Hell no.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
werk, vrij, werk vrij vrij weekend week vrij
Daten?
Ik heb morgen 3 uurtes les.quote:
quote:
Signature: -HOP-quote:
Medelijden.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
Ik zag dus zo straks een witte auto rijden, die mij heel bekend voorkwam uit het stratenmakers-ferrari topic
Ik ben er vlak bij langs geredenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
Ik zag dus zo straks een witte auto rijden, die mij heel bekend voorkwam uit het stratenmakers-ferrari topic
Ik was op het werk, of jij moet ook langs mn werk gereden zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er vlak bij langs geredenmij ook gezien?
uiteraardquote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was op het werk, of jij moet ook langs mn werk gereden zijn
Dan heb ik je niet gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraardik ben die auto die middendoor gaat op de rotonde daar!
Kunnen de mensen dat tegenwoordig niet meer waarderen danquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Je, terwijl ik middendoor over de rotonde ga nog meer de aandacht op me vestigen, dank je de koekoek!![]()
Die heb ik wel eens ingehaald toen ik nog een auto had van m'n werk destijdsquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |