geluktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:46 schreef Bruce117 het volgende:
Het wordt weer eens tijd om goed te presteren.
je kan elk moment instappen (althans wel voordat een toernooi begint)quote:
quote:
Hier te vinden, excuus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand de link met de te verdedigen punten zo bij de hand?
Mag ik daar ook bijquote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom bij Roland Garros! Ik heb je in de PM-lijst gezet
Neen.quote:
Daar stond je al bijquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beginnen we niet gewoon maandag?
ik weet ook niet meer helemaal zeker hoe dat gingquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien dat het na de derde ronde al per ronde verder gaat, maar ik kijk thuis even hoe het vorig jaar ging. Anders inderdaad zoals Bruce het zegt
Het gaat toch elk GS weer anders
Dan worden de punten wel verdeeld zoals in de OP, zonder dat de eerste twee picks niks opleveren (= punten vanaf pick 2)... Maar ik zoek het nog even uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik weet ook niet meer helemaal zeker hoe dat ging
Als we dan per ronde gaan kiezen heb je maar 10 picks in plaats van 11.
XL's Tennisgame #36quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan worden de punten wel verdeeld zoals in de OP, zonder dat de eerste twee picks niks opleveren (= punten vanaf pick 2)... Maar ik zoek het nog even uit.
Alvast voor maandag, mocht ik te laat thuis zijn, geen idee wie er spelen, de eerste naam uit het volgende rijtje:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Maandag ben ik een groot deel van de dag afwezig, hopelijk is er vrijdagochtend al een schema bekend, maar ik vrees het ergste. Dat wordt een rijtje namen posten denk ik.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:48 schreef XL het volgende:
Kan iemand voor mij een tvp in het nieuwe deel zetten als deze vol, ik probeer een hamster te redden
Omdat het dan met de picks niet uitkomt.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:42 schreef SalsedoNL het volgende:
Morgen dus eerste wedstrijden.
Waarom niet vandaag, want vandaag speelt bijv. De Bakker
Okee dan is er geen oplossing he.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het dan met de picks niet uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |