Niiiiiiceeeeeeeeeeee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat heeft daar niet mee te maken. Zelfs met ondergewicht blijft die in verhouding groot.
Heel raar dat je het niet ziet dan. Zal wel iets met je provider te maken hebben.quote:
Jij doerak!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom gaan we trouwens niet tinychatten?
Die stonden niet in de libelle manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat las ik vroeger vanwege de seksverhalen.
Break out ja. Maar dat schenen gewoon oostblokmodellen te zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hitkrant / BreakOut.
Welke was het ook alweer.
Haha dan heb je een betere pc dan WF, en die loopt er altijd mee te patsen dat hij WoW op full hd kan spelen.quote:
De centerfold van de Breakout, met die poolse jongerenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las altijd Any Body in viva, daar stonden dan naakte mensen in.
Echt wel, allemaal van die relatieproblemen en dan beschreven ze wat er mis ging tijdens de seks. Ik weet het nog goed dat mijn ma die bladen in dozen in de kast stopte altijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die stonden niet in de libelle manWel in zo'n ander blad maar zeker niet de libelle.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heel raar dat je het niet ziet dan. Zal wel iets met je provider te maken hebben.
De gemiddelde helpdeskmedewerker kan nog maar net inloggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik als ICTer weet niet eens wat er in mijn PC zit. 'Bout that!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De centerfold van de Breakout, met die poolse jongeren!
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Break out ja. Maar dat schenen gewoon oostblokmodellen te zijn.
S-man zei gister nog dat ik maar Trywarcraft moet proberen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Haha dan heb je een betere pc dan WF, en die loopt er altijd mee te patsen dat hij WoW op full hd kan spelen.
En ik heb 'm al bijna 2,5 jaar he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Haha dan heb je een betere pc dan WF, en die loopt er altijd mee te patsen dat hij WoW op full hd kan spelen.
Smoeder.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
S-man zei gister nog dat ik maar Trywarcraft moet proberen.
Altijd bij vrienden een berg van die bladen doorlezen, en nooit was het boeiend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Break out ja. Maar dat schenen gewoon oostblokmodellen te zijn.
Als je niet eens weet wat er in je PC zit, dan ben je sowieso geen ICT'er.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik als ICTer weet niet eens wat er in mijn PC zit. 'Bout that!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
Boeiend, gamen doe je tegenwoordig op je PS3 of iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |