IK KLAP ZE VOOR HUN HOOFD!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof me, je gaat klappenHet gaat echt neit altijd vlug hoor:P
Weet ik.quote:
Stemming waarvoor? Waldrock gaat niet door dit jaar tochquote:
Ronde van Friesland!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Stemming waarvoor? Waldrock gaat niet door dit jaar toch
Welkom!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef justmattie het volgende:
Hey wat leuk, een topic over Leeuwarden!!
Daar woon ik ook
Kutnewbiequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef justmattie het volgende:
Hey wat leuk, een topic over Leeuwarden!!
Daar woon ik ook
Om 15.15 worden ze in Leeuwarden verwacht, dan doen ze nog 3 rondjes om het centrum.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef justmattie het volgende:
Hoe laat is de finish ongeveer Ensaf?
Ik ben er rond 3 uur, parkeren onder de Oldehove zal wel niet mogelijk zijn, dus maar even op het fietske. Het is nu droog hoop dat het zo blijftquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Om 15.15 worden ze in Leeuwarden verwacht, dan doen ze nog 3 rondjes om het centrum.
Finish rond 15.30 onder de Oldehove.
Klotelui dat ze zijn. Stond 40 minuten te wachten voor een bus die elke 8 minuten hoort te rijdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Om 15.15 worden ze in Leeuwarden verwacht, dan doen ze nog 3 rondjes om het centrum.
Finish rond 15.30 onder de Oldehove.
Ga dan fietsen man, je woont toch in de stadquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klotelui dat ze zijn. Stond 40 minuten te wachten voor een bus die elke 8 minuten hoort te rijden
De stad is een verkeerschaos en bij NHL hogeschool klimmen ze al op de bus
Wielrenners leggen stad plat
Hebben we elkaar vast wel gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben er rond 3 uur, parkeren onder de Oldehove zal wel niet mogelijk zijn, dus maar even op het fietske. Het is nu droog hoop dat het zo blijft
Ik stond ook aan de Oldehovekant, op de trap voor de finish. Recht tegenover die wagen met commentators dusquote:
Zo'n 15 meter links van mij dus!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik stond ook aan de Oldehovekant, op de trap voor de finish. Recht tegenover die wagen met commentators dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |