quote:
Wat ook wel typisch was, 3/4 halve finalisten in Rome waren Spaansquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:51 schreef FedExpress het volgende:
onze waardeloze pick van vorige keer (montanes) staat nu wel in de halve finale in Estoril...
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:46 schreef Bruce117 het volgende:
Het wordt weer eens tijd om goed te presteren.
quote:De Spaanse tennisser Albert Montanes heeft zaterdag voor een daverende verrassing gezorgd bij het toernooi van Estoril. De als vierde geplaatste Montanes rekende in de halve finale gedecideerd af met Roger Federer, de Zwitserse aanvoerder van de wereldranglijst: 6-2 7-6 (5).
Bron: http://www.nu.nl/sport/22(...)erer-in-estoril.html
uiteindelijk ondanks een MP tegen wel door!quote:
Ik zet je op de PM-lijstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
Shit, weer vergeten mee te doen. Dit maal even een TVP dat ik het niet weer ga vergeten
Topquote:
Dag 3: Jo-Wilfried Tsongaquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:43 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 3: Stanislaw Wawrinka
Tough one! Thinking overnight.
Murray geblesseerd?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef danusz1986 het volgende:
Kleinzusje mag nu een nieuwe pick kiezen.
Roddick teruggetrokkenquote:
Sorryquote:
Spanjaarden hequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SorryBedoel ik.
Kon er nog niks over teruglezen op die hypermoderne site van MadridWat een geflits en geschuif zeg
Onoverzichtelijk als de pest.
hij kan Nederlandsquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef danusz1986 het volgende:
MADRID - Tennisser Andy Roddick heeft zich woensdag teruggetrokken van de Masters in Madrid. De Amerikaan heeft last van een virus. Hij zei dat zijn deelname aan de Open Franse kampioenschappen binnenkort in Parijs niet ter discussie staat. „Maar van een ideale voorbereiding is nu geen sprake meer”, zei Roddick. „Dit komt op een bijzonder vervelend moment.”
Oquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er even naar kijken!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef franklop het volgende:
die XL ranking klopt niet echt naar mijn idee, had voor dit toernooi al 905 punten, had er 150 te verdedigen, dus zou nu 1055 moeten zijn
merci bienquote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken!
-edit-
Scherp gezien, ik had de stand nog niet op aflopende volgorde gesorteerd! Aangepast
geluktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:46 schreef Bruce117 het volgende:
Het wordt weer eens tijd om goed te presteren.
je kan elk moment instappen (althans wel voordat een toernooi begint)quote:
quote:
Hier te vinden, excuus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand de link met de te verdedigen punten zo bij de hand?
Mag ik daar ook bijquote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom bij Roland Garros! Ik heb je in de PM-lijst gezet
Neen.quote:
Daar stond je al bijquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beginnen we niet gewoon maandag?
ik weet ook niet meer helemaal zeker hoe dat gingquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien dat het na de derde ronde al per ronde verder gaat, maar ik kijk thuis even hoe het vorig jaar ging. Anders inderdaad zoals Bruce het zegt
Het gaat toch elk GS weer anders
Dan worden de punten wel verdeeld zoals in de OP, zonder dat de eerste twee picks niks opleveren (= punten vanaf pick 2)... Maar ik zoek het nog even uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik weet ook niet meer helemaal zeker hoe dat ging
Als we dan per ronde gaan kiezen heb je maar 10 picks in plaats van 11.
XL's Tennisgame #36quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan worden de punten wel verdeeld zoals in de OP, zonder dat de eerste twee picks niks opleveren (= punten vanaf pick 2)... Maar ik zoek het nog even uit.
Alvast voor maandag, mocht ik te laat thuis zijn, geen idee wie er spelen, de eerste naam uit het volgende rijtje:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Maandag ben ik een groot deel van de dag afwezig, hopelijk is er vrijdagochtend al een schema bekend, maar ik vrees het ergste. Dat wordt een rijtje namen posten denk ik.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:48 schreef XL het volgende:
Kan iemand voor mij een tvp in het nieuwe deel zetten als deze vol, ik probeer een hamster te redden
Omdat het dan met de picks niet uitkomt.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:42 schreef SalsedoNL het volgende:
Morgen dus eerste wedstrijden.
Waarom niet vandaag, want vandaag speelt bijv. De Bakker
Okee dan is er geen oplossing he.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het dan met de picks niet uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |