Ik geef toe, ik ben zo'n zeikerd. Ik kan me vreselijk ergeren aan spelfouten, al is 't dan op internet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
Soms dan plaats je een bericht hier op FOK! of ergens anders en dan zit er een spelfout of een andere fout die met taal te maken heeft in. En dan zijn er dus sommige mensen die daar helemaal op gaan letten en je dan gaan verbeteren.![]()
Waarom zou je alles helemaal perfect moeten typen als het toch maar op internet is?![]()
klacht: Mensen die zeuren om fouten in de NL taal op internet!
Hoe mensen je soms ook mailen.. Tenenkrommend!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:48 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben zo'n zeikerd. Ik kan me vreselijk ergeren aan spelfouten, al is 't dan op internet.
Een fout die met taal te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
Soms dat plaats je een bericht hier op FOK! of ergens anders en dan zit er een spelfout of een andere fout dat met taal te maken heeft in. En dan zijn er dus sommige mensen die daar helemaal op gaan letten en je dan gaan verbeteren.![]()
Waarom zou je alles helemaal perfect moeten typen als het toch maar op internet is?![]()
klacht: Mensen die zeuren om fouten in de NL taal op internet!
voorbeeld:quote:
TS kan er niet vaak genoeg op gewezen worden.quote:
Ik pots, jij potst, wij potsen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
voorbeeld:
Nou er wordt veel gepotst in GAM over games en dat gaat dus over GAMES..
maar dan zijn er van die mierenneukers die dan op spel fouten gaan letten ofzo..
BOEIEND praat over het onderwerp en let niet op fouten
OMGquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:53 schreef MouzurX het volgende:
Zwaar irritant ja, zolang je het goed kan lezen is het goed genoeg voor op een forum.
Gelukkigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
tja zo zijn er mensen die dat leuk vinden, ik gun ze de lolletje wel
Bedankt, die vergat ik nog in mijn lijstje!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:55 schreef _Boo_ het volgende:
Het doet gewoon zeer aan je ogen, vooral die jou/jouw fouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |