goedenavond dan maarquote:
Twister spelen met je dronken hoofdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
wij hebben idd leukere en betere games maar goed meestal is het resultaat veel erger_!
Neuk mij.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
ToD kan leuk zijn als je het met spannende mensen speelt
ja dat is wel even terug jaquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Twister spelen met je dronken hoofd
Maar dan krijg je een gat in je knieholte en weet niemand hoe die daar komtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd hequote:
klopt ik was er even lekker helemaal weg vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd he
Hoe is het verder met je? Long time no see enz
Stoned pim pam pet spelen is leuk!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat is geniaal
of stoned vier op een rij spelen
Dat ben jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een gat in je knieholte en weet niemand hoe die daar komt
Moet kunnen, mooiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik was er even lekker helemaal weg van![]()
alles gaat super!
en met jou? ik las iets over een hand in het gips omdat je gevochten hebt?
dat spel heb ik al zo lang niet meer gedaan ik weet niet eens meer hoe het gaatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stoned pim pam pet spelen is leuk!
Alsof jij niet zoiets zou kunne krijgenquote:
I luf joequote:
gewoon aan de diazepam gaan, blijf je lekker rustig vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen, mooi, mjah ruzie met een frusty schoonmaker. Maar ik red me wel, lekker 4 weken vakantie
letter draaien en dan zoveel mogelijk van iets opnoemen met die letter. Staat op een kaartje wat je dan moet opratelenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat spel heb ik al zo lang niet meer gedaan ik weet niet eens meer hoe het gaat
quote:
oooow ja nu weet ik het wel weerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
letter draaien en dan zoveel mogelijk van iets opnoemen met die letter. Staat op een kaartje wat je dan moet opratelen
Ik ben niet rustig te krijgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon aan de diazepam gaan, blijf je lekker rustig van
vast welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet rustig te krijgen
DW je krijgt de groetjes van het zwetser personeel
Letter draaien en diegene die het eerste wat op dat kaartje staat roept die krijgt ;t kaartje. Wie de meeste kaartjes heeft aan ;t einde wint.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat spel heb ik al zo lang niet meer gedaan ik weet niet eens meer hoe het gaat
Hahah serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet rustig te krijgen
DW je krijgt de groetjes van het zwetser personeel
vd week nog gespeeldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Letter draaien en diegene die het eerste wat op dat kaartje staat roept die krijgt ;t kaartje. Wie de meeste kaartjes heeft aan ;t einde wint.
Je krijgt dan allemaal rare dingen
Ik wil ;t ook weer doen, maar dan echt kneiterstonedquote:
wij waren ook niet nuchter dat is toch een spelregel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ;t ook weer doen, maar dan echt kneiterstoned
wat had je gerookt dan pcp?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil nooit meer stoned zijndie tijd heb ik ECHT wel gehad
De laatste keer was 5 jaar terug en ik was 3 dagen compleet van de rel
quote:
dan nog best bizar dat je er zo lang last van hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nee het was gewoon wiet
Het stonede gevoel was wel zoals gewoonlijk na een paar uur wel voorbij maar echt 3 dagen futloos moe en behoorlijk depressief leek het wel. Maarja ik had toen ook al een aantal jaar niet meer geblowd en verder wordt ik ook een dagje ouder
Wiet is ook voor negersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nee het was gewoon wiet
Het stonede gevoel was wel zoals gewoonlijk na een paar uur wel voorbij maar echt 3 dagen futloos moe en behoorlijk depressief leek het wel. Maarja ik had toen ook al een aantal jaar niet meer geblowd en verder wordt ik ook een dagje ouder
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
dan nog best bizar dat je er zo lang last van hebt
Jij zal het wetenquote:Jep waarschijnlijk mijn hele systeem overhoop gegooid. Ik leef nogOp zaterdag 8 mei 2010 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Wiet is ook voor negersHasj.
quote:
Ik mag jou wel. Wodkaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jij zal het wetenIk vind hasj ook lekkerder dan wiet.
Nu hou ik het af en toe bij een glaasje wodka/wijn
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik mag jou wel. Wodka![]()
Het effect van hasj is ook lekkerder, dan voel ik me gewoon chill, van wiet word ik depressief en wil ik dood.
Jij gaat voor het hardere werk?quote:
Ik wil dan een eeuwige slaapquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Torrio het volgende:
[..]
Juist![]()
Als ik nu weer wiet ga roken verdwijn ik gelijk in een diepe winterslaap
Sowiesoquote:
Ik ook.quote:
Nee inderdaadquote:
Ik ken ;m niet..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
wat een prachtfilm is het toch...
Ik moest net lachen om jou in een foboquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
wat een prachtfilm is het toch...
Wauw.quote:
Ik haat horrorquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest net lachen om jou in een fobo
Je had me moeten zien toen ik met Bart Nightmare on Elm street ging kijken. Hij was me steeds aan ;t afleiden, en toen keek ik weer even en toen begon een wijf te gillen en toen ging ik ook gillenquote:
Erwin, dat doet me denken toen in zwollequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had me moeten zien toen ik met Bart Nightmare on Elm street ging kijken. Hij was me steeds aan ;t afleiden, en toen keek ik weer even en toen begon een wijf te gillen en toen ging ik ook gillen
De vriendelijkheid naar een bepaalde userquote:
Marijke die ging gillen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin, dat doet me denken toen in zwolle![]()
Hier is het lekker koelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef laforest het volgende:
Het is hier fucking warm.
Zou graag de zon onder zien gaan.
Mag ik onder jouw afdak schuilen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het lekker koel
Kom maar hierheen
Ik kan nu beginnen over je lengtequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Mag ik onder jouw afdak schuilen?![]()
Meh ik moet maar weer eens tickets voor Nederland boeken
Ik ga hmm zo maar eens hmm Mallrats kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan nu beginnen over je lengte
Kom maar hoor schat
Chickflick kijken
quote:
Tegen die tijd is het cake à la fungi...quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had me moeten zien toen ik met Bart Nightmare on Elm street ging kijken. Hij was me steeds aan ;t afleiden, en toen keek ik weer even en toen begon een wijf te gillen en toen ging ik ook gillen
Die gil van Marijke... om niks...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin, dat doet me denken toen in zwolle![]()
Ok dat is een dealquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vriendelijkheid naar een bepaalde user
Hoe waren de wraps gelukt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top! ik hoor het wel als je weer naar NL komt
Volgende maand toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef Stoeprand het volgende:
door de geilheid, die door mijn lichaam woedt
van opgeblazen kanariesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef Stoeprand het volgende:
door de geilheid, die door mijn lichaam woedt
Altijd goed!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Unreal Tournament![]()
Frustraties wegschieten
Als ik een lid had..quote:
Dan was ik jouw #2 man.quote:
Shemale.quote:
quote:
wat is er?quote:
Ik heb je liever als Femalequote:
Awesome!quote:
Jij wilt sowieso geen mannen toch?quote:
http://www.hackertest.net/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Bah ik verveel me echt de tering en heb geen zin om iets te doen wat ik al zo vaak gedaan heb
Geef me iets nieuws, iemand... een puzzel of zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Bah ik verveel me echt de tering en heb geen zin om iets te doen wat ik al zo vaak gedaan heb
Geef me iets nieuws, iemand... een puzzel of zo
Vertel me allesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Sensationeel!
Er is een stel op hyves aan het ruzie maken, volgensmij gaat het uit
quote:Nee hoor.
Ik las net nog even je berichten na.
en je verteld net dat je bijna je rijbewijs hebt en dat je dan naar haar toe wilt rijden.
Ook zijn de berichten PRECIES van 10 tot 3.
Dus precies de tijden dat je aan het werk was...
OOk vertelde je dat je voor familie naar Amsterdam Amersfoort ging. En als je gehackt was weet niemand dat jij daar dichte familie hebt zitten!!!
ZO dom ben ik helaas niet Gerard.
Sorry.
Maar goed als jij lekker haar wilt hebben dan ga je toch?
als ik niet genoeg voor je ben?
Ik haat het als mensen tegne mij liegen.
En dit is niet normaal meer..
bijna 3 jaar en dan flik je mij dit.
De dag ervooor...
ALs ik dit niet geweten had, zat jij onder het mom van vrienden ergens in Harlingen lekker met haar te bekkken,.
En ik maar geloven dat jij anders was,,,
Ik dacht echt dat jij me dit nooit zou flikken.........
Maar blijkbaar wel dus.
Weet wel dat ik hier alles uitgeprint en op papier heb.
Alle bewijzen onderstreept en opgeslagen.
Een van de vele krabbels. De rest is al verwijderd maar deze bewaar ik.quote:
Ah jammerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een van de vele krabbels. De rest is al verwijderd maar deze bewaar ik.
Zij is 19 en hij is 17. Ze hebben morgen precies 3 jaar verkering. En het gaat zeg maar al 3 jaar zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah jammer
Even wat achtergrond info? 5 jaar getrouwd? Of allebei 12?
Zij is ouder.. Dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zij is 19 en hij is 17. Ze hebben morgen precies 3 jaar verkering. En het gaat zeg maar al 3 jaar zoMisschien dat het het eerste half jaar goed ging, maar echt niet langer
Drie jaar, en dan lach je erom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zij is 19 en hij is 17. Ze hebben morgen precies 3 jaar verkering. En het gaat zeg maar al 3 jaar zoMisschien dat het het eerste half jaar goed ging, maar echt niet langer
quote:Jep dat zeg je ook tegen haar.
Ik snap jou niet...
Zoek je een kk lelijk wijf op uit harlingen van 16 zonder fucking ervaring net hazetanden.
Terwijl je een ongelooflijk lekker blond wijf hebt.
...
Tsss.. Belachelijk.......
Alle bewijzen spreken tegen je.
Alles.
Mijn vertrouwen is compleet fucking verdwenen....
Hoe kan ik een man vertrouwen als die toch zn godverdomme pik achterna loopt..
Je hebt me teleurgesteld gerard.....
Heel plezier binnekort met Lisa.
Lijn 351 gaat naar de Harlingen Terminal.
Jullie zeiden tenslotte al dat het zo jammer was dat jullie zo ver van elkaar weg woonden...
valt wel mee hoor het is nog geen uur met de bus!
Dat kan ik niet makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel zelfvertrouwen
Pics?
Jezelf een 'lekker blond wijf' noemenquote:
Dat is ze dus nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezelf een 'lekker blond wijf' noemen
Foto?quote:
Feilloos als altijd!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien kwam ik precies op tijd weer binnen
IK HEB HAAR GEVONDENquote:
Verdommequote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
GODSGRUWELIJK POST EEN FOTO VAN DIE GRAFTAK!
waarom wil je een foto van mn loeder zien danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
geen vrouwmensch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje extra energie zak wel handig zijn
Alle mama's op FOK! zijn MILFsquote:
Kijk!!quote:
MSN.quote:
Ey.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
Waar? WAAR?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenks! DW ook!
Maar profiel is niet zichtbaar
En nu dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenks! DW ook!
Maar profiel is niet zichtbaar
DAAR!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar? WAAR?![]()
(jij natuurlijk, dat snap ik heus![]()
)
Jongens doe Trev ook even een linkjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus kan ik maar beter niet proberen te kijken
Daar ben ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAAR!!
In Zwolle.:Y
Mn zoon is vandaag wezen shoppen voor me
Op school hadden ze een kalender gemaakt maar Yordi niet. Hij had tegen de juf gezegd dat ie liever iets kocht waar zn moeder wat aan had
Oh, trouwens, Yordiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAAR!!
In Zwolle.:Y
Mn zoon is vandaag wezen shoppen voor me
Op school hadden ze een kalender gemaakt maar Yordi niet. Hij had tegen de juf gezegd dat ie liever iets kocht waar zn moeder wat aan had
Neequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt het ook wat uit dat ik geen hivs heb
Laat maar ik heb het al gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee
De meeste mensen op Hivs zijn toch te dom om te poepen en hebben hun fotos niet 100% afgeschermt
Thijs?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik![]()
In mijn eigen huis![]()
Naast iemand op de bank
Nee gekkie, die slaaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee gekkie, die slaapt
Jullie weer samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, zo'n beetje ongeveer wel denk ik tochquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje ongeveer wel denk ik toch
Wat fijn!!! Ben blij voor je!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh buuh!quote:
Dat idee had ik ook al maar ik dacht ik vraag het toch maar even omdat ik het beloofd hadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh buuh!![]()
Maar ik kon zo echt niet zeggen of ik dan kan, zomaar doordeweeks..
En nog een keer: dankjewel, zoooo lief dat je aan me dacht!![]()
![]()
Ja, het is nog wel kijken hoe het gaat, maar tot nu toe gaat het. En goed!quote:
Nee, maar pril en dus niet helemaal zeker nog enzo..quote:
Nou, dat is dus superlief!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al maar ik dacht ik vraag het toch maar even omdat ik het beloofd had
Stapje voor stapje gaan. En verlies jezelf niet in je huwelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is nog wel kijken hoe het gaat, maar tot nu toe gaat het. En goed!
Dat snap ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar pril en dus niet helemaal zeker nog enzo..
* suikertaartje is nog een beetje voorzichtig
suikermeneer is vandaag jarigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
29 mei v8ieren we de verjaardagen van huppelman en huppelkind.
Wie wil langskomen is welkom
Voor zo ver ik weet heb ik dan nog niksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
feliquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
suikermeneer is vandaag jarig![]()
wie wordt wanneer hoe oud daar?
Ik ben via meerdere mensen bevriend met ;rquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen idee jij hebt dr niet als vrindje? Ik kan er niets op zien
Neee, dat doe ik heul niet nog een keerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stapje voor stapje gaan. En verlies jezelf niet in je huwelijk
Gefeliciteerd ook nog!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjequote:
Dan vier ik mijn verjaardag met metal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een feestelijk nieuws allemaal hequote:
Dat gaat niet lukken, 29 mei Friese Sprintkampioenschappenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een feestelijk nieuws allemaal he
quote:
Feliquote:
Leef je uit, als je er maar doorkomtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik snap het nietMoet je dan iets met die javascript doen ofzo
Haha, dat heeft 'ie nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als hij een Fok acc had dan had ik een topic geopent
Waarom heb je dan geen topic voor Ratel geopend?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als hij een Fok acc had dan had ik een topic geopent
Dankje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wanneer is ze dan jarigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen topic voor Ratel geopend?
hij zit al op 4 a 5 fora, dus hij had zoiets van: neh.quote:
Gisteren.quote:
if (document.a.c.value == a)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Leef je uit, als je er maar doorkomt
maar idd de eerste pak em beet 7/8 levels zijn puur JS
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje!
Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat snap ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zit al op 4 a 5 fora, dus hij had zoiets van: neh.
Ja, jammer dus dan!quote:
Dat valt wel mee!quote:
19 valt ook wel mee hoor schatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat valt wel mee!
Ik word over 2,5 weken 19.
Daar zit ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jammer dus dan!
Als jij op tweakers zit dan kan het nog
Foei.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat wist ik nietals ik het wist dan had ik er zeker eentje geopent
Weet ik, ik voel me ook een broekie nuquote:
als dat al oude sok is wat is huppelman dan wel nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
18 tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat valt wel mee!
Ik word over 2,5 weken 19.
Variabele a wordt vast ergens toegewezenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
if (document.a.c.value == a)
{
document.location.href="http://www.hackertest.net/"+document.a.c.value+".htm";
}
var a="null";quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Variabele a wordt vast ergens toegewezen
Haha, ja, dan snap je zijn redenatie helemaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zit ik nietmaar heb aan fok alleen wel genoeg
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als dat al oude sok is wat is huppelman dan wel nietik zei al, die ziet er veul jongerder uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat doe ik zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ja, dan snap je zijn redenatie helemaal
Geniet ervan zolang het duurtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, ik voel me ook een broekie nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |