abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81346242
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Ik heb genoeg onooglijke collega's meegemaakt die bij de kleinste opmerking compleet ontploffen omdat ze gewoon barstensvol frustratie zitten....
Haha, jaaaa!! Lelijke mensen zitten inderdaad vaak vol frustratie, want het is allemaal niet eerlijk. Ze verschansen zich veilig in hun slachtoffer positie...
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:30:58 #202
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81346248
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef Dwab het volgende:

[..]

Hoezo dan later? Wat bedoel je daarmee? Lelijke mensen komen er op de basisschool achter en mooie mensen op de middelbare school? Ik vind het nogal een vage term dat later...
Maar waarschijnlijk zal dit bij hen LATER gebeuren. Want iedereen wil zich gewaardeerd voelen op één of andere manier. Dit gevoel wordt eerder gegeven aan aantrekkelijke mensen, die er vervolgens (na het verstrijken van tijd) achter moeten komen dat het verleent worden van dit gevoel wel eens onterecht zou kunnen zijn. Ik kan er geen tijdsduur op plakken omdat ik denk dat het afhankelijk is van (onder meer) intelligentie en mate van introvertheid.
pi_81346307
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef Dwab het volgende:
Dan, want het is overtreffende trap...
Er staat maar als je het spel kunt spelen. Maar dan je het spel kunt spelen slaat nergens op. Niks geen overtreffende trap.
pi_81346424
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef Dwab het volgende:
Haha, jaaaa!! Lelijke mensen zitten inderdaad vaak vol frustratie, want het is allemaal niet eerlijk. Ze verschansen zich veilig in hun slachtoffer positie...
Ja of achter oh ik ben zo stoer en ik laat me niks zeggen.
Met een pittig kapsel en een tattoo op de enkel van strijder in het chinees, jwt.
pi_81346461
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er staat maar als je het spel kunt spelen. Maar dan je het spel kunt spelen slaat nergens op. Niks geen overtreffende trap.
"Meer voor dan nadelen" ... daar had ik het over, dat is toch gewoon goed?

en hij zegt toch: maar als je het spel kunt spelen?

(lekker mierenneukerig weer )
pi_81346540
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef Dwab het volgende:
"Meer voor dan nadelen" ... daar had ik het over, dat is toch gewoon goed?

en hij zegt toch: maar als je het spel kunt spelen?

(lekker mierenneukerig weer )
Ik was dus ook niet aan het verbeteren, ik benadrukte de als in zijn zin. Zo van ja, ALS.
pi_81346549
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja of achter oh ik ben zo stoer en ik laat me niks zeggen.
Met een pittig kapsel en een tattoo op de enkel van strijder in het chinees, jwt.
Haha, ja!! of achter: ik ben zo intellectueel! of nog erger: Ik weet alles beter en laat me niks vertellen door welke (mooie) vrouw dan ook ... "
pi_81346602
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik was dus ook niet aan het verbeteren, ik benadrukte de als in zijn zin. Zo van ja, ALS.
owww ok Haha, ik maak zelf best regelmatig fouten, maar ik studeer dus Nederlands, en dan gaat altijd iedereen me verbeteren, want ik moet dat toch weten, zó irritant
pi_81346760
Ik had eigenlijk die andere als niet eens opgemerkt dus ik snapte je niet tegen mij zeggen ze altijd dat ik niet bot mag doen omdat ik psy studeer. Alsof je dan ineens iedereen zn maatschappelijk werker bent
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef Dwab het volgende:
Haha, ja!! of achter: ik ben zo intellectueel! of nog erger: Ik weet alles beter en laat me niks vertellen door welke (mooie) vrouw dan ook ... "
Ja of dat mensen je moeten waarderen zoals je bent. Alsof je uiterlijk geen ondereel is van je zijn. Ik heb altijd zo'n medelijden met die man die daar dan naast loopt hoewel je natuurlijk ook zat huwelijken hebt waar het andersom is, zij een knap ding en hij een onverzorgd ze nemen me maar zoals ik ben badslipper and all type.
pi_81346915
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk zal dit bij hen LATER gebeuren. Want iedereen wil zich gewaardeerd voelen op één of andere manier. Dit gevoel wordt eerder gegeven aan aantrekkelijke mensen, die er vervolgens (na het verstrijken van tijd) achter moeten komen dat het verleent worden van dit gevoel wel eens onterecht zou kunnen zijn. Ik kan er geen tijdsduur op plakken omdat ik denk dat het afhankelijk is van (onder meer) intelligentie en mate van introvertheid.
Inderdaad iedereen wil zich op een bepaalde manier gewaardeerd voelen. Een knappe vrouw wordt meer gewaardeerd om haar looks. Op dit gebied krijg ze dus meer waardering. Een jongen met een lelijk uiterlijk zal eerder bestempeld worden als nerd, en zal meer waardering krijgen, en meer aangesproken worden op zijn geestelijke capaciteiten. Beiden krijgen dus een vorm van waardering.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:48:00 #211
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81346996
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef Dwab het volgende:

[..]

Inderdaad iedereen wil zich op een bepaalde manier gewaardeerd voelen. Een knappe vrouw wordt meer gewaardeerd om haar looks. Op dit gebied krijg ze dus meer waardering. Een jongen met een lelijk uiterlijk zal eerder bestempeld worden als nerd, en zal meer waardering krijgen, en meer aangesproken worden op zijn geestelijke capaciteiten. Beiden krijgen dus een vorm van waardering.
Zeker waar. Maar uiterlijk kan men dus ZIEN en derhalve dus ook eerder een oordeel over vellen. Wat dus ook vaker gebeurt. (=minder externe druk)

[ Bericht 1% gewijzigd door EviL_AleX op 12-05-2010 16:56:10 ]
pi_81347302
quote:
Een jongen met een lelijk uiterlijk zal eerder bestempeld worden als nerd, en zal meer waardering krijgen, en meer aangesproken worden op zijn geestelijke capaciteiten. Beiden krijgen dus een vorm van waardering.
Of geen waardering krijgen en niet aangesproken worden op zijn capaciteiten? Is de kans dat de lelijke jongen niet op zal vallen niet groter dan bij het mooie meisje?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:58:57 #213
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81347405
Mensen, het was zeer leuk hierover te praten, maar ik zeg nu vast dat ik om 17u30 weg zal moeten gaan. Verder vind ik het ook nodig toch te vermelden dat mijn argument dat uiterlijke schoonheid ervaren externe druk verlaagt vooralsnog niet ontkracht is.
pi_81347483
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:58 schreef EviL_AleX het volgende:
Mensen, het was zeer leuk hierover te praten, maar ik zeg nu vast dat ik om 17u30 weg zal moeten gaan. Verder vind ik het ook nodig toch te vermelden dat mijn argument dat uiterlijke schoonheid ervaren externe druk verlaagt vooralsnog niet ontkracht is.
Het is geen wedstrijd hoor
pi_81347525
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Eens...

We hebben het sowieso maar over een kleine groep, want het overgrote deel van de bevolking (zeg 90%) is niet héél knap of héél lelijk. Dat zijn gewone mensen, die qua uiterlijk zowel positieve als negatieve kenmerken bezitten... Ze springen er niet uit en krijgen geen speciale aandacht. Ik denk dat ik mijzelf ook binnen deze groep staande hou
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:03:55 #216
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81347589
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het gaat hier om het al dan niet aantonen dat een stelling waar is. Hier kan dus terecht sprake zijn van winnen of niet, door argumentatie. Hoe is dat geen wedstrijd?

Of hebben we ergens vastgesteld dat de stelling gewoon waar is, en leuteren we sindsdien slechts vrolijk verder?
pi_81347796
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef EviL_AleX het volgende:
Het gaat hier om het al dan niet aantonen dat een stelling waar is. Hier kan dus terecht sprake zijn van winnen of niet, door argumentatie. Hoe is dat geen wedstrijd?
Jij hebt een theorie. Niemand hier is de uitdaging aangegaan jouw theorie te ontkrachten. We hebben er naar geluisterd en het er over gehad. Als je er een debat van wil maken kan ik je theorie zo onderuit schoppen, maar waarom zou ik? Ik heb liever een leuk gesprek met anderen, het uitwisselen van meningen en ideeen, dan er een pissing contest van te maken.

Maar als het voor jou een wedstrijd is wil ik best zeggen dat je van me gewonnen hebt hoor. Weer een centimetertje extra e-penis voor jou. Valt me erg van je tegen, je kwam intelligenter over dan dit.
pi_81347926
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Of hebben we ergens vastgesteld dat de stelling gewoon waar is, en leuteren we sindsdien slechts vrolijk verder?
In een discussie gaat het niet (altijd) over winnen... Het is veel meer een uitwisseling van gedachten omtrent een bepaald onderwerp. Niet altijd bestaat er ook één vaststaande werkelijkheid, maar is deze afhankelijk van het ingenomen perspectief van de verschillende partijen.

Zo staat het in de Van Dale:

dis·cus·sie de; v -s uitwisseling van gedachten, meningen: ter ~ staan niet vaststaan, onderwerp van gedachtewisseling zijn
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:15:04 #219
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81348041
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jij hebt een theorie. Niemand hier is de uitdaging aangegaan jouw theorie te ontkrachten. We hebben er naar geluisterd en het er over gehad. Als je er een debat van wil maken kan ik je theorie zo onderuit schoppen, maar waarom zou ik? Ik heb liever een leuk gesprek met anderen, het uitwisselen van meningen en ideeen, dan er een pissing contest van te maken.

Maar als het voor jou een wedstrijd is wil ik best zeggen dat je van me gewonnen hebt hoor. Weer een centimetertje extra e-penis voor jou. Valt me erg van je tegen, je kwam intelligenter over dan dit.
Waarom moet het nu op de persoon gespeeld worden?

Ik heb toch zeker tegenargumenten gehoord en die ontkracht, en daarmee begrip gekregen van jullie. Ik heb voorbeelden gehoord die interessant en waar zijn. Ook het uitwisselen van denkbeelden hier vind ik erg prettig, maar wanneer je daarmee geen stap dichterbij iets wat op waarheid lijkt komt, is het voor mij minder interessant.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:16:17 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81348083
Een tijdje geleden was ik met 2 vrouwen in een gaybar en die vonden het maar al te vervelend dat ze genegeerd werden

dus ik denk dat ze het wel snappen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_81348179
Je hebt geen tegenargumenten gehoord, je hebt andere meningen gehoord, en die heb je niet ontkracht, daar ben je het niet mee eens geweest. Er is geen waarheid, er is alleen jij die enorm kinderachtig aan het doen is.
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Een tijdje geleden was ik met 2 vrouwen in de gaybar en die vonden het maar al te vervelend dat ze genegeerd werden
Ja duh moet je ineens je eigen drank betalen, wat de fuck!
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:18:32 #222
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81348183
Misschien moeten jullie een aparte topic maken met een stelling over mooie mensen en erover discussieren in plaats van hier off topic te gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_81348259
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Misschien moeten jullie een aparte topic maken met een stelling over mooie mensen en erover discussieren in plaats van hier off topic te gaan.
Want vrouwen zijn geen mensen het is gewoon ontopic hoor, misschien niet als je het niet kan volgen...
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:20:49 #224
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81348261
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt geen tegenargumenten gehoord, je hebt andere meningen gehoord, en die heb je niet ontkracht, daar ben je het niet mee eens geweest. Er is geen waarheid, er is alleen jij die enorm kinderachtig aan het doen is.
[..]

Ze waren nog het minst gecharmeerd van het feit dat er geen vrouwen wc was was in keulen trouwens
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:21:14 #225
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81348274
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Daar ben ik het onderbouwd mee oneens geweest. Gaan we nu semantisch bezig in combinatie met modderwerpen?
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:21:37 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81348285
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Want vrouwen zijn geen mensen het is gewoon ontopic hoor, misschien niet als je het niet kan volgen...
TS wil lekkere vrouwen naar zijn topic lokken maar het lukt nog niet echt
pi_81348347
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef EviL_AleX het volgende:
Daar ben ik het onderbouwd mee oneens geweest. Gaan we nu semantisch bezig in combinatie met modderwerpen?
Dan heb je je mening onderbouwd, en wat dan nog? Dan heb jij niet ineens 'gewonnen' omdat je een reden hebt om te vinden wat je vindt mijn god wat een treurnis.
pi_81348361
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Een tijdje geleden was ik met 2 vrouwen in een gaybar en die vonden het maar al te vervelend dat ze genegeerd werden

Een tijdje geleden was ik met een paar hetero mannen in een gaybar en die vonden het maar al te vervelend dat ze zoveel aandacht kregen

pi_81348394
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:
TS wil lekkere vrouwen naar zijn topic lokken maar het lukt nog niet echt
Oi. Niet zo he.
pi_81348459
quote:

[..]

Jij blijft dit maar zeggen maar dit slaat nergens op. Die vrouw heeft al waardering vanwege haar uiterlijk. Die man heeft nog helemaal geen waardering. Hij krijgt alleen meer de kans om zijn innerlijke te laten zien. En het is maar de vraag of dit überhaupt uitmaakt. Misschien is de andere persoon al afgeknapt op zijn uiterlijk. Jullie hebben zelfs eerder gezegd dat jullie qua vriendschappen zelfs liever een knap persoon zien.

Wie uiteindelijk gelukkiger wordt staat ter discussie open. Ik zie inderdaad wel een kans dat de vrouw alleen maar oppervlakkige relaties aangaat die na verloop van tijd stuk lopen. Maar de kans dat het echt fout gaat lijkt mij groter voor de man.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:26:17 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81348467
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oi. Niet zo he.
Ik bedoel meer dat het nog teveel gemengd is met lelijke mannen
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:26:54 #232
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81348491
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan heb je je mening onderbouwd, en wat dan nog? Dan heb jij niet ineens 'gewonnen' omdat je een reden hebt om te vinden wat je vindt mijn god wat een treurnis.
Dat is dus een "ja".

Het boeit mij niet of er gewonnen wordt, en zo ja, door wie dan ook. Mij boeit het of iets waar is, of dat benaderd in de vorm van hoogstwaarschijnlijk.

Maar nu praat je alsof je boven mij staat, en ook alsof jouw mening over mijn persoon relevant is voor dit topic.

En dan ben ik kinderachtig.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:27:35 #233
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81348526
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef Dwab het volgende:

[..]

Een tijdje geleden was ik met een paar hetero mannen in een gaybar en die vonden het maar al te vervelend dat ze zoveel aandacht kregen

Nouja het is wel een rare gewaarwording ik paste er ook helemaal niet tussen zie lelijke mannen topic dat ik eerder aanhaalde
pi_81348643
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef EviL_AleX het volgende:
Het boeit mij niet of er gewonnen wordt, en zo ja, door wie dan ook.
Hmhm, suuuuure.

Dan doen we nu een wedstrijd wie als eerste op een groen kussentje kan gaan zitten HAHAHAHA IK HEB GEWONNENNNN!!!111!!EINZ!!!
pi_81348693
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Jij blijft dit maar zeggen maar dit slaat nergens op. Die vrouw heeft al waardering vanwege haar uiterlijk. Die man heeft nog helemaal geen waardering. Hij krijgt alleen meer de kans om zijn innerlijke te laten zien. En het is maar de vraag of dit überhaupt uitmaakt. Misschien is de andere persoon al afgeknapt op zijn uiterlijk. Jullie hebben zelfs eerder gezegd dat jullie qua vriendschappen zelfs liever een knap persoon zien.

Wie uiteindelijk gelukkiger wordt staat ter discussie open. Ik zie inderdaad wel een kans dat de vrouw alleen maar oppervlakkige relaties aangaat die na verloop van tijd stuk lopen. Maar de kans dat het echt fout gaat lijkt mij groter voor de man.
De kans dat het echt fout gaat? Wat bedoel je hiermee?
pi_81348750
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja het is wel een rare gewaarwording ik paste er ook helemaal niet tussen zie lelijke mannen topic dat ik eerder aanhaalde
De laatste keer dat ik in een holebitransclub was voelde ik me voornamelijk erg klein tussen de andere vrouwen. Komt niet vaak voor dat de rest gemiddeld 1,85 lang is duurde ook even voor ik door had hoe dat kwam.
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:34:23 #237
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81348798
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hmhm, suuuuure.

Dan doen we nu een wedstrijd wie als eerste op een groen kussentje kan gaan zitten HAHAHAHA IK HEB GEWONNENNNN!!!111!!EINZ!!!
Een extra centimeter e-pussy diepte voor jou.

Hulde.

Ik blijf bij mijn vorige post. Maar dat niet willen geloven is natuurijk een mooi excuus om verder te gaan met vermeend onkinderachtig gedrag.
pi_81348803
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Dwab het volgende:
Ik denk sociale isolatie weer?
pi_81348869
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oja, dat was het, een grotere horror bestaat niet inderdaad...
pi_81348900
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik blijf bij mijn vorige post. Maar dat niet willen geloven is natuurijk een mooi excuus om verder te gaan met vermeend onkinderachtig gedrag.
Gast, nogmaals, er is geen Waarheid. Er zijn meningen. En jij bent degene die het als een wedstrijd ziet, verder niemand, dus het heeft behoorlijk wat weg van ineens gaan rennen en bij de eerstvolgende lantaarnpaal roepen HAHAHAHA GEWONNEN wat je nu doet. Het kan alleen een wedstrijd zijn als alle deelnemers dat vinden en ook het zelfde doel hebben. Dat was niet zo. Dus wat wil je nou precies horen?
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:37:22 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81348917
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

er is geen Waarheid.
Dat is waar
pi_81348967
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Dwab het volgende:

[..]

Kan zoveel zijn. Onzekerheid, frustraties, geslotenheid. En dan op een problematisch niveau.

Ik heb overal maar vlug overheen gelezen, omdat er nogal veel bagger in dit topic staat en omdat ik op mijn werk zit. Maar ik krijg de indruk dat jij dit niet ziet. Niet zo gek aangezien de kans dat een vrouw hiermee te maken krijgt erg klein is. Je moet wel erg hard je best doen om zelfs de oppervlakkige aandacht / waardering niet te krijgen.
pi_81349001
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef Dwab het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mannen sowieso meer risico lopen op sociale isolatie, omdat vrouwen toch vaak meer gericht zijn op sociaal contact en omdat het in onze maatschappij normaler is voor een vrouw om te uiten hoe ze zich voelt, vooral naar vriendinnen. Voor mannen is het veel minder normaal om een vriendschap met een andere man te baseren op emoties delen zoals vrouwen dat doen.
pi_81349044
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is waar
Bweheheheh. Bosbeetle, ik wil je tegen mijn boezem drukken. Virtueel dan he.
pi_81349046
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef Dwab het volgende:

[..]

Of jullie doen gewoon normaal en trekken niet iedereen in deze pissingcontest tussen jullie 3.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:41:09 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349055
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat mannen sowieso meer risico lopen op sociale isolatie, omdat vrouwen toch vaak meer gericht zijn op sociaal contact en omdat het in onze maatschappij normaler is voor een vrouw om te uiten hoe ze zich voelt, vooral naar vriendinnen. Voor mannen is het veel minder normaal om een vriendschap met een andere man te baseren op emoties delen zoals vrouwen dat doen.
Sinds wanneer moet je voor sociale contacten je emotie delen? Ken zat mannen die heel sociaal biertjes drinken en praten over allerlei dingen zonder emoties te tonen.
pi_81349088
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Kan zoveel zijn. Onzekerheid, frustraties, geslotenheid. En dan op een problematisch niveau.

Ik heb overal maar vlug overheen gelezen, omdat er nogal veel bagger in dit topic staat en omdat ik op mijn werk zit. Maar ik krijg de indruk dat jij dit niet ziet. Niet zo gek aangezien de kans dat een vrouw hiermee te maken krijgt erg klein is. Je moet wel erg hard je best doen om zelfs de oppervlakkige aandacht / waardering niet te krijgen.
Nee vrouwen kennen inderdaad helemaal geen problemen. Als ze zich eventjes wat onzeker voelen dan duiken ze gewoon om 6 uur ;s nachts de kroeg in en laten ze zich palen door de eerste de beste kneus. De dag erna voelen ze zich geliefd, gewaardeerd en de onzekerheid, frustraties en alles problemen zijn hiermee opgelost!

Ah, wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijn!
pi_81349101
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Fortitude het volgende:

De kans dat een vrouw te maken kijgt met onzekerheid en frustraties is erg klein?

Wait, what?
pi_81349139
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Precies. Sowieso zijn vrouwen veel socialer. Kijk alleen maar naar het verschil tussen alfa en beta studies. En dat het voornamelijk de man is die initiatief moet tonen.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:45:17 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349214
Nouja als ik kijk naar mijn vader (rip) en mijn moeder dan kwamen de gezamelijke sociale contacten toch veelal van mijn vader. En ik heb het idee dat mijn moeder meer moeite heeft met sociale contacten te onderhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')