Ik las altijd Any Body in viva, daar stonden dan naakte mensen in.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat las ik vroeger vanwege de seksverhalen.
Bedoel je niet de viva oid?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij leest het nog steeds op je verkapte ereader.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben daar persoonlijk een beetje huiverig voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neem gewoon:
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500-4400-gram
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las altijd Any Body in viva, daar stonden dan naakte mensen in.
Nee, de Libelle had ook wel erotische getinte dingen soms.quote:
Mijn enige ereader is mijn telefoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jij leest het nog steeds op je verkapte ereader.
Nee ik zit achter m'n bazen zelfbouw pc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, je zit nu echt met een stijve pik achter je Dell hé.
Nah niets mis met Dell. Ik heb deze ook alweer ruim 2 jaar en nog steeds super snel en goed ding.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dell!
Een vriend van mij heeft geprobeerd al die componenten 1 voor 1 te upgraden,wat een kankerpc heeft hij nu zeg!
Altijd alleen maar lelijke, tenminste die 5 keer dat ik een viva heb gelezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En je Ipad dan huw huw huwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn enige ereader is mijn telefoon.
Bohohoo, met je E8400 en 8600GT.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee ik zit achter m'n bazen zelfbouw pc.
Hitkrant / BreakOut.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De Fancy.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hitkrant / BreakOut.
Welke was het ook alweer.
Break-out.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hitkrant / BreakOut.
Welke was het ook alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |