Dan hadden die commentatoren die microfoon ook maar niet alleen moeten laten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was jij die jongen met de spatel die de hele tijd Rinusliedjes aan het zingen was?
Stond je ook op die trap of voor bij de hekkenquote:
Bij de hekken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Stond je ook op die trap of voor bij de hekken?
Die twee ja, stonden schuin achter me.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef justmattie het volgende:
Dat was geen 15 meter van mij afJe stond vlak naast die politie op de fiets waarschijnlijk
Neequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben julie die blauwe lada met bullbar ook gezien?
En mij ook niet dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef TwisterNederland het volgende:
jullie hebben mij niet gezien, gelukkig maar
Staat die in het hippy-ferrari topic?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Maar niet vandaag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, puik idee, open maar in PTAquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Staat die in het hippy-ferrari topic?
was het maar waarquote:
Nee ik gun het jouquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, puik idee, open maar in PTA
[..]
was het maar waar
Ik heb, buiten die Niva om, verder geen voorbeeld materiaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al genoeg topics geopendin pta, jou idee.
google op "volkswagen T1"quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb, buiten die Niva om, verder geen voorbeeld materiaal.
In de randstad misschien welquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:52 schreef Merson het volgende:
Zijn er vandaag eigenlijk supermarkten open?
Als ik daar ff met volle vaart doorheen raus heb ik wel mooie decoratie voor de elfstedentocht!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:33 schreef Paladijn het volgende:
De winkels bij de centrale zijn wel open...
En je kunt natuurlijk naar de grootste bloemetjesmarkt van Europa!
Inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik daar ff met volle vaart doorheen raus heb ik wel mooie decoratie voor de elfstedentocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |