HE NIET KIJKEN HOOR MAAR ER STAAT EEN TREIN ONDER JE NAAM!quote:
Vandaag 4-0 winst op GAE, 13 en 16 mei de finale danquote:Op zondag 9 mei 2010 12:13 schreef Ensaf het volgende:
Maar hoe liekt het, gaat Cambuur nog promoveren?
En niet zo maar een trein.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:14 schreef Ensaf het volgende:
HE NIET KIJKEN HOOR MAAR ER STAAT EEN TREIN ONDER JE NAAM!
Koplopersquote:Op zondag 9 mei 2010 12:24 schreef Socios het volgende:
[..]
En niet zo maar een trein.De Koploper, hét kenmerkende intercitymaterieel van Nederland dat ook naar Leeuwarden rijdt.
Inderdaad. Klote lightrailmaterieel. Gelukkig bestaat Arriva niet meer na de overname ervan.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Ensaf het volgende:
Koplopers
Stuk beter dan dat Arrivaspul dat nu onze stations ontsiert.
Wat speel je?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
Nog maar even pokeren dan
Gewone hold 'm op PokerStarsquote:
Ik speel altijd 200/400. Dat tikt lekker aanquote:
Valt me trouwens op dat wij qua NS altijd een stuk mooier materiaal hebben dan in de randstad.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Klote lightrailmaterieel. Gelukkig bestaat Arriva niet meer na de overname ervan.
Deutsche Bahn![]()
[ afbeelding ]
Klote Arriva treinenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Koplopers![]()
Stuk beter dan dat Arrivaspul dat nu onze stations ontsiert.
quote:
Je klikte.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Rietsie bie rietsie baaa rietsie boem!
Is goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:28 schreef Ensaf het volgende:
EN NU NAAR HET CAMBUURPLEIN OM TE RELLEN MENSE!
Was wat provocatie bij de rotonde, verder rustig gebleven. Ik hoorde dat als er geen ongeregeldheden zich zouden voordoen, mensen met een stadionverbod er volgend seizoen weer in mogen.quote:
DKV supporters?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Toeterende autos door de straat, cambuur gepromoveerd?
Daarom DKV bezoekers. Blij dat Cambuur niet is gepromoveerd.quote:
Hell no.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
werk, vrij, werk vrij vrij weekend week vrij
Daten?
Ik heb morgen 3 uurtes les.quote:
quote:
Signature: -HOP-quote:
Medelijden.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
Ik zag dus zo straks een witte auto rijden, die mij heel bekend voorkwam uit het stratenmakers-ferrari topic
Ik ben er vlak bij langs geredenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
Ik zag dus zo straks een witte auto rijden, die mij heel bekend voorkwam uit het stratenmakers-ferrari topic
Ik was op het werk, of jij moet ook langs mn werk gereden zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er vlak bij langs geredenmij ook gezien?
uiteraardquote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was op het werk, of jij moet ook langs mn werk gereden zijn
Dan heb ik je niet gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraardik ben die auto die middendoor gaat op de rotonde daar!
Kunnen de mensen dat tegenwoordig niet meer waarderen danquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Je, terwijl ik middendoor over de rotonde ga nog meer de aandacht op me vestigen, dank je de koekoek!![]()
Die heb ik wel eens ingehaald toen ik nog een auto had van m'n werk destijdsquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
Dan zit je ook niet lekker in je eigen auto, als je bij een ander dingen ziet wapperen wat eigenlijk niet hoort te wapperenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:10 schreef neen het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens ingehaald toen ik nog een auto had van m'n werk destijds
Dat witte ding (bumper?) aan de voorkant zag je zo zwabberen door de wind
Als ik erin zat zou ik toeteren.quote:
Yeahquote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen toeter in mijn auto
Mooi zoquote:Op maandag 10 mei 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
YeahDie zal ik goed gebruiken over 2 weken!
Waarom handjes geven?quote:
Dat willen de kindjes langs de route graag!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom handjes geven?
Ik moet niet al te laat thuiskomen dan he.Chantal komt nog langs
Alsof jij niet doorrijdt met je Nivaquote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat willen de kindjes langs de route graag!
En komt goed, is halverwege de middag weer afgelopen
bed, om 5 uur gaat de wekker weer![]()
tijens het rijdenhandjes geven!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jij niet doorrijdt met je Niva
Lekker slapen, ik zal ook m;n bed maar opzoeken
Doe me denken aan de Giro foto's die ik vandaag gemaakt heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tijens het rijdenhandjes geven!![]()
kijk maar, gaat zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanuit de niva? Ik toeter welquote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tijens het rijdenhandjes geven!![]()
kijk maar, gaat zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef justmattie het volgende:
Woensdag kun je weer foto´s maken van de Batavus Pro Race
Klopt, daar slapen zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef justmattie het volgende:
ENSAF ik zie vanaf mn werk dat er allemaal auto's met rekken erop voor die racefietsen bij het WTC hotel staan, dus ik denk dat die renners daar slapen. Misschien kun je morgen handtekeningen scoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |