Kijk ik er nou langs heen of staat dat stukje tekst er niet opquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Naast de tekst 'Wij zijn Heracles' kan een dikke knipoog naar een Heracles supporterslied natuurlijk niet ontbreken: "Ik drink mijn pils, mijn blikkie G, neem naar Heracles mijn maten mee.
Slogan vooropquote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef J83 het volgende:
Zo duur ja? Dat is wel een beetje jammer. Hoorde ook alleen in M en L beschikbaar?
Dat Grolsch-blik is trouwens best fraai, matte uitvoering. Alleen jammer van die slogan voorop
Staat aan de zijkant, diagonaal op het blikquote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk ik er nou langs heen of staat dat stukje tekst er niet op?
Dat ja, tenenkrommende slogan, helemaal de volledige variant. Brrr.quote:
Ja offuh "no one likes us, we dont care"quote:Op zondag 8 april 2012 08:59 schreef J83 het volgende:
[..]
Dat ja, tenenkrommende slogan, helemaal de volledige variant. Brrr.
Succes allen vandaag, geniet!
Veel plezier! Geniet ervan.quote:Op zondag 8 april 2012 09:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks lekker op m'n fiets naar de woonboulevard en op naar de kuip
Dat is wel een pokke end fietsen.quote:Op zondag 8 april 2012 09:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks lekker op m'n fiets naar de woonboulevard en op naar de kuip
Dat bleek ook wel aan de reactie van de Heracles fans na de 2-0....doodse stilte. Zelden zo'n lauwe supporters meegemaakt als dat zeg. Juist op zo'n moment ga je nog feller achter je ploeg staan, maar nee...allemaal met een lang gezicht voor je uit gaan zitten staren. Met zo'n supportersschare verdien je ook gewoon te verliezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
Wat wel het nadeel is lijkt mij, gaan natuurlijk enorm veel dagjesmensen mee. Zag je ook bij de laatste bekerfinale waar ik was aan Roda kant. Sfeer was daar dan ook ver te zoeken.
Klopt. Omdat normaal alle fanatiekelingen wel bij elkaar gaan zitten (zie AZ) maar nu zaten er ook fanatiekelingen her en der verspreid. Helaas. Maar goed, leuke dag gehad!quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bleek ook wel aan de reactie van de Heracles fans na de 2-0....doodse stilte. Zelden zo'n lauwe supporters meegemaakt als dat zeg. Juist op zo'n moment ga je nog feller achter je ploeg staan, maar nee...allemaal met een lang gezicht voor je uit gaan zitten staren. Met zo'n supportersschare verdien je ook gewoon te verliezen.
Hmm dit vind ik niet helemaal waar, tuurlijk, de helft van onze supporters zat na de 2-0 stil op hun stoel, maar wij in X hebben de hele wedstrijd ons zoveel mogelijk proberen te laten horen... Just sayinquote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bleek ook wel aan de reactie van de Heracles fans na de 2-0....doodse stilte. Zelden zo'n lauwe supporters meegemaakt als dat zeg. Juist op zo'n moment ga je nog feller achter je ploeg staan, maar nee...allemaal met een lang gezicht voor je uit gaan zitten staren. Met zo'n supportersschare verdien je ook gewoon te verliezen.
Yesquote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Hmm dit vind ik niet helemaal waar, tuurlijk, de helft van onze supporters zat na de 2-0 stil op hun stoel, maar wij in X hebben de hele wedstrijd ons zoveel mogelijk proberen te laten horen... Just sayin
EDIT: Trouwens, over 3 posts sluit dit topic, en de OP is dramatisch verouderd... ik zal mijn best even doen om iets van een nieuwe OP te maken, mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |