Zover ik weet is ze gewoon een vrouw. Maar nu begin ik toch wel bang te wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch ook een man?Naar alle waarschijnlijkheid en kijk naar die manier van posten. Dat is een typische wannebevrouwpostmanier.
Tof, ik heb vandaag ontbeten met een Turkse pizza.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga volgende week pannenkoeken eten trouwens. Nu al zin in.
Krijsende kinderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Winkelcentra zijn chill. Stel je voor dat je steeds naar elke winkel apart moest.
Bah, pannekoeken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga volgende week pannenkoeken eten trouwens. Nu al zin in.
Borrel bij een vriend die 18 is geworden en daarna misschien uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Ik met een rundertartaartje. Jaja, nog steeds dat gare dieet. Nog 1 dag en ik ben klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tof, ik heb vandaag ontbeten met een Turkse pizza.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zover ik weet is ze gewoon een vrouw. Maar nu begin ik toch wel bang te worden![]()
![]()

Nee, jij?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Jij weet niet op wat voor voedsel ik al de hele week leef.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bah, pannekoeken.
Wat een vooruitzicht trouwens.![]()
Wut, hoezo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik met een rundertartaartje. Jaja, nog steeds dat gare dieet. Nog 1 dag en ik ben klaar.
Vertel me ALLES!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij weet niet op wat voor voedsel ik al de hele week leef.
Dat kan toch gewoon een vrouw zijn?quote:
Maar het kan ook nog steeds een man zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon een vrouw zijn?
Maar die tweede foto is wel scary en ze maakt ook steeds een foto waarbij haar/zijn adamsappel niet te zien is
En heeft het geholpen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik met een rundertartaartje. Jaja, nog steeds dat gare dieet. Nog 1 dag en ik ben klaar.
Ik ben dus bezig met koolsoepdieet, wat 1 week duurt. Kijk maar eens wat ik die 7 dagen mag eten.quote:
Ja grappige kloon hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef SethRogen het volgende:
[..]
Hey mate,
Since when do you speak dutch?
Nou er stond dat je na 3 dagen al 2,5-3 kg afgevallen moest zijn, maar toen was ik er pas 0,8 afgevallen. Maar volgens mij is dat alleen zo bij heule dikke mensen die normaal ook altijd 10 frikandellen eten ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En heeft het geholpen?
Ik lag in bed (12:55) en had totaal geen zin om op te staan, belt mijn moeder ineens op mijn mobiel: 'Ja als je over 5 minuten op bent, dan heb ik een turkse pizza voor je '
Best lekker die dingen, maar 's ochtends smaakt het toch een stuk minder
Je moet voor de grap eens een frikandel, patat en kroket etc eens in je klep drammen als je net 40 seconden wakker bent.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En heeft het geholpen?
Ik lag in bed (12:55) en had totaal geen zin om op te staan, belt mijn moeder ineens op mijn mobiel: 'Ja als je over 5 minuten op bent, dan heb ik een turkse pizza voor je '
Best lekker die dingen, maar 's ochtends smaakt het toch een stuk minder
0,8 afgevallen? Ik heb altijd een marge van 3 kilo waar ik binnen schommel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou er stond dat je na 3 dagen al 2,5-3 kg afgevallen moest zijn, maar toen was ik er pas 0,8 afgevallen. Maar volgens mij is dat alleen zo bij heule dikke mensen die normaal ook altijd 10 frikandellen eten ofzo.
Oh heerlijk.
Hoe heb jij dag 1 overleefd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met koolsoepdieet, wat 1 week duurt. Kijk maar eens wat ik die 7 dagen mag eten.
http://www.dietenlijst.nl/dieten/koolsoepdieet/
Gadver, dat zou ik echt nooit volhoudenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met koolsoepdieet, wat 1 week duurt. Kijk maar eens wat ik die 7 dagen mag eten.
http://www.dietenlijst.nl/dieten/koolsoepdieet/
quote:Eet zoveel soep, fruit en groenten als u wilt. GEEN aardappel! Als u dit hebt gevolgd gedurende 3 dagen, zonder vals te spelen, hebt u reeds 2,5 tot 3 kg verloren.
Dat zegt mijn pa ook altijd. "OH VAN DIT KUN JE ZOVEEL ETEN ALS JE WILT".quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gadver, dat zou ik echt nooit volhouden
[..]!!!!
0,8 in de drie dagen dat ik dit doe he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
0,8 afgevallen? Ik heb altijd een marge van 3 kilo waar ik binnen schommel.Ik denk dat het dan gewoon vocht is hoor.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gadver, dat zou ik echt nooit volhouden
[..]!!!!
Ah das wel jammer dan, maar 0,8 is volgens mij toch ook wel flink wat in 3 dagen tijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou er stond dat je na 3 dagen al 2,5-3 kg afgevallen moest zijn, maar toen was ik er pas 0,8 afgevallen. Maar volgens mij is dat alleen zo bij heule dikke mensen die normaal ook altijd 10 frikandellen eten ofzo.
Oh heerlijk.
Dat probleem heb ik dus ook, ik ga dit weekend weight gainers bestellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij vreet ik echt per dag minstens 3000 calorieën. Ik zit dus ruim boven wat je nodig hebt en nog kom ik niet aan.
In een week?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
0,8 in de drie dagen dat ik dit doe he.Ik ben al 4 kilo kwijt.
Dat kan met selderij. Het verbranden er van kost meer energie dan de energie die je er van krijgt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zegt mijn pa ook altijd. "OH VAN DIT KUN JE ZOVEEL ETEN ALS JE WILT".
En wat is dat dan voor een vergif.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, ik ga dit weekend weight gainers bestellen.
Dirty old bastard, have you already fucked Miley?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JA LEUK HOOR DUS ZEG NU MAAR DAT JIJ HET BENT ANDERS ONTHUL IK JE NAAM.
Ach, rotzooi. Afvallen doe je gewoon door wat te minderen. Gelul altijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan met selderij. Het verbranden er van kost meer energie dan de energie die je er van krijgt.
Ja dag 1 was echt wel moeilijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe heb jij dag 1 overleefd?![]()
Ben je nu ook 5kg afgevallen?
Ik ben het niet, en ik heb ook nog niks in de wandelgangen/bij de koffieautomaat gehoord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JA LEUK HOOR DUS ZEG NU MAAR DAT JIJ HET BENT ANDERS ONTHUL IK JE NAAM.
Ja dat komt misschien, omdat je je metabolisme vernietigd hebt met je ongezonde leefstijl.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij vreet ik echt per dag minstens 3000 calorieën. Ik zit dus ruim boven wat je nodig hebt en nog kom ik niet aan.
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500-4400-gramquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En wat is dat dan voor een vergif.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef SethRogen het volgende:
[..]
Dirty old bastard, have you already fucked Miley?
Leuk KC.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef SethRogen het volgende:
[..]
Dirty old bastard, have you already fucked Miley?
En dan naar de sportschool?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, ik ga dit weekend weight gainers bestellen.
Hulde voor het prijsgeven van deze informatie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das 1 was echt wel moeilijk.Neuh. Ik ben tot nu toe nog maar 1 kg afgevallen. Oh en ik heb (door die dag met al die bananen) 2 dagen niet mijn grote boodschap kunnen doen.
!!!!
Ja too much info i know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |