goedenavond dan maarquote:
Twister spelen met je dronken hoofdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
wij hebben idd leukere en betere games maar goed meestal is het resultaat veel erger_!
Neuk mij.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
ToD kan leuk zijn als je het met spannende mensen speelt
ja dat is wel even terug jaquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Twister spelen met je dronken hoofd
Maar dan krijg je een gat in je knieholte en weet niemand hoe die daar komtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd hequote:
klopt ik was er even lekker helemaal weg vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd he
Hoe is het verder met je? Long time no see enz
Stoned pim pam pet spelen is leuk!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat is geniaal
of stoned vier op een rij spelen
Dat ben jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een gat in je knieholte en weet niemand hoe die daar komt
Moet kunnen, mooiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik was er even lekker helemaal weg van![]()
alles gaat super!
en met jou? ik las iets over een hand in het gips omdat je gevochten hebt?
dat spel heb ik al zo lang niet meer gedaan ik weet niet eens meer hoe het gaatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stoned pim pam pet spelen is leuk!
Alsof jij niet zoiets zou kunne krijgenquote:
I luf joequote:
gewoon aan de diazepam gaan, blijf je lekker rustig vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen, mooi, mjah ruzie met een frusty schoonmaker. Maar ik red me wel, lekker 4 weken vakantie
letter draaien en dan zoveel mogelijk van iets opnoemen met die letter. Staat op een kaartje wat je dan moet opratelenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat spel heb ik al zo lang niet meer gedaan ik weet niet eens meer hoe het gaat
quote:
oooow ja nu weet ik het wel weerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
letter draaien en dan zoveel mogelijk van iets opnoemen met die letter. Staat op een kaartje wat je dan moet opratelen
Ik ben niet rustig te krijgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon aan de diazepam gaan, blijf je lekker rustig van
vast welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet rustig te krijgen
DW je krijgt de groetjes van het zwetser personeel
Letter draaien en diegene die het eerste wat op dat kaartje staat roept die krijgt ;t kaartje. Wie de meeste kaartjes heeft aan ;t einde wint.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat spel heb ik al zo lang niet meer gedaan ik weet niet eens meer hoe het gaat
Hahah serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet rustig te krijgen
DW je krijgt de groetjes van het zwetser personeel
vd week nog gespeeldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Letter draaien en diegene die het eerste wat op dat kaartje staat roept die krijgt ;t kaartje. Wie de meeste kaartjes heeft aan ;t einde wint.
Je krijgt dan allemaal rare dingen
Ik wil ;t ook weer doen, maar dan echt kneiterstonedquote:
wij waren ook niet nuchter dat is toch een spelregel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ;t ook weer doen, maar dan echt kneiterstoned
wat had je gerookt dan pcp?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil nooit meer stoned zijndie tijd heb ik ECHT wel gehad
De laatste keer was 5 jaar terug en ik was 3 dagen compleet van de rel
quote:
dan nog best bizar dat je er zo lang last van hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nee het was gewoon wiet
Het stonede gevoel was wel zoals gewoonlijk na een paar uur wel voorbij maar echt 3 dagen futloos moe en behoorlijk depressief leek het wel. Maarja ik had toen ook al een aantal jaar niet meer geblowd en verder wordt ik ook een dagje ouder
Wiet is ook voor negersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nee het was gewoon wiet
Het stonede gevoel was wel zoals gewoonlijk na een paar uur wel voorbij maar echt 3 dagen futloos moe en behoorlijk depressief leek het wel. Maarja ik had toen ook al een aantal jaar niet meer geblowd en verder wordt ik ook een dagje ouder
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
dan nog best bizar dat je er zo lang last van hebt
Jij zal het wetenquote:Jep waarschijnlijk mijn hele systeem overhoop gegooid. Ik leef nogOp zaterdag 8 mei 2010 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Wiet is ook voor negersHasj.
quote:
Ik mag jou wel. Wodkaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jij zal het wetenIk vind hasj ook lekkerder dan wiet.
Nu hou ik het af en toe bij een glaasje wodka/wijn
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik mag jou wel. Wodka![]()
Het effect van hasj is ook lekkerder, dan voel ik me gewoon chill, van wiet word ik depressief en wil ik dood.
Jij gaat voor het hardere werk?quote:
Ik wil dan een eeuwige slaapquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Torrio het volgende:
[..]
Juist![]()
Als ik nu weer wiet ga roken verdwijn ik gelijk in een diepe winterslaap
Sowiesoquote:
Ik ook.quote:
Nee inderdaadquote:
Ik ken ;m niet..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
wat een prachtfilm is het toch...
Ik moest net lachen om jou in een foboquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
wat een prachtfilm is het toch...
Wauw.quote:
Ik haat horrorquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest net lachen om jou in een fobo
Je had me moeten zien toen ik met Bart Nightmare on Elm street ging kijken. Hij was me steeds aan ;t afleiden, en toen keek ik weer even en toen begon een wijf te gillen en toen ging ik ook gillenquote:
Erwin, dat doet me denken toen in zwollequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had me moeten zien toen ik met Bart Nightmare on Elm street ging kijken. Hij was me steeds aan ;t afleiden, en toen keek ik weer even en toen begon een wijf te gillen en toen ging ik ook gillen
De vriendelijkheid naar een bepaalde userquote:
Marijke die ging gillen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin, dat doet me denken toen in zwolle![]()
Hier is het lekker koelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef laforest het volgende:
Het is hier fucking warm.
Zou graag de zon onder zien gaan.
Mag ik onder jouw afdak schuilen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het lekker koel
Kom maar hierheen
Ik kan nu beginnen over je lengtequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Mag ik onder jouw afdak schuilen?![]()
Meh ik moet maar weer eens tickets voor Nederland boeken
Ik ga hmm zo maar eens hmm Mallrats kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan nu beginnen over je lengte
Kom maar hoor schat
Chickflick kijken
quote:
Tegen die tijd is het cake à la fungi...quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had me moeten zien toen ik met Bart Nightmare on Elm street ging kijken. Hij was me steeds aan ;t afleiden, en toen keek ik weer even en toen begon een wijf te gillen en toen ging ik ook gillen
Die gil van Marijke... om niks...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin, dat doet me denken toen in zwolle![]()
Ok dat is een dealquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vriendelijkheid naar een bepaalde user
Hoe waren de wraps gelukt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top! ik hoor het wel als je weer naar NL komt
Volgende maand toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef Stoeprand het volgende:
door de geilheid, die door mijn lichaam woedt
van opgeblazen kanariesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef Stoeprand het volgende:
door de geilheid, die door mijn lichaam woedt
Altijd goed!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Unreal Tournament![]()
Frustraties wegschieten
Als ik een lid had..quote:
Dan was ik jouw #2 man.quote:
Shemale.quote:
quote:
wat is er?quote:
Ik heb je liever als Femalequote:
Awesome!quote:
Jij wilt sowieso geen mannen toch?quote:
http://www.hackertest.net/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Bah ik verveel me echt de tering en heb geen zin om iets te doen wat ik al zo vaak gedaan heb
Geef me iets nieuws, iemand... een puzzel of zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Bah ik verveel me echt de tering en heb geen zin om iets te doen wat ik al zo vaak gedaan heb
Geef me iets nieuws, iemand... een puzzel of zo
Vertel me allesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Sensationeel!
Er is een stel op hyves aan het ruzie maken, volgensmij gaat het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |