Wat een ongein dat je de eerste dagen geen bananen moet eten en dan ineens de hele dag welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das 1 was echt wel moeilijk.Neuh. Ik ben tot nu toe nog maar 1 kg afgevallen. Oh en ik heb (door die dag met al die bananen) 2 dagen niet mijn grote boodschap kunnen doen.
!!!!
Ja too much info i know.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das 1 was echt wel moeilijk.Neuh. Ik ben tot nu toe nog maar 1 kg afgevallen. Oh en ik heb (door die dag met al die bananen) 2 dagen niet mijn grote boodschap kunnen doen.
!!!!
Ja too much info i know.
Ik wist wel dat er íemand zou zijn die deze informatie zou waarderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hulde voor het prijsgeven van deze informatie.
Ffs, da's toch troep pur sang.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500-4400-gram
[..]
Bananen verstoppen juist. En vooral als je er 8 op 1 dag eet dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!
![]()
Bananen zijn daar toch juist goed voor? Of was dat tegen diarree? Maar jij zit zeker dagelijks.
Je bent één grote troll.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ben het niet, anders was ik wel anders gaan trollen
Volgens mij kom je dan toch alleen maar sneller aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat komt misschien, omdat je je metabolisme vernietigd hebt met je ongezonde leefstijl.
Omdat in bananen veel calorieën zitten. En de eerste paar dagen moet je juist weinig calorieën binnenkrijgen, en op dag 4 heb je dat nodig schijnt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een ongein dat je de eerste dagen geen bananen moet eten en dan ineens de hele dag wel
En wtf
Met ongezond bedoelt ze misschien die 3000 kcal op een dag?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij kom je dan toch alleen maar sneller aan?![]()
En qua ongezond bedoel je slaaptijden hoop ik want ik hang echt niet dagelijks aan de vetpan ofzo.
Klinkt nog steeds vaag maar oké, als het werktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat in bananen veel calorieën zitten. En de eerste paar dagen moet je juist weinig calorieën binnenkrijgen, en op dag 4 heb je dat nodig schijnt.
quote:
Het werkt dus niet echt, dat is het probleem. En die koolsoep komt je na de 2e dag ook je neus uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds vaag maar oké, als het werkt
[..]
Aha.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bananen verstoppen juist. En vooral als je er 8 op 1 dag eet dus.
Ja duh. Jij gaat maar 2x per week wil je zeggen?
Bp dat vet slaat zich op en dat komt later ineens in een keer opzettenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij kom je dan toch alleen maar sneller aan?![]()
En qua ongezond bedoel je slaaptijden hoop ik want ik hang echt niet dagelijks aan de vetpan ofzo.
Dat ja, want met je kantoorbaantje verbrand je dat never nooit niet Bp.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Met ongezond bedoelt ze misschien die 3000 kcal op een dag?
Dan zou ik juist alleen maar aan moeten komen, voor iemand met ondergewicht lijkt me dat niet ongezond.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Met ongezond bedoelt ze misschien die 3000 kcal op een dag?
Hier stond eerst iets anders. In het nederlandsquote:
Boh, WD incoming.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Sinds m'n vriendin een blackberry heeft kan ik er echt nauwelijks bereiken.Nu ook weer, gaat ie 1 keer over en hij springt gelijk op voicemail.
Mmm. Ja ik weet niet. Je hebt ook mensen die 2x per dag gaan. Zal wel goed zijn allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha.![]()
Nee, 3 a 4 ofzo.Best verbazend als ik na ga wat ik allemaal in m'n kop stamp, dat moet toch ergens heen zou je denken.
![]()
![]()
Ja dat snap ik. Maar ook hiervoor at ik nog meer omdat je inderdaad dan meer beweegt. Was dagelijks in de stad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ja, want met je kantoorbaantje verbrand je dat never nooit niet Bp.
Misschien houd je hiermee juist je (te) snelle verbranding in stand.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zou ik juist alleen maar aan moeten komen, voor iemand met ondergewicht lijkt me dat niet ongezond.
Naja is nog steeds ongezond waarschijnlijk. Want 3000 calorieën haal je echt niet als je alleen maar gezond eet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zou ik juist alleen maar aan moeten komen, voor iemand met ondergewicht lijkt me dat niet ongezond.
True, maar qua dat heb ik mijn eigen seizoenen hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm. Ja ik weet niet. Je hebt ook mensen die 2x per dag gaan. Zal wel goed zijn allemaal.
Oke laten we het wat dat onderwerp betreft hierbij houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True, maar qua dat heb ik mijn eigen seizoenen hoor.
Ik niet.quote:
Dat jij dat überhaupt bijhoud zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True, maar qua dat heb ik mijn eigen seizoenen hoor.
Het is inderdaad echt niet zo dat ik de hele dag broodjes gezond wegwerk ofzo. Maar ik eet wel meer gezond dan ongezond, met name omdat ik dat lekkerder vindt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja is nog steeds ongezond waarschijnlijk. Want 3000 calorieën haal je echt niet als je alleen maar gezond eet.
Dat stond hier net nietquote:
Weetje, dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke laten we het wat dat onderwerp betreft hierbij houden.
Ik zou echt nooit gezond lekkerder vinden dan ongezondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt niet zo dat ik de hele dag broodjes gezond wegwerk ofzo. Maar ik eet wel meer gezond dan ongezond, met name omdat ik dat lekkerder vindt.
Jij hebt toch geen Apple? Ik zie jouw afbeeldingen ook niet btw. Alleen als ik ze quote zoals nu.quote:
Momenteel zit ik om op mijn windows PC ja maar we hebben hier ook een macbook staanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen Apple? Ik zie jouw afbeeldingen ook niet btw. Alleen als ik ze quote zoals nu.
Broodjes gezond zijn dan ook helemaal niet zo gezond als de naam doet vermoeden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt niet zo dat ik de hele dag broodjes gezond wegwerk ofzo. Maar ik eet wel meer gezond dan ongezond, met name omdat ik dat lekkerder vindt.
Dat houd ik niet bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Dat jij dat überhaupt bijhoud zeg![]()
Broodjes gezond zijn niet eens zo gezond.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Broodjes gezond zijn niet eens zo gezond.
Nee dat snap ik, maar ik heb geen zin om uit te werken hoe gezond / ongezond ik eet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Broodjes gezond zijn dan ook helemaal niet zo gezond als de naam doet vermoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |