quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wolvendagen beweert hierbij dat ze vanaf heden, 8 mei 2010; 19:35, geen insinuerende al dan niet verleidende toespelingen zal maken op het in lichamelijk contact treden met de persoon J.L. E., op FOK!-forum ook wel bekend als 'reetveter'. Mocht zij deze belofte breken, dan zullen full-frontal naaktafbeeldingen van haarzelf verzonden moeten worden naar de PM-inbox van allen die ooit gepost hebben in de KLB SC op het FOK!-forum.
Ik verzend geen naaktfoto's en het is J.L. E.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wolvendagen beweert hierbij dat ze vanaf heden, 8 mei 2010; 19:35, geen insinuerende al dan niet verleidende toespelingen zal maken op het in lichamelijk contact treden met de persoon J.E., op FOK!-forum ook wel bekend als 'reetveter'. Mocht zij deze belofte breken, dan zullen full-frontal naaktafbeeldingen van haarzelf verzonden moeten worden naar de PM-inbox van Skylark. op het FOK!-forum.
Je snapt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je de sc'ers er een plezier mee doet.
En mezelf.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je de sc'ers er een plezier mee doet.
Jij bent een mankement.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn mankementen.
Alsof jij inspraak hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik verzend geen naaktfoto's en het is J.L. E.
Gaan is gewoon zoenen. Ik heb nog nooit iemand in mn vriendengroep kussen of zoenen horen zeggen, en ik zeg het zelf ook nooitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan is zo vaag. Dat zegt niets over hoe ver je bent gegaan.

Toch wel. En anders kras ik je dibs van de kaart.quote:
Je had eigenlijk op 1 April moeten zeggen dat het uit was gegaan met je vriendin.quote:
Ja, okay, in die context zeg ik het ook altijd zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaan is gewoon zoenen. Ik heb nog nooit iemand in mn vriendengroep kussen of zoenen horen zeggen, en ik zeg het zelf ook nooit![]()
Ey je bent met die sma gegaan toch? [ afbeelding ]
Ey je hebt die sma gekust toch?![]()
![]()
Bedankt. Meteen een wijze les mee, het is zeuven en niet zeven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ik ook, bij deze is Lakitu voortaan mijn mijn corretewoordgebruikhandboek
Hier vraag je gewoon of iemand brommers is wezen kiek'n.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaan is gewoon zoenen. Ik heb nog nooit iemand in mn vriendengroep kussen of zoenen horen zeggen, en ik zeg het zelf ook nooit![]()
Ey je bent met die sma gegaan toch? [ afbeelding ]
Ey je hebt die sma gekust toch?![]()
![]()
Ik merk het, iedereen weet mijn initialen nuquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je had eigenlijk op 1 April moeten zeggen dat het uit was gegaan met je vriendin.
Als je dan tof gaat doen met woorden, gebruik ze dan in de juiste context. Lamlul.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kalm aan man.
Ik zei man, hoe sporadisch.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bedankt. Meteen een wijze les mee, het is zeuven en niet zeven.
Ja, en?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik merk het, iedereen weet mijn initialen nu
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |