Dat ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen zin om in mijn eentje naar de stad te fietsen.
Ga mee autojagen op marktplaatsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat ook.
En de rest gaat naar een tent waar ik 't niet zoveel aan vindt zonder je plat te zuipen. En daar heb ik dus geen zin in.
Autojagen, why?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga mee autojagen op marktplaats.. Ik zit nog wel even thuis iig
, geen zin om te regelen
Welk nummer is dat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Smijn. het volgende:
You play the victim very well
You build yourself indulgent hell
You wanted someone to understand you
Well be careful what you wish for because I do
You've got a fancy turn of phrase
You set your trap
You made your plays
You're so fond of games
You must never lose
Funny how the only one in your bed is you
Ik wil ook zoveelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil knutselen aan m'n auto, die kleine dingetjes doen.
Wat let je?quote:
Daar is 't geen auto voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel.. Ding mag wel wat strakker de bochtjes om
Achja.. Kijken hoe het met het budget volgend schooljaar gaatquote:
Precies, en anders lekker bijklussen in de zomer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja.. Kijken hoe het met het budget volgend schooljaar gaat..
Er gaan sowieso wat dingetjes gebeurenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, en anders lekker bijklussen in de zomer.
Ik wil mijn auto ook nog zeker wel een aantal jaar houden. Ik zou niet weten waarom ik hem weg zou moeten doen. Vooral ik er al het een en ander heb laten doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er gaan sowieso wat dingetjes gebeuren.. Maar ik houd deze auto sowieso een jaar, dan eens kijken hoe het budget staat en of ik kan switchen naar een Volvo
Nouja mijne is gewoon ongelooflijk cheapquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil mijn auto ook nog zeker wel een aantal jaar houden. Ik zou niet weten waarom ik hem weg zou moeten doen. Vooral ik er al het een en ander heb laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |