Nog even die randjes en glitches selecteren en contentawaren, klaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:37 schreef joers1 het volgende:
CS5 en Content Aware Fill? Dat kan beter...nog ff doorspelenIs al een goed begin...
* dscx mee eensch is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog even die randjes en glitches selecteren en contentawaren, klaar
Maar eerlijk gezegd vind ik dat gebouw de foto juist zo interessant maken
ik zie er geen HDR inquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef dscx het volgende:
Oh, en:
Was zaterdag in een hotel in Den Haag, eindelijk eens een avond-HDR kunnen schieten met wat kleur erin...
[ afbeelding ]
Heb trouwens ook nog een panorama in HDR, maar dat post zo rot, de JPG is 70MB geworden...
quote:
Dat vind ik niet echt een criterium. Mijns inziens zie je van de beste HDR's namelijk ook niet dat het HDR is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
Dat was mijn interpretatie ook al...is gewoon een avondopname lijkt me;)
Ik ben niet echt van het 'over the top' / cartoonish HDR schieten... Mij gaat 't echt om het vergroten van het kleurbereik...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik niet echt een criterium. Mijns inziens zie je van de beste HDR's namelijk ook niet dat het HDR is.
Mee eens, het hoeft ook niet cartoonish/over the top eruit te zien. Maar HDR staat toch voor High Dynamic Range, dus dat we "meer" te zien krijgen dan in een normale foto? De donkerste tinten en overbelichte plekken zouden na een HDR bewerking beter zichtbaar moeten zijn. Met een perfecte HDR foto wil je natuurlijk het zo laten uitzien alsof de belichting ter plekke uitstekend was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik niet echt een criterium. Mijns inziens zie je van de beste HDR's namelijk ook niet dat het HDR is.
Hij's misschien inderdaad wel wat te bescheiden...quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Mee eens, het hoeft ook niet cartoonish/over the top eruit te zien. Maar HDR staat toch voor High Dynamic Range, dus dat we "meer" te zien krijgen dan in een normale foto? De donkerste tinten en overbelichte plekken zouden na een HDR bewerking beter zichtbaar moeten zijn. Met een perfecte HDR foto wil je natuurlijk het zo laten uitzien alsof de belichting ter plekke uitstekend was.
Deze foto vind ik dan ook te subtiel bewerkt, de voordelen van een HDR bewerking zijn er niet in terug te zien. Maar ik ben wel heel benieuwd naar het origineel nu.
perfect, gewoon zo houden!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef dscx het volgende:
't Origineel:
[ afbeelding ]
(I kill me...)
Gaarne resizen, max grootte is 1024pixels.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:53 schreef IM_Barney het volgende:
Ik ben afgelopen weekend naar een mooi hotel in Mechelen (België) geweest. Dit hotel was voorheen een kerk inclusief glas-in-lood ramen, kruisgewelven enz. Je hoeft dus niet eens het hotel uit om dit soort foto's te kunnen maken!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |