekmassage van een leuke man?
Hoi!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Mag ik hier ook even een oproepje plaatsen voor een nekmassage van een leuke man?
At your service.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach een vrouw mag ook, ik ben niet zo kieskeurig als TS
Elkaar masserenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef kwiwi het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef 2cv het volgende:
... die mijn nek even masseert want die doet pijn.
Topic geopend op advies van Alexxxxx
quote:
Ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen met grote neptieten.
-edit- 2cv bedoel ik
roger that.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Plastic vrouwen met grote neptieten.
Als het er nou ook een beetje intelligent uit ziet en niet als een complete sloerie is het helemaal fijn. Die grote tieten kan je ook wel zien zonder dat haar jurk/overall/whatever doorzichtig is.quote:
sjonge jonge je hebt wel veel eisen hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het er nou ook een beetje intelligent uit ziet en niet als een complete sloerie is het helemaal fijn.
Ik denk niet dat er veel intelligente vrouwen zijn met neptietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het er nou ook een beetje intelligent uit ziet en niet als een complete sloerie is het helemaal fijn. Die grote tieten kan je ook wel zien zonder dat haar jurk/overall/whatever doorzichtig is.
Nicequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
sjonge jonge je hebt wel veel eisen he
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
sjonge jonge je hebt wel veel eisen he
[ afbeelding ]
Ah, een ervaringsdeskundige !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel intelligente vrouwen zijn met neptieten
Dan nog neem ik echt over nep anyday.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:24 schreef 2cv het volgende:
Ja, volgens mij heeft ze alleen een push-up BH aan. Staat erg leuk, maar als ze die dan uit trekt is de teleurstelling zo groot.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Of je het ook ooit zult krijgen is wat anders.
Hoi 2cv. Sorry voor de late reactie. Ik moest even naar de stad.quote:
Niet te vroeg. Ik slaap graag lang uit. Noem jij maar een tijd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ah, dat is best te doen (met het OV)
Hoe laat ?
We kunnen er wellicht een combi-date van maken. Ik heb meerdere in- en uitgangen dus dat moet te doen zijn.quote:
Uur of 2 's middags ? Wat is je adres ? Mag ook per PM.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet te vroeg. Ik slaap graag lang uit. Noem jij maar een tijd.
kan ik 2cv oppikken van het stationin zwolle.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
We kunnen er wellicht een combi-date van maken. Ik heb meerdere in- en uitgangen dus dat moet te doen zijn.
Uur of 2 is goed. Ik spreek liever op het station af.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uur of 2 's middags ? Wat is je adres ? Mag ook per PM.
Welk perron ?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uur of 2 is goed. Ik spreek liever op het station af.
Wat Alex met al die x'en zegt dus.quote:
hoe vaak ben ik wle niet naar Joure gereden om jou naar de klusschuurin berlikum te brengen?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:45 schreef 2cv het volgende:
Pfff, hoe vaak ben ik wel niet voor jou om gereden
Is dat slim, op advies van alexxx?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef 2cv het volgende:
... die mijn nek even masseert want die doet pijn.
Topic geopend op advies van Alexxxxx
Niet geschoten, altijd mis.quote:
quote:
nog meer gaten die gevuld moeten worden!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:57 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, dan hebben we gewoon een kwartet. Jaaa, seks met Yvonne. Ik teken ervoor.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:57 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, dan hebben we gewoon een kwartet. Jaaa, seks met Yvonne. Ik teken ervoor.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, tegen de tijd dat jij mebelt waar ik blijf lig ik al met chowi in bed![]()
goed geregeld toch
Zo doe je datquote:
Ik ben mobielquote:Op zondag 9 mei 2010 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben jij morgen om 2 uur ook in Zwolle?Dordrecht isme ECHT te ver
Nou dacht ik nét aan je!quote:
In Zwolle. Kom je ook?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:01 schreef NanKing het volgende:
Seks, waar?
Dat sux.quote:
Tie wraps zijn altijd handig!quote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet ik mn verzameling slagrubber ook meenemen? En mn industriële tie wraps?
Nou normaal wel maar nu ben ik echt op zo'n punt dat als ik wat doe dat ik moet nekkenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat sux.. Maar hey, je kunt toch nog wel seks hebben als je ziek bent?
Ik denk dat ik dat ''lief'' toch maar ga herzienquote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
das luist leuk manquote:Op zondag 9 mei 2010 01:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou normaal wel maar nu ben ik echt op zo'n punt dat als ik wat doe dat ik moet nekken
Nekkenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou normaal wel maar nu ben ik echt op zo'n punt dat als ik wat doe dat ik moet nekken
Alexxxxx is keiliefquote:Op zondag 9 mei 2010 01:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ''lief'' toch maar ga herzien
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das luist leuk mankunnen we wat tubgirl achtige plaatjes schieten morgen!
Oh, nou, ik heb wel fetisjjsjsjsjjsjsjsjs enzo maar braaksel is er niet één van. Dus dan is het wellicht een slecht idee, inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe ook maar, ja.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alexxxxx is keilief.
[..]
ik ga liever gewoon dood, okai?
Dus ik zovan, mijn beanie, wat doe je?!?!?!quote:Op zondag 9 mei 2010 01:08 schreef NanKing het volgende:
Oh ja en ik ben mijn nspas kwijt, tezamen met paspoort en bankpas.
En de beanie van Chowi.
oh was dat het probleem gisteren?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh gelukkig.. die van mij kan niet tegen vocht
Ik heb er volgens mij niet eens op lopen stampen.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus ik zovan, mijn beanie, wat doe je?!?!?!
Misschien je goggie wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij niet eens op lopen stampen.
Die rubbereend?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Kotssex, nee, niet mijn dingquote:
Wheheh, Arthurquote:
Alleen als je beter bent Nanquote:
Nog even op de valreep danquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nog even op de valreep dan. Ja dan ben ik beter. En we moeten bieren want dinges is er dan ook.
Ik bedenk me net dat ik ben vergeten je te feliciteren met je verjaardag. Wat suf.quote:
Als ze maar ijs en ijskoud zijn.quote:
Bieren, bieren, bierenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:25 schreef NanKing het volgende:
Boeiend, heb 't niet gevierd. Misschien volgende week als ik zin heb.
Ja, ik word er steeds beter inquote:Op zondag 9 mei 2010 01:25 schreef yvonne het volgende:
Bieren, Dinges
, ik spreek m'n talen erg goed Nan
Ja met Fruh Kolschquote:
Lang verhaal, outfitquote:Op zondag 9 mei 2010 01:25 schreef Chowi het volgende:
Waarom niet? Was eh... dinges er niet, in die eh... outfit?.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als die dame achter mij mijn nek staat te masseren wil ik me niet rot schrikken omdat ik haar zie in de spiegeling van de monitor, daarom.
Met welke kant moet die dan "geïmplanteerd" worden?quote:
De treinen rijden niet meer, flapdrol.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
shirt, betrapt
[..]
waar was je 50 minuten geleden op het station?
ik ben met de autoho!quote:Op zondag 9 mei 2010 02:52 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
De treinen rijden niet meer, flapdrol.
Wtf, ik dacht dat je 2 uur 's middags bedoelde!quote:Op zondag 9 mei 2010 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
shirt, betrapt
[..]
waar was je 50 minuten geleden op het station?
Lees je eens in.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:53 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Naar het station? In Friesland?
Nee, 4.quote:
Alsnog wil ik mijn oogspieren niet zo veel trainen. Wat nou als mijn oogspieren getrainderd zijn dan mijn armspieren, dat zou toch droevig zijn?quote:
oh, danproberen we het over 11 uurtjes nog eens!quote:Op zondag 9 mei 2010 02:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht dat je 2 uur 's middags bedoelde!
samenvatting: we ontmoeten elkaar op het station van zwolle, maar niemand komt met de treinquote:Op zondag 9 mei 2010 02:53 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Naar het station? In Friesland?
Isgoe. Wel lekker uitgeslapen zijn hè.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, danproberen we het over 11 uurtjes nog eens!
Fokmeet!quote:Op zondag 9 mei 2010 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
samenvatting: we ontmoeten elkaar op het station van zwolle, maar niemand komt met de trein
fuckmeet!quote:
jaja, ik val niet meteen nadat ik laar bengekomen boven op je in slaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je het nog wel redden, toch.quote:
De vorige keer dat ik met 140 van Zwolle naar Fryslân ben gereden vloog mijn auto bijna in de brand. Er word door de importeur geadviseerd niet sneller dan 100 mee te rijdenquote:
Nee, we hadden een afspraak. Flauw van je hoor, dat je terugkrabbelt.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met 140 van Zwolle naar Fryslân ben gereden vloog mijn auto bijna in de brand. Er word door de importeur geadviseerd niet sneller dan 100 mee te rijden![]()
Kom hier maar! Hoef ik ook niet al mijn zwepen en zulks mee te slepen
Stiekem durf ik niet omdat ik bang bent dat je niet op komt dagenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, we hadden een afspraak. Flauw van je hoor, dat je terugkrabbelt.
Pfoe, wat denk je wel van me? Ik ben een heel lief, trouw meisje.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stiekem durf ik niet omdat ik bang bent dat je niet op komt dagen
ja, daarom juist!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, wat denk je wel van me? Ik ben een heel lief, trouw meisje.
Ik loldequote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, wat denk je wel van me? Ik ben een heel lief, trouw meisje.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |