Gelukkig niet iedereen.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:46 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Emigreer dan ook van Fok! De meeste mensen hier zijn je spuugzat!
Allochtonen zijn veel vaker crimineel, alleen al daardoor zal er meer criminaliteit zijn in gemengde wijken dan in puur blanke wijken.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Er zijn ook homogene wijken waar het onveilig is.
Onveiligheid heeft niks te maken met diversiteit van de bewoners.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:20 schreef tennisarm het volgende:
[..]
Allochtonen zijn veel vaker crimineel, alleen al daardoor zal er meer criminaliteit zijn in gemengde wijken dan in puur blanke wijken.
Tegen deze logica valt (helaas voor jou) niks in te brengen.
Onder welk steen heb jij geleefd dat je niet eens weet dat allochtonen veel vaker crimineel zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom moet ik iets inbrengen tegen mensen die zomaar wat roepen?
Ik zie geen enkele onderbouwing van jouw beweringen. Geen cijfers waar dat uit blijkt, geen onderzoeks rapporten.
Er zijn meer autochtonen in Nederland dan Allochtonen. En sowieso zijn er maar weinig wijken die compleet blank zijn. Er zijn de afgelopen eeuwen zoveel culturen geïntegreerd dat je nergens meer kunt spreken van puur blanke wijken.
Dat het gras groen is kan ik zelf zien.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:26 schreef tennisarm het volgende:
[..]
Onder welk steen heb jij geleefd dat je niet eens weet dat allochtonen veel vaker crimineel zijn?
Als je het niet gelooft, kijk maar eens naar de 100 meest gezochte criminelen, slechts een kleine minderheid is blank, net als in de gevangenissen.
Ga je de volgende keer vragen om onderzoeksrapporten als iemand roept dat gras groen is?![]()
Ha, hadden we maar onderzoekscijfers, maar die mochten vele jaren niet bijgehouden worden, omdat het "diescriminatie" was.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom moet ik iets inbrengen tegen mensen die zomaar wat roepen?
Ik zie geen enkele onderbouwing van jouw beweringen. Geen cijfers waar dat uit blijkt, geen onderzoeks rapporten.
Er zijn meer autochtonen in Nederland dan Allochtonen. En sowieso zijn er maar weinig wijken die compleet blank zijn. Er zijn de afgelopen eeuwen zoveel culturen geïntegreerd dat je nergens meer kunt spreken van puur blanke wijken.
Omdat de zaken die in het nieuws komen over het algemeen of zwaar georganiseerde criminaliteit is, of zaken in relatie/zeden sfeer, maar goed, ik heb in een gevangenis gewerkt, en daar hoef je maar een rondje te maken, om jou idealistische beeld te ontkrachten, 85% van de nederlandse gevangenis bevolking is allochtoon.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat het gras groen is kan ik zelf zien.
Geef eens die lijst van die 100 criminelen dan. De afgelopen week zijn er diverse mensen veroordeeld met zware straffen. Dat waren allemaal Nederlandse namen.
Je bent in alle gevangenissen in Nederland geweest?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de zaken die in het nieuws komen over het algemeen of zwaar georganiseerde criminaliteit is, of zaken in relatie/zeden sfeer, maar goed, ik heb in een gevangenis gewerkt, en daar hoef je maar een rondje te maken, om jou idealistische beeld te ontkrachten, 85% van de nederlandse gevangenis bevolking is allochtoon.
wat zit je nou weer te lullen man.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ha, hadden we maar onderzoekscijfers, maar die mochten vele jaren niet bijgehouden worden, omdat het "diescriminatie" was.
Voor me werk ben ik inderdaad in een substantieel aantal gevangenissen geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je bent in alle gevangenissen in Nederland geweest?
Zoals je ziet pas de laatste 10 jaar, daarvoor werd het simpelweg niet geregistreerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat zit je nou weer te lullen man.
cijfers zijn gewoon openbaar.
hier: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/default.aspx?DM=SLNL&PA=71150ned&D1=0-4&D2=0-2&D3=4&D4=0&D5=a&HDR=G1,G3&STB=T,G4,G2&VW=T
en nu weer even minder huilen graag.
Als wat? Traliepoetser?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor me werk ben ik inderdaad in een substantieel aantal gevangenissen geweest.
www.depolitiezoekt.nlquote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef VancouverFan het volgende:
Geef eens die lijst van die 100 criminelen dan.
je verzoek is ingewilligd, waarom zeur je nog dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals je ziet pas de laatste 10 jaar, daarvoor werd het simpelweg niet geregistreerd.
Ik heb ook in een gevangenis gewerkt, daar waren de verhoudingen toch anders. Allochtonen zijn procentueel gezien wel crimineler, maar is dat een zinvolle constatering? De uitspraak op zich geeft geen handvaten voor een oplossing, alleen handvaten voor populistische demagogie.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de zaken die in het nieuws komen over het algemeen of zwaar georganiseerde criminaliteit is, of zaken in relatie/zeden sfeer, maar goed, ik heb in een gevangenis gewerkt, en daar hoef je maar een rondje te maken, om jou idealistische beeld te ontkrachten, 85% van de nederlandse gevangenis bevolking is allochtoon.
Wat een gezeur:quote:Op zondag 9 mei 2010 20:45 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Ik heb ook in een gevangenis gewerkt, daar waren de verhoudingen toch anders. Allochtonen zijn procentueel gezien wel crimineler, maar is dat een zinvolle constatering? De uitspraak op zich geeft geen handvaten voor een oplossing, alleen handvaten voor populistische demagogie.
Wat is dan de toegevoegde waarde van het etiket allochtoon? Hoe helpt dat bij het vinden van oplossingen? Je kunt namelijk allochtonen niet op 1 hoop gooien en dan een oplossing zoeken. Het zijn van een allochtoon heeft geen invloed crimineel gedrag, het hang iets sterker samen dan bij autochtonen. Dus wat is er dan zinvol aan?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat een gezeur:
Ja, het is welzeker een zinvolle constatering, waarom zou het dat niet kunnen zijn?
Ik wuif het alleen weg als mensen roepen dat ze allemaal uitgezet moeten worden of dat er stadscommando's moeten komen die overvallers in de knieschijven schieten.quote:Als er overigens een oplossing wordt aangedragen wordt die weer even vrolijk weggewuifd alszijnde "geen oplossing".
En zo kun je natuurlijk wel aan de gang blijven, door net te doen alsof er geen oplossingen zijn.
bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 mei 2010 21:21 schreef Mr.K het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van het etiket allochtoon? Hoe helpt dat bij het vinden van oplossingen? Je kunt namelijk allochtonen niet op 1 hoop gooien en dan een oplossing zoeken. Het zijn van een allochtoon heeft geen invloed crimineel gedrag, het hang iets sterker samen dan bij autochtonen. Dus wat is er dan zinvol aan?
Voor rechercheurs idd handig, maar is dit een oplossing voor criminaliteit onder allochtonen?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:28 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
http://www.trouw.nl/nieuw(...)oor_Marokkanen_.html
Die postte ik ook al, VancouverFan is volgens mij nog bezig om bij te komen van de schrik.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:16 schreef Johan_Haas_ het volgende:
265 miljoen voor "straatcoaches", het moet niet veel gekker worden....
Met de harde hand eroverheen a.u.b., vreemdelingen zonder verblijfsvergunning per direct uitzetten. Criminelen met dubbel paspoort bij het tweede geweldsmisdrijf paspoort innemen. En voor de rest meer en strenger straffen.
Het is schokkend om te zien hoe bijna alle meest gezochte criminelen buitenlanders zijn :S
http://www.depolitiezoekt.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |