Gebeurt vaker (in films).quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom gaan ze opeens Engels praten die twee vrouwen? Eerst spreken ze spaans ofzo en dan opeens Engels....
Kwam door dat magische muziekjequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom gaan ze opeens Engels praten die twee vrouwen? Eerst spreken ze spaans ofzo en dan opeens Engels....
Tsja, Jacob wist gewoon niet beter. Zijn 'moeder' was zijn enige bron van informatie. Ik bedoel, heck, de tweeling wist op hun achtste/negende niet eens wat 'dood' of 'schip' betekende.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na al die vragen nu toch eindelijk....vage referenties en wazige verwijzingen naar ongespecifieerde evenementen en de onduidelijke redenen waarom deze schimmige voorvallen misschien wel plaats zouden hebben kunnen gevonden waardoor die hebben gezorgd voor niet nader bepaalde verwikkelingen.
Zelfs de Jacob heeft nu een hoog-gehalte, die doet allerlei warrige dingen omdat een bizar wijf hem ooit wat zweverige onzin over een vreemd licht heeft verteld. De enige die ik nog kan waarderen is MIB, die heeft tenminste ook iets van "Wat is dat nu allemaal voor flauwekul, ik ben hier weg."
Slechte opvoeding! Maar het levert meer vragen op dan het beantwoord... Wordt leuk nog maar 2 afleveringen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, Jacob wist gewoon niet beter. Zijn 'moeder' was zijn enige bron van informatie. Ik bedoel, heck, de tweeling wist op hun achtste/negende niet eens wat 'dood' of 'schip' betekende.
Whatever, het klonk buitenlands.quote:
Ho, ho, dat van die 40 jaar is iets wat Jack beweerde. En Jack lijkt me nou niet een expert op dat gebied.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:26 schreef Symer het volgende:
waarom lagen Adam & Eve in seizoen 1 nog maar 40 jaar in de grot terwijl we hier zagen dat ze er al sinds Viking-tijden liggen
Zoiets zal nooit beantwoord worden, lijkt me. En dat hoeft van mij ook niet. Dat het eiland er is en een soort van speciale krachten/eigenschappen heeft is iets wat je gewoon voor waarheid moet aannemen. Dát is de basis van de basis van het verhaal. Dat hoeft niet verder uitgediept te worden.quote:hoe komt dat licht op het eiland en waarom is het verbonden met 'het licht in elk mens'
Een skelet van 1000 jaar oud ziet er ongeveer net zo uit als een skelet van 40 jaar oud dacht je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ho, ho, dat van die 40 jaar is iets wat Jack beweerde. En Jack lijkt me nou niet een expert op dat gebied.En daarbij, zó lang geleden speelt deze aflevering zich toch niet af? Ik denk dat het wellicht een aantal decennia voordat Richard aanspoelde is gebeurd.
DIe nep moeder vertelde dat je niet dood ging maar dat het nog erger was als je naar onder ging. Ik denk MiB idd smokey is geworden en van het eiland wil. Doordat Jacob dat niet toelaat wil hij Jacob dood hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Bragi het volgende:
Ik denk dat MiB naar het licht ging en als Smokey eruit kwam, daarbij zijn eigen lichaam 'afstotend'. Doordat hij Smokey werd was 'ie zijn eigen lichaam kwijt, maar kon 'ie wel die gedaante (of die van een andere overleden persoon (Locke)) aannemen. Een beetje als de geest van Aladdin.
Denk ik ook. Dat zijn gedrag en motivatie (van het eiland afkomen) nog steeds hetzelfde is spreekt wel voor het feit dat het in essentie nog dezelfde persoon is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Bragi het volgende:
Ik denk dat MiB naar het licht ging en als Smokey eruit kwam, daarbij zijn eigen lichaam 'afstotend'. Doordat hij Smokey werd was 'ie zijn eigen lichaam kwijt, maar kon 'ie wel die gedaante (of die van een andere overleden persoon (Locke)) aannemen. Een beetje als de geest van Aladdin.
Heb ik ook. En de schrijvers maar zeggen dat ze Sun, Jin en Sayid hebben vermoord om ons ervan te overtuigen dat Smokey slecht is. Daar falen ze dan behoorlijk in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef larry_flynt het volgende:
Ik was al voor MiB maarn u al helemaal!
Ja.. Maar ik weet niet in hoeverre Smokey nu nog MiB is... Kan ook geloven dat schrijvers nu kunnen zeggen: "Ja, maar het is nooit MiB geweest. Deze vorm heeft hij alleen aan het begin aangenomen!"quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb ik ook. En de schrijvers maar zeggen dat ze Sun, Jin en Sayid hebben vermoord om ons ervan te overtuigen dat Smokey slecht is. Daar falen ze dan behoorlijk in.
Net zoals ze zeiden dat de onthulling van Adam en Eve ons duidelijk zou maken dat ze altijd al wisten wat het verhaal was, terwijl ik nu juist begin te denken dat ze achteraf pas verklaringen verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |